2026-07-30, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Orkar inte längre se Allsången men följde ändå med lite genom Expressenchatten. Ojoj vad folk dissar Pernilla och programmet 😅 Tänkte tidigare på hur hon får ihop allt? Resa, med fullt hus i Spanien och turné samtidigt som hon ska repa inför allsången. Men enligt chatten var det endast tre allsånger och Pernilla går på autopilot och drar sina tråkiga skämt.

Glimten i ögonen borta. Det tar energi att anpassa sig och vara till lags.
Citera
2026-07-30, 12:39
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Ja, tror också att det ligger till så. Hoppas att det blir bra för henne. Men jag förstår henne att hon vill umgås med barn och barnbarn, Bauer tycker inte det.
Tids nog så inser hon att hon hade det bättre som singel än detta. Det mesta går emot henne nu så hon borde sätta sig ner och fundera litet vad hon vill i livet Kommer nog aldrig att göra det men hon borde, trots ADHD.
Allsången döms ut totalt. Spelningarna runt om säljer dåligt. Inga bra rescensioner. Fast med Bauer 24/7 hela hans semester( som verkar vara evighetslång). Vännerna och barnen droppar av osv .
Motigt värre verkar det som men hon skrattar och flamsar på som inget har hänt. Alltid ett vinglas i handen och smådragen på krogarna i stan.Hörde ett "rykte" från en krögare härom veckan och enligt detta så är FylleNilla ett känt begrepp i Sthlm. Ingen aning om sanningshalten i det. Hon har hållit på sedan 90-talet på samma sätt, fast då med mindre pengar förståss. Ses lite som en fyllekärring tydligen. Dags för paus på många fronter verkar det som .
Citera
2026-07-30, 13:50
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Tids nog så inser hon att hon hade det bättre som singel än detta. Det mesta går emot henne nu så hon borde sätta sig ner och fundera litet vad hon vill i livet Kommer nog aldrig att göra det men hon borde, trots ADHD.
Allsången döms ut totalt. Spelningarna runt om säljer dåligt. Inga bra rescensioner. Fast med Bauer 24/7 hela hans semester( som verkar vara evighetslång). Vännerna och barnen droppar av osv .
Motigt värre verkar det som men hon skrattar och flamsar på som inget har hänt. Alltid ett vinglas i handen och smådragen på krogarna i stan.Hörde ett "rykte" från en krögare härom veckan och enligt detta så är FylleNilla ett känt begrepp i Sthlm. Ingen aning om sanningshalten i det. Hon har hållit på sedan 90-talet på samma sätt, fast då med mindre pengar förståss. Ses lite som en fyllekärring tydligen. Dags för paus på många fronter verkar det som .

Hon har det väl inte så lätt nu. Allsången har varit fruktansvärt dåligt i år, vet inte om det är Pernillas förtjänst. Tycker annars att hon har varit den bästa efter Berghagen.

Och Bauer är ju en egoist och vill att hon endast ska vara med honom. Fast hon har en familj. Nä, det går inte så bra nu.
Citera
2026-08-01, 10:49
Medlem
https://www.expressen.se/noje/pernilla-wahlgrens-karlekskris-efter-braket-i-tv/

Pernilla öppnar upp, med ingenting vi inte redan vet
Citera
2026-08-01, 11:32
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:

Ja herregud sluta tjata på om samma samma PW!!!!. Känns som hon går på repeat , repeat, repeat. Som en skiva som hakat upp sig. .
Vi vet ,vi vet , vi vet att du är lycklig med CB ! Du behöver liksom inte säga det för att tro på det
Citera
2026-08-01, 12:51
Medlem
Citat:

