Citat:
Ursprungligen postat av
Kirk03Lind
Nej, jag vill inte sabba min framtid på sociala medier. Men det var impuls provocerande vad som hände i Tyskland. Det var en muslim och inte nån random tysk Günter knäppgök som körde in i pride tåget.
Bäst att sådana narkotikapåverkade muslimer inte gör sådan attentat så alla med höger extrema åsikter drivs på med sitt bästa hat mot muslimer.
Så en "random tysk Günter knäppgök" som gör något dåligt kommer du inte påpeka, men en "random muslim Abdul knäppgök" ska du börja gorma om? Du bestämmer din reaktion på en händelse utifrån personens ursprung eller religion, det är rasism.
"Bäst att sådana narkotikapåverkade muslimer inte gör sådan attentat så alla med höger extrema åsikter drivs på med sitt bästa hat mot muslimer." Fint av dig att tycka det negativa med denna attacken var att du blir mer fylld av hat, snarare än alla som skadades.
Jag ser dig konstant attackera det du kallar woke, vilket inkluderar hbtq+ rörelsen, men så fort en muslim går på attack så ska du värna om hbtq+ rörelsens rättigheter?