[quote=Alsteralven3338|95194291]
Citat:
Hon planerar sin tid, dvs sitt arbetsschema som är ganska gediget, genom anställd personal skulle jag tro.
Där säger du ju emot dig själv direkt! HON planerar inte sin tid! Det gör någon form av assistent.
Jag tittar typ aldrig på WV förutom små snuttar här och där. Det är inte svårt att förstå att PW har oerhört svårt med planering. Det erkänner hon ju själv typ hela tiden.
Citat:
Tror Bauer, när han är på ICA kan hålla reda på sitt eget.
Det är in sitt eget jobb som han behöver få att klaffa med PW's
Citat:
Men sedan har han ett behov, och jag skriver BEHOV, att hålla koll på resten i huset. Familjens skor står inte på rätt plats, PWs dressingroom ska vara städat mm. Allt i princip klagas det på om det inte är perfekt. Något hon påtalat mer än en gång i WV.
Detta "behov" , som du uttrycker det, är ingenting som är sjukligt. Vissa gillar och mår mycket bättre av att ha ordning och reda omkring sig. (CB) Andra mår bättre av att inte ha det (PW) Jag ser inget konstigt eller sjukligt med varken hans eller hennes beteende. Men de behöver hitta ett sätt att mötas i det för att det ska fungera.
Citat:
Men en fet båt för tre mille gick det utmärkt att hon köpte. Något förmodligen CB tyckte var helt i sin ordning.
Hur kom båten in i diskussionen? Vet inte riktigt var du vill komma med det....skulle han ha förbjudit henne att köpa båten?
Citat:
Och sedan begär han även att PW ska ha samma koll på honom. Blir sjukligt och liveget!
När har han begärt det menar du?
Citat:
De är två helt olika personligheter.
Det är väl typ det enda i din rant som är sant. Men även opposites can attract vet du.
Citat:
PW har klarat sig väldigt bra innan så hoppas hon tar sig en seriös funderare.
Tror nog att PW kan sköta sitt eget liv utan din input.