Varningsklockor på citatet ” Sen har jag kanske mindre behov av att vara ensam med honom, men han har behov av att vara det med mig”
Citera
2026-08-01, 20:44
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discodansrock
Varningsklockor på citatet ” Sen har jag kanske mindre behov av att vara ensam med honom, men han har behov av att vara det med mig”
På Insta la hon upp veckan som gått och Bauer är med ett par sekvenser , han kör bil=ser skitsur ut. Han promenerar och långt framför henne när dom är lite sena. Garanterat skitsur då med.
Lite mycket min min min fru, wifey och Fru Bauer denna sommar. Om han nu har sånt jäkla habegär, varför började han inte tidigare med detta?
Han har ju i princip fått henne att sluta jobba, börja se fotboll, datenight varje vecka . Hon har ju förändrat sig 1000 gånger mer än vad han har gjort. Han gör ju om henne sakta men säkert och hon märker inte ett skvatt.😱
Själv fortsätter den psykopatiska narcissisten precis som vanligt och han är " in heaven".
Usch....kalla kårar....
Citera
2026-08-01, 21:40
Medlem
MrsEjPKs avatar
Citat:

Kanske taskigt men var tvungen att skratta till .

Om jag fick reda på att min man sa att han har mindre behov av att vara ensam med mig och stt jag har mer behov av det .

Jag skulle direkt fatta att han inte är lika kär /älskar mig lika mkt som jag gör plus jag skulle tycka att det är oerhört pinsamt att våra vänner vet detta .
Än mindre som hela Sverige vet detta som i Bauers fall .

Det där måste tagit rejält på narcissisten /golddiggern Bauer .

Helt otroligt att hon sa så men uppskattar hennes ärlighet .Nu vet han ju vart han ligger till .

Det är bara för dråpligt denna charader till äktenskap ....herregud !
Senast redigerad av MrsEjPK 2026-08-01 kl. 21:43.
Citera
2026-08-02, 06:34
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Kanske taskigt men var tvungen att skratta till .

Om jag fick reda på att min man sa att han har mindre behov av att vara ensam med mig och stt jag har mer behov av det .

Jag skulle direkt fatta att han inte är lika kär /älskar mig lika mkt som jag gör plus jag skulle tycka att det är oerhört pinsamt att våra vänner vet detta .
Än mindre som hela Sverige vet detta som i Bauers fall .

Det där måste tagit rejält på narcissisten /golddiggern Bauer .

Helt otroligt att hon sa så men uppskattar hennes ärlighet .Nu vet han ju vart han ligger till .

Det är bara för dråpligt denna charader till äktenskap ....herregud !
Tror inte Bauer är tillräckligt smart för att fatta detta ens om han läser det. Som tvättäkta narcissist så är han ju Guds gåva till PW så vad skulle hon ens klaga på???
Nej han verkar vara av den enklare sorten, dvs bara allmänt korkad= typ av manlig bimbo.
Fast nu vet ju alla att han älskar henne mer än hon älskar honom så åtminstone DET är en riksnyhet.
OM han fattar vad son egentligen sa så kommer det snart en dementi från henne...tro mig!
Citera
2026-08-02, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
På Insta la hon upp veckan som gått och Bauer är med ett par sekvenser , han kör bil=ser skitsur ut. Han promenerar och långt framför henne när dom är lite sena. Garanterat skitsur då med.
Lite mycket min min min fru, wifey och Fru Bauer denna sommar. Om han nu har sånt jäkla habegär, varför började han inte tidigare med detta?
Han har ju i princip fått henne att sluta jobba, börja se fotboll, datenight varje vecka . Hon har ju förändrat sig 1000 gånger mer än vad han har gjort. Han gör ju om henne sakta men säkert och hon märker inte ett skvatt.😱
Själv fortsätter den psykopatiska narcissisten precis som vanligt och han är " in heaven".
Usch....kalla kårar....

Ja han är så jä…a vidrig! Undra hur samtalet mellan dem flyter på där i bilen? Pernilla sitter nog med näsan i telefon och han nämner väl namnet på nån kyrka de åker förbi. Det är nog väldigt stelt och tyst 😅
Och ja hon har förändrats totalt. Är det inte dags för en ny säsong snart? 🤔
Citera
2026-08-02, 19:36
Medlem
Ja man förundras över den "lyckliga fasaden" hon visar upp med Bauer. Känns klaustrofobiskt och inte äkta. Har han krävt att va med på turnén eller? Utifrån det man har sett undrar man varför hon härdar ut med honom, hon verkar ju inte va nån mes.
Citera
2026-08-02, 20:15
Medlem
Citat:

Vill du förklara och utveckla ditt resonemang?
Jag tycker Pernillas uttalande var ganska "glas klart".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in