Citat:
Ursprungligen postat av
Zeddis
Är du handikappad? De skriver att de oaktsamma var att lämna köket. Det spelar alltså ingen roll om han svimmar en sekund efter eller 20 minuter efter. Det oaktsamma består i att gå till ett annat rum. Så den sekunden du lämnat köket är du oaktsam. Att du själv säger att resonemanget är jävligt löjligt visar ju på att du inte håller med tingsrätten I deras bedömning. Men ändå käftar du. Som att se någon slåss med sin egen spegelbild.
Fatta att jag har fått upprepa vad som står i artikeln i TS i över 10 sidor och FORTFARANDE måste jag upprepa vad som står där. Jävla CP barn asså herregud, förbjud flashback på alla cp barns hem genast
Du har inte läst hela domen, ändå ”vet” du att TR menar 1 sekund, trots att det inte står nånstans i den artikeln, så det är bara dina egna fantasier, då du drar slutsatser utifrån vad du vill ska vara som du tycker.
Du har heller inget stöd för att TR omöjligt kan ha vägt in övrig info om vederbörandes tillstånd och agerande, som kan ha påverkat hur de såg på detta med att snubben avvek från köket.
Saken är den att jag vet, och TR vet, att det INTE tar 1 sekund för frityrolja att gå från t ex rumstemp till flampunkt, vilket gör att det inte är relevant att babbla om 1 sekund, då det är fullständigt uppenbart att snubben avvek från köket under betydligt längre tid och att det ledde till att brand uppstod. Det är därför helt irrelevant och tolkat med arslet att babbla om 1 sekund