Citat:
Ursprungligen postat av
Spider-Girl
Idag fick vi ju se mer av hur Staffan såg ut som ung, jag tyckte han var riktigt hunkig 😁
Blev dock inte impad av hans, och flera av de andra deltagarnas, övertro till astrologi! Det är inte ens så att dagens människor är födda i det stjärntecken de tror, himlakropparna har flyttat sig.
Så nej du kan inte förklara din kassa relation på att han var skorpion 🤣
...mera txt....
Jag blev också förvånad över hur pass utbredd tron på astrologi verkar vara, känns inte speciellt seriöst.
Roligast blev det när Staffan började mjölka runt för att om möjligt få ihop ett urval att välja emellan till övernattningsdaten. Katarina är rak och välmotiverad - "du har inte visat tillräckligt mycket intresse för mig". Marianne är lika tydlig - "har lite svårt att starta om så nära inpå en avslutad affär".
Och då blev det plötsligt inget urval utan bäst att trassla med både Pedro och Ammis, för att få en date på nåder med bådas samtycke. Jag tippar på att det blir en rätt trevlig date där de skiljs som "vänner", vi får se på söndag. Han kanske skulle ha satsat på E-B istället, i bästa fall kunde det ha blivit hämndsex...
Edit: Frågar någon "OM jag skulle fråga dig, vad skulle du då svara?" så kan det inte bli mer uppenbart att denne någon har en optimering på gång.