2026-08-04, 11:58
Medlem
Vet hon inte hur man skalar potatis? 🤔
Citera
2026-08-04, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever

Varför undrar du det? Hon har skivat oskalad potatis. Det är väl inget konstigt?
Citera
2026-08-04, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever

Hon har visat förut också att hon skär bort utsidan av potatisarna istället…
Citera
2026-08-04, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Varför undrar du det? Hon har skivat oskalad potatis. Det är väl inget konstigt?

Nej den är inte skivad för att äta, hon skär bort utsidan istället för att skala. Inte första gången hon visar upp det
Citera
2026-08-04, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Vet du vilka stolar hon använt innan? Senaste är väl besafe beyond och den fäster man med Isofix vad jag förstått det som och deras bil har inte isofix i framsätet. Mystiken tätnar 😆😂

Kanske bara fäster den fram med bälte…
Citera
2026-08-04, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somntutiss
Nej den är inte skivad för att äta, hon skär bort utsidan istället för att skala. Inte första gången hon visar upp det

Haha vad udda. Då såg jag nog nåt annat. Så nej, hon kanske inte vet hur man gör.
Citera
2026-08-04, 12:17
Medlem
Citat:
Kanske bara fäster den fram med bälte…

Tror inte man kan det? Vår Axkid funkar bara med Isofix men det kanske finns stolar som klarar båda.
Citera
2026-08-04, 12:19
Medlem
Citat:
Haha vad udda. Då såg jag nog nåt annat. Så nej, hon kanske inte vet hur man gör.

Köksbänken ser ju slabbig ut, mat blandat med tidningar, fönsterputs och rengöringsmedel. Ser ofräscht ut att laga mat i den röran men och andra sidan hela hemmet verkar var en stor röra.
Citera
2026-08-04, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krabbfisk
Så hennes jobb gick helt åt pipan skriver hon men att det är lugnt då hon har några dar på sig att fixa det.

Alltså aldrig varit med om andra influencers som pratar om sina jobb/samarbeten på detta sett. Det går ju lite emot deras "yrkesroll" som reklampelare.

Tanken är väl att vara lite "relatable" för oss med vanliga jobb att "hoppsan nu gick inte detta som tänkt" men det funkar ju inte riktigt..

Som företag hade jag knappast blivit nöjd av att läsa nåt sånt. Och att avslöja att man ser samarbeten/jobb som något "jobbigt" man ska stöka undan. Hon har ju valt detta "jobb" så passar det inte är det bara o göra något annat.

Sen blir det komiskt när hon säger att "snart kickar vardagen igång igen" när K ska börja jobba. Men hon glider ju fortfarande bara runt hemma. Hade velat sett henne utföra ett riktigt jobb där det faktiskt ställs krav på en från olika håll o där man faktiskt måste prestera varje dag, inte bara någon timme hit och dit.

Ja det ger ett väldigt oproffsigt intryck
Citera
2026-08-04, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Tror inte man kan det? Vår Axkid funkar bara med Isofix men det kanske finns stolar som klarar båda.

Jag vet inte. Min poäng är att hon nog inte har två stolar.
Citera
2026-08-04, 12:39
Medlem
Citat:
Jag vet inte. Min poäng är att hon nog inte har två stolar.
Klart hon inte har. Svårt att stå för den lögnen nu. Hon trodde hon var smart som skyllde på det men skulle det vara sant så skulle det vara sjukt märkligt atr köpa en till bilbarnstol till framsätet för att Lars ibland en åksjuk och behöver sitta där en procent av all åk tid, fast det är farligt😅😅😅😅 vi vet alla att Lars sitter 100 % i framsätet hela tiden framåtvänd.

Ja, den bänken ser sjukt skräpig ut men rusta reklambladet är ju såklart där. 😅

Har Lars någonsin lekt med en kompis i sin egen ålder förutom välgörenhetsumgänget från storkustinen som är typ 10. Och har vi någon sett att Hanna har umgåtts med vänner? Eller andra vuxna?

Hon ser ut att bygga någon trädgård där lars kan typ kan bli inlåst dem nästkommande femton åren. Så creepy om ni frågar mig
Senast redigerad av Barahartillfalligt 2026-08-04 kl. 12:43.
Citera
2026-08-04, 13:32
Medlem
Vad hände med de fantastiska matlådorna som var ett samarbete nyss?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in