2026-07-30, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmy60
Helt rätt, snygg med klass

Ja, hon har klass och en utstrålning som många andra på HR saknar. Och så verkar hon klartänkt och saknar det desperata uttryck man ser hos några andra. Om hon inte hittar någon man denna gång, hoppas jag att hon i allafall får en skön vistelse på det vackra Rhodos. Samma gäller för Marianne.
Citera
2026-07-31, 06:58
Medlem
Kontrollavgifts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajamaja
Hotell Romantik spelas in på Rhodos. Det ser ut att vara något spa hotell.
Det är nära byn Lindos på östkusten. Jag har försökt hitta hotellet baserat på poolens form, men jag har ännu inte lyckats.

Edit:
kan vara Absolute Kiotari Resort, lite söder om Lindos
Senast redigerad av Kontrollavgift 2026-07-31 kl. 07:35.
Citera
2026-07-31, 11:17
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollavgift
Det är nära byn Lindos på östkusten. Jag har försökt hitta hotellet baserat på poolens form, men jag har ännu inte lyckats.

Edit:
kan vara Absolute Kiotari Resort, lite söder om Lindos
Ja, står en liten bit bak i tråden.
Citera
2026-08-01, 00:09
Medlem
Kontrollavgifts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Ja, står en liten bit bak i tråden.
Tack. Missade att det var löst. Ganska trist område utifall att du frågar mig. Svt fick nog ett passapåpris.
Citera
2026-08-01, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollavgift
Tack. Missade att det var löst. Ganska trist område utifall att du frågar mig. Svt fick nog ett passapåpris.

Det behövs kanske inte så mycket spännande omgivningar; de ska ju koncentrera sig på varandra.
Men de där organiserade dejtställena som några har hamnat på har varit väldigt pittoreska.
Visst kan det ha varit specialpris. Alla gillar ju inte resorts.
Citera
2026-08-02, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Marianne bara växer i mina ögon. Snygg, klok och insiktsfull. Hjärtat på rätta stället och förmågan att vara ärlig på ett mycket diplomatiskt och fint sätt.
Kan visa sina djupt mänskliga känslor utan att verka hysterisk. All heder till henne. Synd bara att hon blev kallad 'valross' av Bo. Hade någon kallat mig det hade jag begivit mig därifrån. Får bara hoppas att hon inte åker på en blåsning nu med den nye fjanten.....

Pedro gillar jag och faktiskt ocksä Bo (trots 'valrossen' -- fast minus i kanten för det).

Är nyfiken på hur det går för Ricardo. Håller tummarna. Han kanske är en oslipad diamant trots hästgarvet.

Anar ocksä att Jörgen kanske "stärker" sig litet. Annars är han helt enkelt bara tramsig. Tror han har kört med samma ramsor till flera kvinnor tidigare, liksom säkert även Terje.

Ngn liknade Marianne vid Marilyn Monroe. Men herre gud, gå till Synoptik eller liknande, Hon är inte speciellt snygg men mycket sympatisk
Citera
2026-08-02, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmy60
Ngn liknade Marianne vid Marilyn Monroe. Men herre gud, gå till Synoptik eller liknande, Hon är inte speciellt snygg men mycket sympatisk

Nej, tycker inte man kan likna henne vid Marilyn Monroe som var en ikonisk Hollywoodprodukt.
Marianne är naturligt snygg och har ett tilltalande sätt. Klär sig väl utan att vara utmanande eller så pass vulgär att man behöver visa stringtrosor för männen.

Hon talar kultiverat och utstrålar även värme och förnuft, till skillnad från flera andra.

Synd att det inte funkade med Bo. Upplevde att de hade trevligt på daten och att de slappnade av och spexade litet. Synd att Bo kallade henne för valross.
Inte det sexigaste man kan hitta på. Kanske inte Bo föll Marianne i tycket fysiskt. Han är kanske inte den snyggaste blomman på ängen.

Men det är inte Göran, eller flera av de andra männen heller.
Senast redigerad av Detdundrar 2026-08-02 kl. 11:01.
Citera
2026-08-02, 11:14
Medlem
Pripps0.0s avatar
Klas skrämmer mig.
Ella-britt lämnade aldrig tonåren.
Sexigaste mannen i programmet visar sig 44:20.
Det var väl ungefär det.
Citera
2026-08-02, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Klas skrämmer mig.
Ella-britt lämnade aldrig tonåren.
Det var väl ungefär det.

Ja, precis det var väl ungefär det. Ella - Britt lite som Shirley M  fd polis från 2024 ?  Avundsjuk, men Shirley var avundsjuk så det rök om det på alla damerna. Annars var där mycket bra samtal mellan deltagarna och äntligen fick vi se Maryam. En dam totalt motsatsen till Vlasta. Jag har en känsla av att vi inte fått sett Vlastas action för att fånga en man tillräckligt. Jag säger det igen. Hur skall Göran bli av med denna dam i framtiden.
Jag tror produktionen har klippt annorlunda denna gången.
Citera
2026-08-02, 12:44
Avstängd
vichy6s avatar
Jag blir glad. Människor är ff osäkra efter 65-års ålder.
Citera
2026-08-02, 14:04
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0

Tycker du att Mats är sexigast?
Trygg och fin absolut, och det KAN ju vara sexigt, men jag tycker inte han är det.
Pedro och Janne är fina män! Jag trodde Staffan lyckats sno Ammis, men glädjande nog verkar hon ha kvar hjärtat hos Pedro 😍
Terje ogillar jag skarpt, riktigt slirig och opålitlig!

Citat:
Ursprungligen postat av Ajamaja
och äntligen fick vi se Maryam. En dam totalt motsatsen till Vlasta.

Maryam är snygg, classy, vet sitt värde och går inte in i drama. Intressant det hon berättade om vilka svartsjuka beteenden damerna haft över lag, det har inte riktigt framgått.
Citera
2026-08-02, 15:39
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Tycker du att Mats är sexigast?
Trygg och fin absolut, och det KAN ju vara sexigt, men jag tycker inte han är det.
Pedro och Janne är fina män! Jag trodde Staffan lyckats sno Ammis, men glädjande nog verkar hon ha kvar hjärtat hos Pedro 😍
Terje ogillar jag skarpt, riktigt slirig och opålitlig!

Maryam är snygg, classy, vet sitt värde och går inte in i drama. Intressant det hon berättade om vilka svartsjuka beteenden damerna haft över lag, det har inte riktigt framgått.

Det var skrivet med glimten i ögat, men just exakt där var han cool.
Känner ingen attraktion till någon av männen i programmet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in