2026-06-14, 00:52
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Han skämdes väl. Vissa av klippen ser han helt påtänd ut när han härmar Arnold t.ex Trist att inte de finns kvar.
Det är Benjoo historia. Då de var första gymmet han blev kickad från.

Roligt när han tränar med en riktig anabolatorsk.
https://youtu.be/rXIrwkumQ2c?is=euWJsBAcp2lL9lAi

Kul tråd.

Skrattade gott när han gjorde de där framåtlyften från 16:58 och framåt i videon du länkade.
Citera
2026-06-14, 07:51
Medlem
Jag har sett att det har skett flera spekulationer i tråden på den senaste tiden om Benjoos sexualitet

Nu är jag här för att informera er om att ni slipper nu spekulera, för jag har undersökt saken!

Efter att ha gått igenom de flesta reddit trådar av Bola och Tren användare så fick jag fram det här:

” I’ve been on gear (blast and cruise) for about 5 years now. When I took nandrolone I wanted to fuck a trans like incredibly bad. Randomly got super turn on by butt stuff, had my girl basically pegging me a few times. Came off the compound and no longer have those desires. It’s 100% true that gear can change sexual preferences.”

” It’s not uncommon for people who go on hormones to experience changes in their sexuality, including whom they’re attracted to. Go with the flow and don’t worry about. Maybe you’re pan. And that’s great. More options lol”

Det är ett löpande tema genom hela ämnet, Bola och Tren gör dig gay!! Benjoo tar en megados på 4 gram och över 1 gram Tren, han har till och med införskaffat ett gulligt Tren halsband, tillsammans med tvivelaktigt beteende den senaste tiden.

Draw your own conclusions
Citera
2026-06-14, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Jag har sett att det har skett flera spekulationer i tråden på den senaste tiden om Benjoos sexualitet

Nu är jag här för att informera er om att ni slipper nu spekulera, för jag har undersökt saken!

Efter att ha gått igenom de flesta reddit trådar av Bola och Tren användare så fick jag fram det här:

” I’ve been on gear (blast and cruise) for about 5 years now. When I took nandrolone I wanted to fuck a trans like incredibly bad. Randomly got super turn on by butt stuff, had my girl basically pegging me a few times. Came off the compound and no longer have those desires. It’s 100% true that gear can change sexual preferences.”

” It’s not uncommon for people who go on hormones to experience changes in their sexuality, including whom they’re attracted to. Go with the flow and don’t worry about. Maybe you’re pan. And that’s great. More options lol”

Det är ett löpande tema genom hela ämnet, Bola och Tren gör dig gay!! Benjoo tar en megados på 4 gram och över 1 gram Tren, han har till och med införskaffat ett gulligt Tren halsband, tillsammans med tvivelaktigt beteende den senaste tiden.

Kanske, men har du tänkt på trejde faktorn, att hela reddit är gay, så reddit är den gemensamma nämnaren här?
Citera
2026-06-14, 09:27
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Kul tråd.

Skrattade gott när han gjorde de där framåtlyften från 16:58 och framåt i videon du länkade.
Kommer en snubbe ridandes som en häst precis efteråt
https://youtu.be/rXIrwkumQ2c?t=1040
Citera
2026-06-14, 10:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Kommer en snubbe ridandes som en häst precis efteråt
https://youtu.be/rXIrwkumQ2c?t=1040

Haha, rolig frilla han har.

Rekommenderas att sortera klipp på oldest first, är en del skojiga thumbnails och annat när man kollar 5-6 år gamla videos.
Citera
2026-06-14, 12:22
Medlem
"Epic and hyper masculin video as usual. The women could definitely sense the "badboy energy" around you
The nervous laugh is a big sign they are interested"

Rolig trollkommentar som Benjo såklart gillade 😂
Senast redigerad av weedissweet 2026-06-14 kl. 12:30.
Citera
2026-06-14, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
"Epic and hyper masculin video as usual. The women could definitely sense the "badboy energy" around you
The nervous laugh is a big sign they are interested"

Rolig trollkommentar som Benjo såklart gillade 😂

Ja även Benjoos dickriders trollar nog honom.
Citera
2026-06-14, 13:22
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Vad är det för syfte att ta massa skit om han ändå inte ska tävla?
Citera
2026-06-14, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Vad är det för syfte att ta massa skit om han ändå inte ska tävla?

Många i tråden har frågat sig samma sak.
Det verkar vara en livsstil för Benjoo att trycka steroider/droger.

Det kommer nog inte sluta gott för honom om han fortsätter med sina galna doser.
Han påstod i någon video att många av de stora som Coleman, hade samma doser som honom.
Det kanske stämmer men de tävlar väl och kör inte året runt gissar jag?
Citera
2026-06-14, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355

Glöm inte tavlan han har i lägenheten för att hedra Tren.
Riktigt pundarbeteende.
Citera
2026-06-14, 13:57
Medlem
Är det fler än jag här inne som tycker Benjoos beteende är rätt likt Bostin Loyds när han levde?
Det här romantiserandet av Steroider. Stoltserandet med hur mkt man trycker, istället för att skämmas.
Citera
2026-06-14, 14:01
Medlem
Om det är någon som tycker att Zeb är bättre än Benjoo så kan jag säga att han är skyldig en hel den pengar. Fick inte med allt han skrev för att han blockade personen. Alla komentarer är också borta från den posten. Kan ju se att han blev triggad, kanske av emojin, kanske av att han vet att han har fel

https://imgur.com/a/8fIPRW4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in