Jag har sett att det har skett flera spekulationer i tråden på den senaste tiden om Benjoos sexualitet
Nu är jag här för att informera er om att ni slipper nu spekulera, för jag har undersökt saken!
Efter att ha gått igenom de flesta reddit trådar av Bola och Tren användare så fick jag fram det här:
” I’ve been on gear (blast and cruise) for about 5 years now. When I took nandrolone I wanted to fuck a trans like incredibly bad. Randomly got super turn on by butt stuff, had my girl basically pegging me a few times. Came off the compound and no longer have those desires. It’s 100% true that gear can change sexual preferences.”
” It’s not uncommon for people who go on hormones to experience changes in their sexuality, including whom they’re attracted to. Go with the flow and don’t worry about. Maybe you’re pan. And that’s great. More options lol”
Det är ett löpande tema genom hela ämnet, Bola och Tren gör dig gay!! Benjoo tar en megados på 4 gram och över 1 gram Tren, han har till och med införskaffat ett gulligt Tren halsband, tillsammans med tvivelaktigt beteende den senaste tiden.
Draw your own conclusions