2026-07-28, 21:04
Medlem
krass2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
Men hon lät som att han hade sagt samma till båda.

Han hade sagt att han ville nolla båda men tror inte det framgick om han hade sagt det till dem båda dock.
Citera
2026-07-28, 21:09
Medlem
krass2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
När man blir dissad är det vanskligt att själv säga att det "är finito"....

Finito med att tro på honom och att låta honom komma och tanka bekräftelse menade hon säkert.
Citera
2026-07-29, 00:19
Medlem
Spider-Girls avatar
Några små inpass här 😁
Jag har sett att spoilerdiskussionen fortsatt gå varm här. Hävdar ändå att det är schysstast och klassisk Flashbacktradition att aldrig spoila hur det gick sen för paren i dejtingsåpor.
Vi är så pass många som vill kunna delta i diskussioner, utan att få veta hur det till slut gick, att det helt enkelt skapar bättre stämning och möjlighet för fler att kunna vara med om spoilertaggar används- då kan även de som VILL veta i förväg få som de vill- de kan klicka på taggen och läsa.
Bäst för alla, eller hur? ❤️
Om någon redan spoilat, fortsätt inte att citera infon utan låt den halka bakåt i flödet eller rapportera.
Tack på förhand 🙏

Det har nämnts några gånger att Ammis var Staffans tredjepris, men han har hela tiden sagt att hon är hans favorit men backat pga Pedro och därför valt några reserver.
Dock tackade de andra nej, så då kollade han med Pedro om det kändes ok.

Dock fattar jag inte hur Pedro och Staffan kan tro att de ska kunna fortsätta vara vänner om Ammis byter till Staffan, det tror jag inte på!

Tycker också att Pedro är så himla fin och förtjänar kärlek, vilken ödmjuk överlevare!
Citera
2026-07-29, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Några små inpass här 😁
Jag har sett att spoilerdiskussionen fortsatt gå varm här. Hävdar ändå att det är schysstast och klassisk Flashbacktradition att aldrig spoila hur det gick sen för paren i dejtingsåpor.
Vi är så pass många som vill kunna delta i diskussioner, utan att få veta hur det till slut gick, att det helt enkelt skapar bättre stämning och möjlighet för fler att kunna vara med om spoilertaggar används- då kan även de som VILL veta i förväg få som de vill- de kan klicka på taggen och läsa.
Bäst för alla, eller hur? ❤️
Om någon redan spoilat, fortsätt inte att citera infon utan låt den halka bakåt i flödet eller rapportera.
Tack på förhand 🙏

Det har nämnts några gånger att Ammis var Staffans tredjepris, men han har hela tiden sagt att hon är hans favorit men backat pga Pedro och därför valt några reserver.
Dock tackade de andra nej, så då kollade han med Pedro om det kändes ok.

Dock fattar jag inte hur Pedro och Staffan kan tro att de ska kunna fortsätta vara vänner om Ammis byter till Staffan, det tror jag inte på!

Tycker också att Pedro är så himla fin och förtjänar kärlek, vilken ödmjuk överlevare!

Jag tror Staffan inte har funnit kvinnan han känner för. Där är fina kvinnor, men inte just "den" .
Vlasta tar och tar, tror jag, men det får kameran inte se.
Kan det verkligen vara så att de andra har legat så lågt i början, att produktionen endast hade Göran
att koncentrera sig på. Han är totalt ointressant som person och han sätter sig sig själv ordentligt i klistret. Skulle vara intressant att få veta var han befinner sig om två år. Men han är inte kapabel att reda ut sin situationen.
Maryam har vi inte fått se in action, likaså några andra män. Men de kanske poppar upp i sista avsnittet. Surprise, surprise.
Reserver ? Låter hemskt.
Citera
2026-07-29, 07:54
Medlem
krass2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajamaja

Reserver ? Låter hemskt.

