2026-08-02, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Vill du förklara och utveckla ditt resonemang?
Jag tycker Pernillas uttalande var ganska "glas klart".
Nä tyckte mest de lät taskigt mot honom
Citera
2026-08-03, 06:28
Medlem
Taskigt mot honom?? Han tvingar henne till saker hon inte vill. Skrattar åt henne på hennes bekostnad mm. Den mannen är inte snäll någonstans om det inte gynnar honom själv. Han är och förblir en självgod narcissist. Hon kommer att gå en dag när det blirtvärstopp. Insett tror jag att hon redan gjort men försöker så länge att hålla god min.
Citat:
Ursprungligen postat av discodansrock
Citera
2026-08-03, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discodansrock

Ok, då förstår jag. Klart det kanske lät taskigt mot honom men det var nog inte Pernillas mening.
Mera som ett klart konstaterande från hennes sida.
Citera
2026-08-03, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Taskigt mot honom?? Han tvingar henne till saker hon inte vill. Skrattar åt henne på hennes bekostnad mm. Den mannen är inte snäll någonstans om det inte gynnar honom själv. Han är och förblir en självgod narcissist. Hon kommer att gå en dag när det blirtvärstopp. Insett tror jag att hon redan gjort men försöker så länge att hålla god min.

Ursäkta! Vilken planet lever du på?
Är det någon som gör sig lustig- och skrattar på någons bekostnad, så är ju Pernilla. Det finns det ju kilometervis med bevis på från Wahlgrens Värld hur hon gör sig lust över- och förminskar Christian och hans sätt att vara, önskningar och behov. Är det någon som är narcissist så är det väl hon! Och vad vet du om vad hon vill göra eller inte? Ganska magstarkt av dig att påstå att han tvingar henne till saker hon inte vill. Tror inte du vet ett skit om det, så låt bli att förtala människor du inte känner. Du borde skämmas. 😠
Citera
2026-08-03, 09:10
Medlem
Nu tror jag att du är så bakom flötet det går att befinna sig! Uppdatera dig för fan innan du yttrar dig! Förmodligen lider du av samma personlighet så som du yttrar dig vilket visar din mycket begränsade insikt hur scenariot ser ut! Vi är många som ser hur han behandlar henne och att hon skrattar, det berättade hon om i ett avsnitt när han snäste av med att hon skulle sluta med sina "skådespelarfasoner"!
Titt dig i spegeln och skäms!
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Ursäkta! Vilken planet lever du på?
Är det någon som gör sig lustig- och skrattar på någons bekostnad, så är ju Pernilla. Det finns det ju kilometervis med bevis på från Wahlgrens Värld hur hon gör sig lust över- och förminskar Christian och hans sätt att vara, önskningar och behov. Är det någon som är narcissist så är det väl hon! Och vad vet du om vad hon vill göra eller inte? Ganska magstarkt av dig att påstå att han tvingar henne till saker hon inte vill. Tror inte du vet ett skit om det, så låt bli att förtala människor du inte känner. Du borde skämmas. 😠
Citera
2026-08-03, 09:32
Medlem
Ja hennes förändring syns verkligen nu, och tyvärr inte till det bättre! Han kommer att hålla på tills han är nöjd, och då ligger hon platt.
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
På Insta la hon upp veckan som gått och Bauer är med ett par sekvenser , han kör bil=ser skitsur ut. Han promenerar och långt framför henne när dom är lite sena. Garanterat skitsur då med.
Lite mycket min min min fru, wifey och Fru Bauer denna sommar. Om han nu har sånt jäkla habegär, varför började han inte tidigare med detta?
Han har ju i princip fått henne att sluta jobba, börja se fotboll, datenight varje vecka . Hon har ju förändrat sig 1000 gånger mer än vad han har gjort. Han gör ju om henne sakta men säkert och hon märker inte ett skvatt.😱
Själv fortsätter den psykopatiska narcissisten precis som vanligt och han är " in heaven".
Usch....kalla kårar....
Citera
2026-08-03, 09:39
Medlem
Eller hur men han håller masken. Skulle vara intressant att höra vad han sa innanför hemmets väggar. Där tror jag hennes "skratta bort allt" börjar sina. Det tar på psyket att leva med en sådan person.
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Kanske taskigt men var tvungen att skratta till .

Om jag fick reda på att min man sa att han har mindre behov av att vara ensam med mig och stt jag har mer behov av det .

Jag skulle direkt fatta att han inte är lika kär /älskar mig lika mkt som jag gör plus jag skulle tycka att det är oerhört pinsamt att våra vänner vet detta .
Än mindre som hela Sverige vet detta som i Bauers fall .

Det där måste tagit rejält på narcissisten /golddiggern Bauer .

Helt otroligt att hon sa så men uppskattar hennes ärlighet .Nu vet han ju vart han ligger till .

Det är bara för dråpligt denna charader till äktenskap ....herregud !
Citera
2026-08-03, 09:40
Medlem
Ju mer man investerar i ett förhållande desto svårare är det att lämna. Gäller både tid och känslor.
Inte kul att få sitt kärleksliv diskuterat på diverse somo samt på kvällstidningarnas löpsedlar.
Deras desperata försök att få det som att se ut som att allt är bra med kommentarer och inlägg på IG känns verkligen patetiska. Har man ett bra och kärleksfullt förhållande behöver man inte manifestera det för omvärlden varje dag.
Citera
2026-08-03, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lerog
Ju mer man investerar i ett förhållande desto svårare är det att lämna. Gäller både tid och känslor.
Inte kul att få sitt kärleksliv diskuterat på diverse somo samt på kvällstidningarnas löpsedlar.
Deras desperata försök att få det som att se ut som att allt är bra med kommentarer och inlägg på IG känns verkligen patetiska. Har man ett bra och kärleksfullt förhållande behöver man inte manifestera det för omvärlden varje dag.

Exakt. Extra patetiskt blir det när Pernilla låtit alla veta att hon tycker det är ”lökigt” med par som ger varann kärleksbetygelser på Instagram. Hon har också sagt att man inte ska tro allt man ser på sociala medier.
Citera
2026-08-04, 10:58
Medlem
Pernilla skriver på insta vilken lycka det är att bo granne med en pastakock som dessutom råkar vara hennes son.

Är det verkligen en komplimang? En bb kock ska väll kunna laga alla typer av mat inte enbart pasta 🤔
Citera
2026-08-04, 11:04
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Pernilla skriver på insta vilken lycka det är att bo granne med en pastakock som dessutom råkar vara hennes son.

Är det verkligen en komplimang? En bb kock ska väll kunna laga alla typer av mat inte enbart pasta 🤔
Han är ju halvitalienare så det blir en del pasta.
Citera
2026-08-04, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222

Vad är en "bb kock"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in