2026-08-30, 09:05
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Såg massa bilder på facebook på hennes sko och klädkollektion nu inför hösten, som någon lagt upp från Gekås. Helvete va mycket fult och allt såg ut som billigt skit du kan köpa på typ New Yorker.
Ja man kan inte anklaga henne för bra smak direkt. Mycket av det hon visat ser bedrövligt ut. Är det verkligen något hon tjänar pengar på? Vem köper i sådana fall?
Citera
2026-08-30, 11:53
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Per Andersson och Linus Wahlgren gar fyllt 50 och firar tillsammans med en 100-årsfest. Idel kändisar och artister bl.a Benjamin I. Verkar ha varit en rejäl fest 😀
Pråmell och Sillén har lagt ut massor av bilder och inte en skymt av PW eller Bauer. Känns konstigt när det gäller PW som alltid prioriterar familjen och Bauer vill ju alltid synas och höras. Hon verkar vara i Spanien ännu?
Kanske var där men osynliga.
Citera
2026-08-30, 12:52
Medlem
Hade hon inte något sista gig i Sverige nu under helgen? Och Kristallen i antågande. Missar hon aldrig med den reklam hon haft för att folk ska rösta på henne 😏 t o m Bauer skrev ett (!) inlägg om det. F ö tyst för det är ju inte han i rampljuset nu 😄
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Per Andersson och Linus Wahlgren gar fyllt 50 och firar tillsammans med en 100-årsfest. Idel kändisar och artister bl.a Benjamin I. Verkar ha varit en rejäl fest 😀
Pråmell och Sillén har lagt ut massor av bilder och inte en skymt av PW eller Bauer. Känns konstigt när det gäller PW som alltid prioriterar familjen och Bauer vill ju alltid synas och höras. Hon verkar vara i Spanien ännu?
Kanske var där men osynliga.
Citera
2026-08-30, 13:49
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Hade hon inte något sista gig i Sverige nu under helgen? Och Kristallen i antågande. Missar hon aldrig med den reklam hon haft för att folk ska rösta på henne 😏 t o m Bauer skrev ett (!) inlägg om det. F ö tyst för det är ju inte han i rampljuset nu 😄
Jag trodde också att hon var i Sverige men inte säker. Åkt ner igen? Flyr hon Bauer?
Han hade väl kunnat göra betydligt mer reklam för Kristallen än han gör.
Sett 1 inlägg med "Rösta på min fru" ..typ. Man kan inte anklaga honom för att vara stöttande i allafall.
Citera
2026-08-30, 14:02
Medlem
Hon är på festen idag!
Verkar vart en ganska lugn+städad fest med tanke på hur glada både Linus och Per är i snö och unga tjejer!
Citera
2026-08-30, 14:32
Medlem
Med en sådan vän behövs inga ovänner ☺️. Och det enda inlägget han gjorde passade han ändå på att få åt sig lite av äran. Inte PWs namn, utan precis det var "Min fru", Bauer Bauer Bauer.
Ska bli intressant att se om han är med på Kristallen imorgon. Där har han nog tvingat sig med, trots hans 0 likes 0 kommentar till frugan i Spanien. Annat var det på golfbanan, då jäklar i min lilla låda skrevs det från de båda. Är ju inte direkt PWs retorik så frågan är om det inte är han som skrivit alltsammans 😁
Citat:
Jag trodde också att hon var i Sverige men inte säker. Åkt ner igen? Flyr hon Bauer?
Han hade väl kunnat göra betydligt mer reklam för Kristallen än han gör.
Sett 1 inlägg med "Rösta på min fru" ..typ. Man kan inte anklaga honom för att vara stöttande i allafall.
Citera
2026-08-30, 16:26
Medlem
Pernilla trodde nok at hun hadde truffet en mann som likte å være anonym, ikke var interessert i kjendiser og som IKKE visste hvem hun og familien var. Han sa jo også det selv, at han ikke visste hvem Pernilla var.

Dessverre var og er dette så feil som det kan bli. Bauer er en oppmerksomhet syk, wannabe kjendis, og linselus. Han har utstråling og personlighet til en dassrull. Kan nesten ikke vente til jeg leser at ekteskapet er over og Bauer ikke får noen ting!!
Citera
2026-08-30, 18:18
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluejoy
Hon är på festen idag!
Verkar vart en ganska lugn+städad fest med tanke på hur glada både Linus och Per är i snö och unga tjejer!
Sillén klassade festen som sjöblöt . Säkert lite vitt på borden med.🤪.
Inte en bild på PW eller Bauer. Har dom fotoförbud? 🤔
Citera
2026-08-30, 19:26
Medlem
På hennes insta är hon med, och jag tror Bauer är med i sin vanliga gråblå kostym och fjantar runt med någon servett i näven. Ja jubilarerna sitter inte på röven om man säger så 😁
Citat:
Sillén klassade festen som sjöblöt . Säkert lite vitt på borden med.🤪.
Inte en bild på PW eller Bauer. Har dom fotoförbud? 🤔
Citera
2026-08-30, 20:23
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
På hennes insta är hon med, och jag tror Bauer är med i sin vanliga gråblå kostym och fjantar runt med någon servett i näven. Ja jubilarerna sitter inte på röven om man säger så 😁
Pråmell har lagt ut en serie foton på Insta med PW och Bauer som sitter och gapar . Har det slagit slint? Käften vidöppen. Är det för att Pråmell är i närheten igen. Blir han till sig på riktigt???
Där har han på sig en rosa skjorta och en tröja knuten över axlarna som man hade på 90-talet. Trodde faktiskt ingen hade det längre... Ser ut som en 70-årig gubbe med kortärmat 😂
Citera
2026-08-30, 20:46
Medlem
Ja kostymnissen var inte Bauer denna gång. Rosa skjorta var idag och ser mer galen ut än någonsin. Gränsar till extas av att nästan sitta i famnen på Pråmell 👍😅
Citat:
Pråmell har lagt ut en serie foton på Insta med PW och Bauer som sitter och gapar . Har det slagit slint? Käften vidöppen. Är det för att Pråmell är i närheten igen. Blir han till sig på riktigt???
Där har han på sig en rosa skjorta och en tröja knuten över axlarna som man hade på 90-talet. Trodde faktiskt ingen hade det längre... Ser ut som en 70-årig gubbe med kortärmat 😂
Citera
2026-09-01, 17:03
Medlem
osnutens avatar
Började författa en hel roman om varför Pernilla Wahlgren fortfarande får leda
Allsång på Skansen. Hon som säljer ut precis allt, borde väl vara sämsta möjliga
representanten för SVT?

Sen insåg jag. Vem vill jag se istället?
Ja. Kanske i princip vem som helst?
Vore kul att kunna se hela showen. Nu sitter jag och skippar +10 sek varje gång
musiken tystnar.

Finns ju så himla många musikaliska människor som skulle kunna leda det.
Varför ska man behöva se en kvinnlig kopia av Per Andersson?

#claeserikssonienstickadkofta +1
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in