Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
För din information feminism är ett underforum på Flashback bland andra, jag har inte skrivit alla mina inlägg enkom i just det forumet.
Och! Jag sitter här för att debattera mot bland annat antifeminism. Så då är väl det bästa forumet för mig, enligt mina egna teorier, just feministforumet eller hur. Där sitter ju nästan enkom antifeminister.
Jag tycker bara man borde byta namn på det, eftersom det just nu är rejält vilseledande, alternativt ta bort ”jämställdhet” i jämställdhet och diskriminerings forumet.
Men jag vet mycket väl att det inte kommer ske. Eftersom Flashback tyvärr är vinklat åt det hållet från början.
Nej, du debatterar inte. Du föreläser och propagerar. Hade du varit en seriös debattör hade du varit öppen för att du kan ha fel, följt logiska principer och brytt dig om att resonera på ett statistiskt och empiriskt korrekt sätt, det gör du inte. Det är väldokumenterat här på forumet sedan länge.
Du bryr dig inte om logiska motsättningar, du bryr dig inte om konsekvens, du vågar eller förmår inte att försvara principer som du säger att du tror på. Du är en anti-intellektuell varelse som drivs av känslor.
Din feministetikett är en fasad som du tror maskerar ditt manshat. Gud vad bekvämt, att piska män med ena handen, för att sedan hålla upp en skylt med andra handen där det står att du minsann bryr dig om män och kvinnor. Det du inte förstår är att folk ser igenom din fasad.
Men fortsätt du kontaminera begreppet. Ditt beteende gör ingen bra reklam för feminism och bara så du vet, man kan vara anti-feminist samtidigt som man tror på jämställdhet. Absolut kan man det.
Dina semantiska finter fungerar enbart på idioter. Du vill smeta på folk etiketten att de är anti-feminister, men du tar dig inte tid att verifiera att ni har samma syn på begreppet och att ni delar samma definition. Du spelar fult och oärligt och det är för att dina ståndpunkter inte är vattentäta.
Du har blivit synad.