2026-07-28, 11:29
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Det är politikerna som har sett till det. Vem ska det annars vara?

Ok. Ja då förstår jag varför du håller på som du gör.
Korrupta politiker som inte förstår faran för samhället. Och för att få tillbaka den lugna och blomstrande Europa som den en gång var, vi säger 1980-talet, så behöver man vara hård mot migration och gränsen utanför Europa och ha högerpolitiska åtgärder.

Det var en spontan reaktion för mitt uttalande om händelsen i Tyskland. Skulle ändå ha skrivit så, så fort jag hade kommit hem från jobbet.

Men okej, jag gick för långt.
Citera
2026-07-28, 11:56
Medlem
Tjockratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Ja, och hur kommer det sig att det rör sig mycket muslimer i Europa mer än någonsin?

Jag har faktiskt semester denna vecka och hade en förra veckan. Så jag har mycket tid för att besvara all kritik.
Kanske för att vi har bombat deras hem ganska regelbundet sedan mitten av 90-talet? Skulle du stannat kvar om du fick taket bortsprängt av ett gäng lönnfeta jänkare med gudakomplex?
Citera
2026-07-28, 12:24
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Korrupta politiker som inte förstår faran för samhället. Och för att få tillbaka den lugna och blomstrande Europa som den en gång var, vi säger 1980-talet, så behöver man vara hård mot migration och gränsen utanför Europa och ha högerpolitiska åtgärder.

Det var en spontan reaktion för mitt uttalande om händelsen i Tyskland. Skulle ändå ha skrivit så, så fort jag hade kommit hem från jobbet.

Samhället utvecklas. Det kan inte utvecklas som precis som alla vill. Det är tyvärr folk som kommer bli besvikna hur den utvecklas o andra mer nöjda. Det är det sk livet.
Du KAN aldrig spola tillbaka tiden.

Du gick obegränsat för långt. Kamma dig o sitt still.
Citera
2026-07-28, 12:46
Medlem
0perators avatar
Inför IQ-lås på sociala medier och telefoner NU!
Citera
2026-07-28, 12:54
Medlem
0perators avatar
Citat:

Att det krävs 100 grubbrunkare på FB att få dig att inse att det du skrev var cp är fan mer oroväckande än den mellanmjölksanalysen du slog till med.

Yttrandefrihet har du, men till vilket pris pysen?

Vill du sabba din framtid helt eller?
Citera
2026-07-28, 13:43
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjockrates
Kanske för att vi har bombat deras hem ganska regelbundet sedan mitten av 90-talet? Skulle du stannat kvar om du fick taket bortsprängt av ett gäng lönnfeta jänkare med gudakomplex?
Finns ju andra ställen än bara Europa att migrera till. Asien, Afrika, Sydamerika.
Citera
2026-07-28, 13:48
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
Att det krävs 100 grubbrunkare på FB att få dig att inse att det du skrev var cp är fan mer oroväckande än den mellanmjölksanalysen du slog till med.

Yttrandefrihet har du, men till vilket pris pysen?

Vill du sabba din framtid helt eller?
Nej, jag vill inte sabba min framtid på sociala medier. Men det var impuls provocerande vad som hände i Tyskland. Det var en muslim och inte nån random tysk Günter knäppgök som körde in i pride tåget.

Bäst att sådana narkotikapåverkade muslimer inte gör sådan attentat så alla med höger extrema åsikter drivs på med sitt bästa hat mot muslimer.
Citera
2026-07-28, 13:52
Medlem
0perators avatar
Citat:
Nej, jag vill inte sabba min framtid på sociala medier. Men det var impuls provocerande vad som hände i Tyskland. Det var en muslim och inte nån random tysk Günter knäppgök som körde in i pride tåget.

Bäst att sådana narkotikapåverkade muslimer inte gör sådan attentat så alla med höger extrema åsikter drivs på med sitt bästa hat mot muslimer.

grabben vad fan kacklar du om?

Du kommer hålla samtliga tio platser i listan ”topp tio ordsallader år 2026”. Den saken är säker iallafall.

Säker på att du faktiskt läser alla de där böckerna du har i din bokhylla och inte bara tittar på bilderna?
Citera
2026-07-28, 13:53
Medlem
0perators avatar
Citat:

Jag tror du nog gör bäst i att rensa dina sociala medier och fokusera på något annat.
Citera
2026-07-28, 14:56
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:

Du kommer hålla samtliga tio platser i listan ”topp tio ordsallader år 2026”. Den saken är säker iallafall.

Säker på att du faktiskt läser alla de där böckerna du har i din bokhylla och inte bara tittar på bilderna?
Böckerna i min bokhylla handlar om spioneri och underrättelseväsendet historia under kalla kriget eran. Säkerhetspolisen, Stasi, KGB, IB, T-kontoret osv. Och ja, jag läser faktiskt de och vissa av böckerna har inga bilder. Men vad har det med mitt kontroversiella uttalande om muslimer och hbtq rörelsen att göra?

Ordsallader, vad är det för slags lista?
Citera
2026-07-28, 15:01
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Jag tror du nog gör bäst i att rensa dina sociala medier och fokusera på något annat.
Rensar, hur då?

Fokusera på annat, som vadå? Det är ju inte så att jag kommer få över 14 k likes varje gång jag presenterar om ett spionfall eller förklarar vad T-kontoret var för något eller vad för svenskar som förekommer i Stasi arkivet. Inte heller kommer jag få över 15 k likes när jag presenterar om gamla skrivmaskiner och dess historia som jag har i min ägo.

Jag har sådana konton för respektive ämne. Men jag fokuserar på min största.
Citera
2026-07-28, 15:02
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:

Vad kacklar du om för "ordsallader"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in