Fast det är ju några som vill "data andra också" trots att de hittat någon som det klickat med. Istället för att utveckla det som de funnit.
Då blir det ju reservbänken även för dem i någon mening.
Tror nog mer på våga satsa, alternativt- ligg lågt med alla former av bekräftelse om du vill vidare.
För att inte trassla in sig.
Och. vilket jag antar händer, inte stoppar upp den andra att leta vidare.

För det är säkert en av de två oavsett vilka, som vill vidare mer än den andra.
Att börja titta sig omkring och drabbas av FOMO för att man stannar kvar, vad säger det om personen, i en kontext då han påstår sig känna något.
Många har varit singlar länge. Att känna något är inte självklart. Men plötsligt ska det kastas på sophögen för att det finns andra möjligheter runt hörnet.
Något "ännu bättre".
Vad är oddsen? Är det värt risken? Ja tydligen.
Nog får jag en skönare känsla av paren som vågar vara självklara med varandra.
Än de som har ett hett möte och känslor uppstår, och sedan möjligen hållet tillgodo med den första partnern på slutet för det fanns inga bättre.
Citera
2026-07-29, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krass2014
Fast det är ju några som vill "data andra också" trots att de hittat någon som det klickat med. Istället för att utveckla det som de funnit.
Då blir det ju reservbänken även för dem i någon mening.
Tror nog mer på våga satsa, alternativt- ligg lågt med alla former av bekräftelse om du vill vidare.
För att inte trassla in sig.
Och. vilket jag antar händer, inte stoppar upp den andra att leta vidare.

För det är säkert en av de två oavsett vilka, som vill vidare mer än den andra.
Att börja titta sig omkring och drabbas av FOMO för att man stannar kvar, vad säger det om personen, i en kontext då han påstår sig känna något.
Många har varit singlar länge. Att känna något är inte självklart. Men plötsligt ska det kastas på sophögen för att det finns andra möjligheter runt hörnet.
Något "ännu bättre".
Vad är oddsen? Är det värt risken? Ja tydligen.
Nog får jag en skönare känsla av paren som vågar vara självklara med varandra.
Än de som har ett hett möte och känslor uppstår, och sedan möjligen hållet tillgodo med den första partnern på slutet för det fanns inga bättre.

Just därför håller det inte.
Citera
2026-07-29, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daskapitan
Ja
Instämmer helt och tänkte samma sak när jag kollade på programmet igår kväll.
Verkar ha en trevlig personlighet tror jag, hon håller en låg profil vilket kan vara smart kanske.

Vad sägs om Maryam och Richard?
Citera
2026-07-29, 10:17
Avslutad
Är nog rätt uppskruvat runt inspelningarna, mycket känslor både angående den egna personen och de man möter., både deltagare och de i produktionen.
Vore intressant att vara en fluga på väggen - det måste ju ha varit tillfällen när någon har blivit förtjust i (ja, vet att ordet för dagen är ”attraherad”, vilket imo är oattraktivt) någon annan än deltagarna, personal som finns där, och som man kan småprata med utan att bli filmad hela tiden?
Citera
2026-07-29, 11:40
Medlem
Bra läsning här. Är det någon som vet vad hotellet heter och var på Rhodos det ligger.
Citera
2026-07-29, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Vad sägs om Maryam och Richard?
Haha...känns lite som en mamma och en liten pojke, så nja..
Citera
2026-07-29, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avocado88
Haha...känns lite som en mamma och en liten pojke, så nja..

Jag tror att Rickard är blyg, men kan ha mycket att erbjuda som person, bara han tinar upp. Vi vet så lite om Maryams och varför kameramannen inte visar henne. Likaså Armando och Jan K Varför får de gå där i skuggorna? Nåja, Jan K har vi väl sett några snuttar av. För det kan väl inte vara så att de inte vill ha kameran på sig?
Hotell Romantik spelas in på Rhodos. Det ser ut att vara något spa hotell.
Citera
2026-07-29, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klimt
Bra läsning här. Är det någon som vet vad hotellet heter och var på Rhodos det ligger.
Absolute Kiotari Resort
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in