2026-08-03, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Har kollat lite gamla videos med Benjo där han tränar med andra. Han e ju fan sämst i gymet! Noll effort, alla klår honom ju fan både i volym och reps, ändå står han o säger han är bättre än dom, och de ska vara glada att de får träna med honom osv! Han vill iheller inte träna i en vinkel där magen syns 🤣
Jag har aldrig fattat innan vad Disco övningar betyder, men tror jag förstår nu! 🤣
Känns som han bara vill köra uppvärmnings set, nästan så att dom andra får säga till honom hela tiden!

Jag började träna för ca 20 år sedan. Jag saknar verkligen den tiden utan instagram och smartphones. Där gymmet var en plats för gött snack och lyfta riktigt tunga vikter, typisk grabbig stämning, hardcore.

Idag är det bara massa jävla fjantar som vill göra så lite som möjligt, trycka högdos steroider för att slippa put in effort och ta 500000 bilder i spegeln varje satans pass.

Unga killar är så jävla soft idag.
Citera
2026-08-03, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Tror det vi bevittnar är Benjoos pågående 30 års kris, samt att han förhandlar med sig själv

Ingen vet var det här slutar, inte ens han själv

Ska han sluta med bolan, bara trenet? köra på samma, eller öka dosen? ingen vet, bollen är rund
jag tror vi alla vet innerst inne att det bara kommer fortsätta på samma sätt det håller på nu tyvärr

Citat:
Ursprungligen postat av Benjobanger1337
Det är för mig ofattbart hur man kan trycka fem påsar chips på en kväll. Ännu mindre när man går på reta.

Jag antar att det är hans alfa mindset och vilja som gör att han klarar av det. Ungefär som att svinga i pec decken varje dag.
ja det är faktiskt underligt att han kan göra detta. även om han hade mentalt velat göra det så borde reta göra det omöjligt. han kanske har fejk reta?
Senast redigerad av zansibal 2026-08-03 kl. 11:22.
Citera
2026-08-03, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomato.panda
I så fall stämmer ju det att han tillhör de där 2-procenten, det handlade bara inte om IQ
Det har blivit en liten tråd sanning det här med downs syndrome. Men jag tror ärligt han är korsad med downs, autism och lite annat. Syns extra tydligt i videos där han blir som ett barn. Runt ngn han ser upp till, tex Ali,
Benjo blir som 5 år runt honom! Och runt tjejer, när han kör intervjuerna, blir han också som ett barn. När han får äta på Malcolms restaurang blir han som en unge. Tom nu när Zeb dök upp kunde man se verkligen hur Benjo såg upp till honom, Zeb är badass och det lyckades aldrig Benjo blir!

Skämt åsido. Det är så tydligt hur liten han egentligen är, både på utsidan och insidan. Han är en liten liten pojke som tvingades att ta hand om farsan som tonåring. Han fick aldrig den fadersgestalten han så gärna önskade sig efter att han sett Lejonkungen som liten. Allt bottnar i det. Och det är tragiskt. Mindervärdeskomplexet.
Citera
2026-08-03, 17:06
Medlem
DonaldBidens avatar
Va fan, ville ju se han krossa alla haters!

Men två veckor in i hans nya drive att få sin bästa fysik någonsin så ändrar han sig helt?
Dessutom med en video där han predikar hur han alltid ger allting...
Citera
2026-08-03, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldBiden
Va fan, ville ju se han krossa alla haters!

Men två veckor in i hans nya drive att få sin bästa fysik någonsin så ändrar han sig helt?
Dessutom med en video där han predikar hur han alltid ger allting...

Välkommen till Benjoos kanal. Samma visa i ett par år nu.
Citera
2026-08-03, 18:00
Medlem
Hur avundsjuk tror ni Benjoo är på han svarta killen i dagens video?

Han har ju gått från typ 3k till 18k subs på 2-3 månader eller nåt om jag inte minns fel? Han heter Powell Lumor på YT och är också från Sverige

Han har ju bara gjort det som Benjoos följare försökt säga åt honom nu att göra själv i 11 månader, GÅ UT UR LÄGENHETEN, PRATA MED FOLK, FESTA LITE OSV, saker man vill se när någon är utomlands

Istället så har Benjoos kanal aldrig gått sämre, totalt stagnerad, han växer 10 prenumeranter var 3e vecka kanske, eftersom han är så sjukt lat och inte gör någonting annat än att sitta och veva i pec decen (när han ens orkar gymma) gå och handla mat, svamla lite, ta en is kaffe, och detta OM OCH OM OCH OM OCH OM IGEN

NOLL VARIATION, NOLL ANSTRÄNGNING och så har han blockat nästan alla sina följare från att kommentera, och så sitter han där och gråter ut och undrar varför det går piss

Det har ju spekulerats om han kanske har någon mildare variant av downs syndrom, ja något är det nog fan iallafall
Citera
2026-08-03, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Hur avundsjuk tror ni Benjoo är på han svarta killen i dagens video?

Han har ju gått från typ 3k till 18k subs på 2-3 månader eller nåt om jag inte minns fel? Han heter Powell Lumor på YT och är också från Sverige

Han har ju bara gjort det som Benjoos följare försökt säga åt honom nu att göra själv i 11 månader, GÅ UT UR LÄGENHETEN, PRATA MED FOLK, FESTA LITE OSV, saker man vill se när någon är utomlands

Istället så har Benjoos kanal aldrig gått sämre, totalt stagnerad, han växer 10 prenumeranter var 3e vecka kanske, eftersom han är så sjukt lat och inte gör någonting annat än att sitta och veva i pec decen (när han ens orkar gymma) gå och handla mat, svamla lite, ta en is kaffe, och detta OM OCH OM OCH OM OCH OM IGEN

NOLL VARIATION, NOLL ANSTRÄNGNING och så har han blockat nästan alla sina följare från att kommentera, och så sitter han där och gråter ut och undrar varför det går piss

Det har ju spekulerats om han kanske har någon mildare variant av downs syndrom, ja något är det nog fan iallafall

Benjoo är inte gjord för att vara en YouTuber. Han har absolut ingen talang för att göra content. Den enda anledningen att vi ens följer honom är bara för han är så otroligt pantad.
Citera
2026-08-03, 19:15
Medlem
Är negern dvärg? Han är ju till och med kortare än Benjoo
Citera
2026-08-03, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestTraps
Är negern dvärg? Han är ju till och med kortare än Benjoo

De är väl därför Benjoo vill bli sedd med honom, så framstår han som längre
Citera
2026-08-03, 19:20
Medlem
Det där med den mörka sidan att vara på bola är så löjligt.(Star wars)
Fattar inte hur man kan snacka om det när man är 30 år.

Benjoo borde växa upp.
Citera
2026-08-03, 19:27
Medlem
En nästan 50 min lång video där han är utan tröja mestadels men lyckas göra så magen aldrig är i bild en enda gång, är ändå skillat!
Citera
2026-08-03, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
En nästan 50 min lång video där han är utan tröja mestadels men lyckas göra så magen aldrig är i bild en enda gång, är ändå skillat!

Varför skaffar inte Benjoo en gördel?

Då kan han ha t-shirt över. Så slipper han oroa sig.

https://youtu.be/uXN8vc7IF9s
Senast redigerad av buffalo3tys 2026-08-03 kl. 20:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in