Citat:
Ursprungligen postat av
Pruttiluringen
Om alla hade sina namn ute på flashback som du har hade det gått att granska varenda kotte och deras sociala medier. Men eftersom den här tråden handlar om dig, och du visar vem du är med ett sån simpelt nick, så kan man kritisera dig och det du gör eftersom, som sagt, den här tråden handlar om dig.
Det är ju inte särskilt spännande att spekulera i 'bigdickrick' och hens posthistorik eftersom det är en random på flashback vi inte vet någonting om. Den tråden hade dött efter första svaret.
Du är ju roligare att gräva i eftersom du har ett konto på nästan varenda sociala mediekanal med ditt namn helt öppet, och du svarar på varenda inlägg.
Hade inte förvånat mig om du snart skulle börja få hem brev i brevlådan.
Brev, 2026? Jag tror nog många inte skickar brev eftersom folk inte brukar skriva med papper och penna så ofta nu för tiden.
Jag håller upp min förmåga att skriva eftersom jag skriver dagbok. Brevväxla låter väldigt gammalmodigt. Men om någon skulle göra det, ja då vore det kul. Då skulle jag ta fram en av mina skrivmaskiner och maskinskriva ett svar.
Det finns något som heter e-mail nu för tiden. Men, jag är ju gammalmodig i smak så jag skulle tycka det vore kul om någon här faktiskt gjorde det.