Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-12-06, 18:25
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Vad som skrivs eller gillas på fb säger ingenting om hur någons relation är . Hon är tonåring o kanske inte ens velat ha sina päron på sin fb tidigare . Varken hon eller han har kanske varit aktiva på fb i perioder.
Hennes mamma är kanske väldigt knepig så att även relationen med dotter o far blivit ansträngd och att de inte uppgåtts så mkt . Vad vet vi ?

I höstas skrev han min kära dotter till en bild på henne .

Han har ingen knepigt ex. Det kan jag lova.
Men det får ta sin tid. Han kommer att visa sitt rätta jag.
Hans ex är en kvinna som aldrig skulle smutskasta honom in public.
Låt tiden utvisa.
Det kommer att bli tufft för CB.
Citera
2021-12-08, 16:28
Medlem
plusnios avatar
Jag tänker på det här med att det funderas på varför han inte har firat/firats på Fars dag,
utav sina egna barn, då det verkar som att han tillbringat tid med PW-s son istället:

Det KAN ju faktiskt vara så att man inte firar varken mor-eller fars dag av olika anledningar...eller inte lägger så särskilt mycket energi på just dom dagarna med mer än ett samtal/sms kanske.

Och familjer som inte lägger energi på dom dagarna just,
kan ha MYCKET BRA relation med sina barn ändå.
Det vet jag med säkerhet, för i min familj är vi väldigt nära och upskattande mot varandra- både vi föräldrar och barnen- alltid! och inte bara på speciella dagar.
Citera
2021-12-08, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plusnio
Jag tänker på det här med att det funderas på varför han inte har firat/firats på Fars dag,
utav sina egna barn, då det verkar som att han tillbringat tid med PW-s son istället:

Det KAN ju faktiskt vara så att man inte firar varken mor-eller fars dag av olika anledningar...eller inte lägger så särskilt mycket energi på just dom dagarna med mer än ett samtal/sms kanske.

Det vet jag med säkerhet, för i min familj är vi väldigt nära och upskattande mot varandra- både vi föräldrar och barnen- alltid! och inte bara på speciella dagar.
Håller helt med! Ändå ska det gnällas här hur usel han är! Jag tycker att det var jättefint gjort av honom att vara med Theo när båda föräldrarna jobbade och hans syskon var upptagna med annat!
Citera
2021-12-08, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Håller helt med! Ändå ska det gnällas här hur usel han är! Jag tycker att det var jättefint gjort av honom att vara med Theo när båda föräldrarna jobbade och hans syskon var upptagna med annat!

Antagligen för att han är usel och prioriterar sina behov före sina barn samt partner. Eller hur var det nu igen, känner du honom?
Citera
2021-12-08, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plusnio

Fast hade jag haft ett annat upplägg med mina barn, och varit nöjd med det, hade jag inte ryckt ut och bonusmorsat med ett annat barn på det sättet.

Jag tänker att han så desperat vill framhäva sig själv som "daddy of the year" och det lyser igenom.
Citera
2021-12-08, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Antagligen för att han är usel och prioriterar sina behov före sina barn samt partner. Eller hur var det nu igen, känner du honom?
Nix, känner inte honom! Kommer dock att tycka att han är vedervärdig om han inte har betalt underhåll till sina barn! Då är han körd!
Citera
2021-12-08, 22:03
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Nix, känner inte honom! Kommer dock att tycka att han är vedervärdig om han inte har betalt underhåll till sina barn! Då är han körd!
Det är bara att ringa till kronofogden så kommer de berätta att Christian Bauer har två gånger sista året vägrat betala underhåll.
Citera
2021-12-08, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Det är bara att ringa till kronofogden så kommer de berätta att Christian Bauer har två gånger sista året vägrat betala underhåll.
Är du på riktig? För att få information om en människa ska du ha HELA personnumret, dvs 12 siffror.Om du har sådan info om CB får du gärna dela med dig med textutdrag från fogden.
Senast redigerad av juttan 2021-12-08 kl. 23:57.
Citera
2021-12-09, 00:35
Medlem
Citat:
Är du på riktig? För att få information om en människa ska du ha HELA personnumret, dvs 12 siffror.Om du har sådan info om CB får du gärna dela med dig med textutdrag från fogden.
Men kom igen Juttan, ett personnummer är ju hur enkelt som helst att ta reda på 😅
Citera
2021-12-09, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Men kom igen Juttan, ett personnummer är ju hur enkelt som helst att ta reda på 😅
Ok! Ge mig hans personnummer, dvs ALLA tolv siffror, så ringer jag imorgon och kollar!
Senast redigerad av juttan 2021-12-09 kl. 00:50.
Citera
2021-12-09, 02:03
Medlem
Citat:
Ok! Ge mig hans personnummer, dvs ALLA tolv siffror, så ringer jag imorgon och kollar!

Han har noll koll den tomten om han tror att det är så enkelt att ringa o lämna ett personnr så får man det uppläst i örat
Citera
2021-12-10, 10:30
Medlem
Patetiskt avsnitt igår... Flintomten CB fick göra stor entré i lunchträffen med la familia W
bara jag som tyckte han såg ut som en flinande tomte? Samt hur patetiska är dem inte allihopa där...
Oj vad de tycker han passar in i deras gemenskap, haha
Förstår om Bianca vill sluta medverka i WV.....
Enda normala i denna familjen är Oliver!

Samma om man kollar PW's insta... samma flinande (falska) tomte där som visar upp sig...
yuck... Snacka om att flina in sig i kretsarna... väntar bara på att bubblan spricker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in