2026-07-28, 17:18
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
Du har ju ett uppenbart intresse för coola grejer och saker som folk faktisk tycker är intressant. Men istället spenderar du din tid med att bete dig som ett jävla arsel på nätet.

15k likes kan vilken stolpe som helst få. Du kapitaliserar på att vara ”kontroversiell” men sen när folk hugger tillbaka så lipar du ju bara.

Därav släpp luren och gör något vettigt istället.
På Tik Tok är jag inte kontroversiell. Jag kapitaliserar inte på att vara kontroversiell. Är det så ni har tänkt om mig efter alla dessa år? Patetiskt. Det är bara på Twitter som jag må uttrycka färgstarka saker.
Citera
2026-07-28, 17:23
Medlem
Kirk03Linds avatar
Hörni, ska inte strippan Viktoria https://vm.tiktok.com/ZN8eLkcDw/ bli canceled? Hela grejen av att bli strippa är väl kontroversiellt och sexistiskt nedvärderande och hon stödjer hela stripp grejen. Är det verkligen så bra, kvinnosynen och allt sånt?

Ska hon verkligen ha sociala medier för att berätta om den stripp världen?
Citera
2026-07-28, 17:26
Medlem
0perators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Hörni, ska inte strippan Viktoria https://vm.tiktok.com/ZN8eLkcDw/ bli canceled? Hela grejen av att bli strippa är väl kontroversiellt och sexistiskt nedvärderande och hon stödjer hela stripp grejen. Är det verkligen så bra, kvinnosynen och allt sånt?

Ska hon verkligen ha sociala medier för att berätta om den stripp världen?

Brukar du titta på strippan Viktoria ofta?
Citera
2026-07-28, 17:33
Medlem
0perators avatar
Citat:
På Tik Tok är jag inte kontroversiell. Jag kapitaliserar inte på att vara kontroversiell. Är det så ni har tänkt om mig efter alla dessa år? Patetiskt. Det är bara på Twitter som jag må uttrycka färgstarka saker.

Går den ekvationen ihop tycker du?
Citera
2026-07-28, 18:26
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Mhm. Jag måste vara den mest underligaste unika person ni har beskådat som media profil.

Media profil? Du menar mediaprofil?
Citera
2026-07-28, 18:39
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
Brukar du titta på strippan Viktoria ofta?
Nä, men hon kommer upp på flödet på Tik Tok.
Citera
2026-07-28, 18:40
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Media profil? Du menar mediaprofil?
Mm.
Citera
2026-07-28, 19:00
Medlem
Om alla hade sina namn ute på flashback som du har hade det gått att granska varenda kotte och deras sociala medier. Men eftersom den här tråden handlar om dig, och du visar vem du är med ett sån simpelt nick, så kan man kritisera dig och det du gör eftersom, som sagt, den här tråden handlar om dig.

Det är ju inte särskilt spännande att spekulera i 'bigdickrick' och hens posthistorik eftersom det är en random på flashback vi inte vet någonting om. Den tråden hade dött efter första svaret.

Du är ju roligare att gräva i eftersom du har ett konto på nästan varenda sociala mediekanal med ditt namn helt öppet, och du svarar på varenda inlägg.

Hade inte förvånat mig om du snart skulle börja få hem brev i brevlådan.
Citera
2026-07-28, 19:38
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttiluringen
Om alla hade sina namn ute på flashback som du har hade det gått att granska varenda kotte och deras sociala medier. Men eftersom den här tråden handlar om dig, och du visar vem du är med ett sån simpelt nick, så kan man kritisera dig och det du gör eftersom, som sagt, den här tråden handlar om dig.

Det är ju inte särskilt spännande att spekulera i 'bigdickrick' och hens posthistorik eftersom det är en random på flashback vi inte vet någonting om. Den tråden hade dött efter första svaret.

Du är ju roligare att gräva i eftersom du har ett konto på nästan varenda sociala mediekanal med ditt namn helt öppet, och du svarar på varenda inlägg.

Hade inte förvånat mig om du snart skulle börja få hem brev i brevlådan.
Brev, 2026? Jag tror nog många inte skickar brev eftersom folk inte brukar skriva med papper och penna så ofta nu för tiden.

Jag håller upp min förmåga att skriva eftersom jag skriver dagbok. Brevväxla låter väldigt gammalmodigt. Men om någon skulle göra det, ja då vore det kul. Då skulle jag ta fram en av mina skrivmaskiner och maskinskriva ett svar.

Det finns något som heter e-mail nu för tiden. Men, jag är ju gammalmodig i smak så jag skulle tycka det vore kul om någon här faktiskt gjorde det.
Citera
2026-07-28, 19:52
Medlem
Citat:
Ja, jag ångar mig om mitt magstarka kontroversiella uttryck. Jag ber om ursäkt. Men jag fick en provocerande imupuls av mig att skriva om att jämföra Tyskland idag och för 80 år sedan. Jag har tagit ned inlägget.

Men detta var ett islamistiskt terrordåd riktad direkt på ett pride tåg. Klart som tusan så ger de oss med extrem höger idéer bränsle för att anklaga de för det och hur situationen med all migration från Mellanöstern ser ut i Europa. Vad var det annars om inte ett islamistiskt angrepp mot ett pride tåg i Tyskland? Vad tänker ni om det?

Men återigen, jag ber om ursäkt och ångrar mig starkt.

tror du hitler gillade hbtq+ personer? du ångrar inte alls vad du sa, du ångrar att du sa det öppet. det värsta jag vet är en feg nasse som inte ens vågar stå för sina vidriga åsikter. ska du vara nazist var det med lite jävla ryggrad i alla fall. jag kanske ska höra av mig till ditt jobb o säga att du öppet erkänner att du har högerextremistiska ideer också? eller ska polisen få höra om det först? så kanske du får smaka på de där hårdare straffen du röstat för
Citera
2026-07-28, 20:00
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xakew
tror du hitler gillade hbtq+ personer? du ångrar inte alls vad du sa, du ångrar att du sa det öppet. det värsta jag vet är en feg nasse som inte ens vågar stå för sina vidriga åsikter. ska du vara nazist var det med lite jävla ryggrad i alla fall. jag kanske ska höra av mig till ditt jobb o säga att du öppet erkänner att du har högerextremistiska ideer också? eller ska polisen få höra om det först? så kanske du får smaka på de där hårdare straffen du röstat för
Jag är inte nazist. Aldrig tyckt om den ideologin. Polisen, vad ska de göra? Varför skulle du vilja förstöra mitt fungerande liv? Så du kan sen hånskratta att jag blir arbetslös och de? Vad är syftet med Flashback?

Jag är moderat.

Är det något fel för att vara åt någon politisk riktning? Om jag vore kommunist, Stalin, vore det någon skillnad? Får man inte ha vilken politisk färg nu för tiden 2026? Är du fascist?
Citera
2026-07-28, 20:21
Medlem
Citat:
Jag är inte nazist. Aldrig tyckt om den ideologin. Polisen, vad ska de göra? Varför skulle du vilja förstöra mitt fungerande liv? Så du kan sen hånskratta att jag blir arbetslös och de? Vad är syftet med Flashback?

Jag är moderat.

Är det något fel för att vara åt någon politisk riktning? Om jag vore kommunist, Stalin, vore det någon skillnad? Får man inte ha vilken politisk färg nu för tiden 2026? Är du fascist?

Är det inte konstigt att du är moderat när du verkar spendera stor del av din tid till att runka till Sovjetunionen och dess spioner? Men å andra sidan runkar du ju både till Donald Trump och Tatcher
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in