2026-07-29, 15:17
Medlem
krass2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajamaja
Jag tror att Rickard är blyg, men kan ha mycket att erbjuda som person, bara han tinar upp. Vi vet så lite om Maryams och varför kameramannen inte visar henne. Likaså Armando och Jan K Varför får de gå där i skuggorna? Nåja, Jan K har vi väl sett några snuttar av. För det kan väl inte vara så att de inte vill ha kameran på sig?
Hotell Romantik spelas in på Rhodos. Det ser ut att vara något spa hotell.

Tror de lägger fokus där det är lite drama av något slag för att det ska bli intressant, inte konstigare än så.
Citera
2026-07-29, 16:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ajamaja
Jag tror att Rickard är blyg, men kan ha mycket att erbjuda som person, bara han tinar upp. Vi vet så lite om Maryams och varför kameramannen inte visar henne. Likaså Armando och Jan K Varför får de gå där i skuggorna? Nåja, Jan K har vi väl sett några snuttar av. För det kan väl inte vara så att de inte vill ha kameran på sig?
Hotell Romantik spelas in på Rhodos. Det ser ut att vara något spa hotell.
Ja, blyg och blyg. De flesta kärringar har skinn på näsan och är där för att knulla. Så blyghet är icke en dygd....
Citera
2026-07-29, 18:33
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krass2014
Han hade sagt att han ville nolla båda men tror inte det framgick om han hade sagt det till dem båda dock.
Sjuk sak att säga. Menar han att det som hänt inte hänt.
Citera
2026-07-29, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newnew
Absolute Kiotari Resort
Tack
Citera
2026-07-29, 19:27
Medlem
krass2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Sjuk sak att säga. Menar han att det som hänt inte hänt.

Vi vänder blad, som kungen sa
Nej men vad han menade med det var väl oklart, lite svårt att backa bandet och låtsas att allt är på dag ett, vad han nu ville ha ut av det.
Där och då hade han ju fortfarande chansen att välja henne så det behövdes ju inte av det skälet.
Citera
2026-07-29, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
Japp.. mördarblicken sa sitt. Jag har dock seglat i hela mitt liv och aldrig sett nån köra wettexvarianten. Blåser bort direkt ju!

Antar att wettexduken ska va blöt 😅
Citera
2026-07-29, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Ja, blyg och blyg. De flesta kärringar har skinn på näsan och är där för att knulla. Så blyghet är icke en dygd....

Tror nog att de flesta kvinnor är där för att träffa en man att ha en relation med, gärna en lång sådan.
Finns mycket krut i äldre pumor.

Gubbarna kanske är mer inställda på sex. Fast det vet inte vi (tack gode Gud!). Även de söker nog en partner i längden. Men de flesta verkar ganska tama och träiga. Ett par tycks litet ängsliga.
Kanske tappat sugen?
Citera
2026-07-29, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karmanu
Antar att wettexduken ska va blöt 😅

Ja, antar också att den ska sitta på ett mer flintskalligt huvud (no pun intended) för att öht få plats och sitta kvar. Dessa dukar är väl ganska blygsamma till storleken.

Varför började E-B prata om wettex helt plötsligt?
Var det ett tips till Göran? "Cool off your head," typ.
"Glöm heta Vlasta, se på mig!"
Senast redigerad av Detdundrar 2026-07-29 kl. 23:54.
Citera
2026-07-30, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karmanu
Ytterst märkligt att ingen av männen visat intresse för Maryam.

Hon är snyggast av alla.

Hon har nog för mycket klass för vissa av dem.
De vet kanske inte riktigt hur de ska göra för att få henne intresserad. Eventuellt så vågar de inte heller.

Hon har ju en viss pondus. Och jag tror hon vet vad hon vill ha, allt annat går nog bort.
Senast redigerad av Detdundrar 2026-07-30 kl. 00:09.
Citera
2026-07-30, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straminsky
Han kanske behöver en psykolog, 70 bast och snackar om att han är en liten vilsen pojke.

Kanske han överger pojk-stadiet när han fyller 80, man får hoppas...

Om han har gått omkring och känt sig vilsen i 70 år är det nog kört vid det här laget. Men alla har väl ett litet barn inom sig.
Citera
2026-07-30, 10:25
Medlem
Grus-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Ja, antar också att den ska sitta på ett mer flintskalligt huvud (no pun intended) för att öht få plats och sitta kvar. Dessa dukar är väl ganska blygsamma till storleken.

Varför började E-B prata om wettex helt plötsligt?
Var det ett tips till Göran? "Cool off your head," typ.
"Glöm heta Vlasta, se på mig!"
Nej, det var ingen subtil vink, det tror jag inte förekommer i det här gänget. Det var ett svar på att Göran berättade att han är lite tunnhårig och lätt bränner huden på huvudet i solen. Därav den hatt han hade på sig, som skapade E-B:s association till brorsans wettexduk.

Om det öht skulle funka med en wettexduk, så tror jag att man får trycka fast den med en mössa utanpå, möjligen med hakband när man går för fulla segel...
Citera
2026-07-30, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Hon har nog för mycket klass för vissa av dem.
De vet kanske inte riktigt hur de ska göra för att få henne intresserad. Eventuellt så vågar de inte heller.

Hon har ju en viss pondus. Och jag tror hon vet vad hon vill ha, allt annat går nog bort.
Helt rätt, snygg med klass
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in