2026-08-03, 20:50
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
”Lars är 2,5” visar upp en leksak för 4+.

Och Lasse är inte alls 2,5, hon fyller väl 3 om 2 månader.

Hon vet inte ens hur gammal hennes dotter är, det är bra! Toppenmorsa!
Citera
2026-08-04, 08:12
Medlem
Hanna ska iväg på jobb kl 8 och verkar sitta I passagerarsätet. Hoppas att Lars behöver följa med i bilen
Citera
2026-08-04, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Hanna ska iväg på jobb kl 8 och verkar sitta I passagerarsätet. Hoppas att Lars behöver följa med i bilen

Är det inte bara en spegelvänd bild? I passagerarsätet har de väl den framåtvända stolen så Lars kan byta när hon börjar bli åksjuk 🙃

Men spännande sätt att ”suga ut det sista” av Kebabis semester att hon åker iväg och filmar ett jobb.
Citera
2026-08-04, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Är det inte bara en spegelvänd bild? I passagerarsätet har de väl den framåtvända stolen så Lars kan byta när hon börjar bli åksjuk 🙃

Men spännande sätt att ”suga ut det sista” av Kebabis semester att hon åker iväg och filmar ett jobb.
De kanske har tagit bak stolen, du har säkert rätt
Citera
2026-08-04, 09:27
Medlem
Varför är hennes hårfäste så konstigt? Lär bli köpa hårfärg när som.

Vilken följare bryr sig om hennes utjatade lekstuga.. hur många ggr ska den jäkla lekstugan planeras ritas upp pratas om? Så torrt content
Citera
2026-08-04, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv

Det är en spegelvänd bild. Man har sett bilstolen snett bakom förarsätet innan. Men nu sitter hon så man inte ser, inte utstuderat alls 😂 haha. Kan we call bullshit nu då att de inte har två stolar installerade.

Visst skrev Hanna att de skulle tvätta osv innan de skulle iväg igen, efter de kom hem från Turkiet? Undrar om de inte orkade åka nånstans eller vad som hände. Men jag är rätt säker på hon skrev de skulle nånstans.
Citera
2026-08-04, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Varför är hennes hårfäste så konstigt? Lär bli köpa hårfärg när som.

Vilken följare bryr sig om hennes utjatade lekstuga.. hur många ggr ska den jäkla lekstugan planeras ritas upp pratas om? Så torrt content

Konstigt vet jag inte men det är väldigt högt. Hon kanske kan bli nya Pannan.
Citera
2026-08-04, 10:01
Medlem
Inlägg på BB om H nu
Citera
2026-08-04, 10:24
Medlem
Garanterat att lekstugan är ett samarbete med Jollyroom eller nåt!

Hade jag haft en fb-tråd med över 45,000 inlägg om vilken dåliga influencer samt kass morsa jag är så hade jag lagt ner verksamheten för länge sedan. Nu när även BB fått upp ögonen på Hannas usla influencande.
Senast redigerad av A.D. 2026-08-04 kl. 10:27.
Citera
2026-08-04, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Det är en spegelvänd bild. Man har sett bilstolen snett bakom förarsätet innan. Men nu sitter hon så man inte ser, inte utstuderat alls 😂 haha. Kan we call bullshit nu då att de inte har två stolar installerade.

Visst skrev Hanna att de skulle tvätta osv innan de skulle iväg igen, efter de kom hem från Turkiet? Undrar om de inte orkade åka nånstans eller vad som hände. Men jag är rätt säker på hon skrev de skulle nånstans.
Klart hon inte har 2 stolar. Hon ljuger så dåligt. Snälla Hanna motbevisa oss alla och fota bilen med dina 2 stolar 😅😅😅😅
Citera
2026-08-04, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Klart hon inte har 2 stolar. Hon ljuger så dåligt. Snälla Hanna motbevisa oss alla och fota bilen med dina 2 stolar 😅😅😅😅

Vet du vilka stolar hon använt innan? Senaste är väl besafe beyond och den fäster man med Isofix vad jag förstått det som och deras bil har inte isofix i framsätet. Mystiken tätnar 😆😂
Citera
2026-08-04, 11:51
Medlem
Krabbfisks avatar
Så hennes jobb gick helt åt pipan skriver hon men att det är lugnt då hon har några dar på sig att fixa det.

Alltså aldrig varit med om andra influencers som pratar om sina jobb/samarbeten på detta sett. Det går ju lite emot deras "yrkesroll" som reklampelare.

Tanken är väl att vara lite "relatable" för oss med vanliga jobb att "hoppsan nu gick inte detta som tänkt" men det funkar ju inte riktigt..

Som företag hade jag knappast blivit nöjd av att läsa nåt sånt. Och att avslöja att man ser samarbeten/jobb som något "jobbigt" man ska stöka undan. Hon har ju valt detta "jobb" så passar det inte är det bara o göra något annat.

Sen blir det komiskt när hon säger att "snart kickar vardagen igång igen" när K ska börja jobba. Men hon glider ju fortfarande bara runt hemma. Hade velat sett henne utföra ett riktigt jobb där det faktiskt ställs krav på en från olika håll o där man faktiskt måste prestera varje dag, inte bara någon timme hit och dit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in