2026-08-28, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Han tycker själv att han ser jävligt bra och sexig ut . Inget fel på det självförtroendet.
Kolla löpstilen😂🤣😂 flaxar som en brunstig gnu.Tuttarna hoppar oroande högt.
Han ska väl ställa upp i något lopp så nu jäklar ska jag åka och kolla så han verkligen genomför det. Var det Lidingöloppet? Hamma på "ön"....nära och bra.
Tror han ljuger som en häst travar.
Har aldrig setts jogga sedan han träffade PW men klarade ändå av 8 km enl. honom själv.
Hade aldrig cyklat långdistans men drog ut i sahara mm mm. Tror hela skiten var fake.
Jag tror ärligt inte att detta har hänt. Nu joggar han ett varv runt kvarteret typ och plaskar vatten i ansiktet för att vara realistisk.Så störd och barnslig tror jag att han är .Han låtsas vara en vältränad 65- åring eller vad han nu är men det är han inte. Fortsätt drömma Bauer och tapetsera väggarna med Peter Siepen. Ni är i samma ålder men fysiskt i skilda galaxer. Där pratar vi vältränad.
Något du bara kan drömma om flåsbälgen!

🤣🤣

Allvarligt! Ber om ursäkt om jag upprepar mig, men den mannen visar, återigen, prov på att han är ordentligt störd… exakt VEM tror han bryr sig om att se honom filma sig själv när han joggar?! Skäms å hans och hans barns vägnar, herregud 🙈🙈 Det värsta är ju att han dessutom själv tycker han är så otroligt snygg och sexig! Pinsamaste gubben nånsin, saknar ord 🤮🤮🤮
Citera
2026-08-28, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Inga äkta Lidingöbor säger "ön". Gotlänningar säger "ön", eller "öyn". För att kalla sig Lidingöbo ska man ha bott där i tre generationer. Alla andra är uppkomlingar eller degos som gjort sig en hacka. Man har även den där dialekten med långa i. Lite som en del fjollor pratar. Det är framgång. I Örgryte har de något liknande, de rullar lite amerikanskt på r. Men framförallt har man lite stil och finess. Man behöver inte ha en porsche på garageuppfarten. Det är inte viktigt att skylta med att man har pengar. Stil sitter i kvalitet och inte i varumärke. Man kan absolut korka upp dyra viner till en bättre middag, men det är inte nödvändigt. Bauer har inte ett spår av klass och stil. Det har i och för sig inte Pernilla heller. Hon kränger sina skitkläder i Ullared. Det är väl det de har gemensamt. Ullared.

Helt enig. En dyr och klassisk stil kan inte köpas för pengar.
Citera
2026-08-29, 10:11
Medlem
Ja något måste definitivt saknas, han ska ju anses som vuxen med sina 60+ men nej! Och sexig och snygg, han får mig att tänka på något helt annat än dessa adjektiv 🤯😅.
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
🤣🤣

Allvarligt! Ber om ursäkt om jag upprepar mig, men den mannen visar, återigen, prov på att han är ordentligt störd… exakt VEM tror han bryr sig om att se honom filma sig själv när han joggar?! Skäms å hans och hans barns vägnar, herregud 🙈🙈 Det värsta är ju att han dessutom själv tycker han är så otroligt snygg och sexig! Pinsamaste gubben nånsin, saknar ord 🤮🤮🤮
Senast redigerad av Alsteralven3338 2026-08-29 kl. 10:39.
Citera
2026-08-29, 10:30
Medlem
Finns inte hos någon av dessa två. Och det lyser tydligt igenom. Nyrikt så det osar. Förutom Bauer då, men han gör ju vad han kan för att tillskansa sig hennes pengar och lyx. Detsamma gäller BI. Ser mer ut som WT nuförtiden.
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Inga äkta Lidingöbor säger "ön". Gotlänningar säger "ön", eller "öyn". För att kalla sig Lidingöbo ska man ha bott där i tre generationer. Alla andra är uppkomlingar eller degos som gjort sig en hacka. Man har även den där dialekten med långa i. Lite som en del fjollor pratar. Det är framgång. I Örgryte har de något liknande, de rullar lite amerikanskt på r. Men framförallt har man lite stil och finess. Man behöver inte ha en porsche på garageuppfarten. Det är inte viktigt att skylta med att man har pengar. Stil sitter i kvalitet och inte i varumärke. Man kan absolut korka upp dyra viner till en bättre middag, men det är inte nödvändigt. Bauer har inte ett spår av klass och stil. Det har i och för sig inte Pernilla heller. Hon kränger sina skitkläder i Ullared. Det är väl det de har gemensamt. Ullared.
Senast redigerad av Alsteralven3338 2026-08-29 kl. 10:40.
Citera
2026-08-29, 11:55
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Någon som vet vilket golfhandicap Bauer har?
Han säger själv att han ligger " runt 20" . Tror det är lögn.
Alla golfare vet exakt sitt hp. Där finns inga cirka eller runt.
Verkar snacka golf mer än spela det så därför nyfiken. Tror han är rätt dålig,sett till tekniken..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in