Citat:
Ursprungligen postat av
SCHMACKOS
Han tycker själv att han ser jävligt bra och sexig ut . Inget fel på det självförtroendet.
Kolla löpstilen😂🤣😂 flaxar som en brunstig gnu.Tuttarna hoppar oroande högt.
Han ska väl ställa upp i något lopp så nu jäklar ska jag åka och kolla så han verkligen genomför det. Var det Lidingöloppet? Hamma på "ön"....nära och bra.
Tror han ljuger som en häst travar.
Har aldrig setts jogga sedan han träffade PW men klarade ändå av 8 km enl. honom själv.
Hade aldrig cyklat långdistans men drog ut i sahara mm mm. Tror hela skiten var fake.
Jag tror ärligt inte att detta har hänt. Nu joggar han ett varv runt kvarteret typ och plaskar vatten i ansiktet för att vara realistisk.Så störd och barnslig tror jag att han är .Han låtsas vara en vältränad 65- åring eller vad han nu är men det är han inte. Fortsätt drömma Bauer och tapetsera väggarna med Peter Siepen. Ni är i samma ålder men fysiskt i skilda galaxer. Där pratar vi vältränad.
Något du bara kan drömma om flåsbälgen!
🤣🤣
Allvarligt! Ber om ursäkt om jag upprepar mig, men den mannen visar, återigen, prov på att han är ordentligt störd… exakt VEM tror han bryr sig om att se honom filma sig själv när han joggar?! Skäms å hans och hans barns vägnar, herregud 🙈🙈 Det värsta är ju att han dessutom själv tycker han är så otroligt snygg och sexig! Pinsamaste gubben nånsin, saknar ord 🤮🤮🤮