2026-07-30, 13:39
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Det var inte så det blev. Plus, du har aldrig träffat mig i person. Skulle du vilja?

Tror fortfarande du ljuger.
Nä, vill inte träffa någon som är sexistisk o hyllar nazism. Så jag klarar mig.
Citera
2026-07-30, 14:32
Medlem
0perators avatar
Citat:
Min egna. Min lilla illegala egenföretag underrättelseorganisation. Tänk dig blandning mellan IB och Stasi. Åsiktsregistrering, företag spionage och inrikes spionage.

Att jag har auktoritet/befogenhet/behörighet att hemligstämpla den. Dumt nog så har jag lagt till slutdatum på stämpeln när den upphör att vara hemlig.

Samhall?
Citera
2026-07-30, 15:07
Medlem
SniffTheBeasts avatar
Citat:
Jag tänker inte fokusera på att ha med Teamveckan-20 på Tik Tok längre. Där försöker jag bli känd för något annat som inte är kontroversiellt eller om Teamveckan-20.
Vad är det du försöker bli känd för? Du gör ju bara massa helt orelaterade videor. Förutom det faktum att ingen får många likes och inget är roligt, så är det ju heller inget tema eller mönster de följer. Ponera att du får en video som får 50k likes, vad gör du efter det? Går tillbaks till samma bajsvideor som får 100 likes styck? Du pratar konstant om hur du vill få många likes, men även om du råkade göra en stor video betyder ju inte det att du som personlighet skulle bli kändare eller att du skulle lyckas med det ofta.

Du har bevisat att humor VERKLIGEN inte är din grej, så där kommer det aldrig bli något. Du vägrar att prata om något kontroversiellt på Tik Tok, så dina dumheter vill du heller inte få likes genom. Så fort folk här inne säger att du då borde göra videor om sånt du gillar och är intresserad av, så säger du "nej det får inga likes". Så vad är egentligen din plan? Du kan hålla på så som du gör just nu i 30 år till, och det kommer aldrig bli stort eller funka.
Citera
2026-07-30, 16:19
Medlem
0perators avatar
Någon som har en update på om hans arbetsgivare fick något mejl?
Citera
2026-07-30, 16:41
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Jag hyllar inte nazismen. Det ska du ha klart för dig.

Well, suit yourself.
Citera
2026-07-30, 16:41
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
Samhall?
Nej.
Citera
2026-07-30, 16:52
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
Någon som har en update på om hans arbetsgivare fick något mejl?
Varför vill du veta det? Nyfiken på om jag blir arbetslös eller inte?

Varför kan ni inte låta mitt fungerande liv vara ifred? Att det har kommit så långt så att ni, helt random anonyma mobbare, vill verkligen saboterar mitt liv för kul. Det trodde jag aldrig. Jag skulle aldrig vilja göra så mot någon. Det är elakt. Sånt gör man bara inte.

Jag är ingen nazist. Hur svårt är det att ni förstår? Jag gjorde ett misstag som jag ångrar. Men det ska väl inte gå såhär långt.

ALLTSÅ NI ÄR FARLIGA, NI ÄR DEN EGENTLIGA FARAN!!! Ni sitter där och flinar och konspirerar med varandra om att försöka sabotera mitt liv. Det är ondska.
Senast redigerad av Kirk03Lind 2026-07-30 kl. 17:00.
Citera
2026-07-30, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick

Om du skulle ändra dig så befinner sig Kirk i sthlm på lördag och troligen på Drottninggatan för att leta efter folk som intervjuar folk eller hos ryska ambassaden för att försöka få Ryssland att köpa information om vem som hade vilken plats i klassrummet
Citera
2026-07-30, 18:30
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klinggren
Om du skulle ändra dig så befinner sig Kirk i sthlm på lördag och troligen på Drottninggatan för att leta efter folk som intervjuar folk eller hos ryska ambassaden för att försöka få Ryssland att köpa information om vem som hade vilken plats i klassrummet
Jag har inge mer ärenden hos ryska ambassaden. Drottninggatan är sant, alla andra Tik Tok kreatörer är ju där och intervjuar och då kan jag ha chansen att göra samma sak att intervjua. Måste passa på. 😁
Citera
2026-07-30, 18:38
Medlem
Kirk03Linds avatar
Hörni, snap out of it! Vi är inte på 1940- eller 50-talet där det förekom nazist skandaler hos folk.

Det börjar lukta Ingvar Kamprad skandal fasoner.

Vore det någon skillnad om jag skulle avslöjas som SVR-agent? Som när Jan Guillou blev avslöjad som KGB-spion?

Förstår ni inte alla vad ni gör mot mig? Mobbning. Att ni är någon slags tysnadskultur samröre som är oåtkomlig och kan göra vad som helst. Är ni Lundberg studenter?

Moderaterna är jag, inte kommunist eller nazist. Utan konservativ blå monopoly kapitalist.
Citera
2026-07-30, 18:50
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Hörni, snap out of it! Vi är inte på 1940- eller 50-talet där det förekom nazist skandaler hos folk.

Vore det någon skillnad om jag skulle avslöjas som SVR-agent? Som när Jan Guillou blev avslöjad som KGB-spion?

Förstår ni inte alla vad ni gör mot mig? Mobbning. Att ni är någon slags tysnadskultur samröre som är oåtkomlig och kan göra vad som helst. Är ni Lundberg studenter?

Moderaterna är jag, inte kommunist eller nazist. Utan konservativ blå monopoly kapitalist.

Du är definitivt ingen jäkla agent av något slag nu får du lugna ner dig några kilos
Citera
2026-07-30, 18:51
Medlem
Citat:

Varför är du moderat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in