Citat:
Ursprungligen postat av
JoaquinGuzman
Jag har ju svarat dig. Jag tror ärligt att det är en referens till ditt liv. Jag tror att du och Pipsi och TomatKungen, Cinmik m.fl. är tämligen Kinky och att det är era sexuella fantasier och utövande ni alltid tar till med. Det är alltid någon som är fastbunden, paralyserad av skräck, stel som en pinne, får något konstigt uppkört i fittan, osthyvlar o bilnycklar och det ena med det andra, de är nerdrogade och asfulla, slagna eller fasthållna.
Jag har nog aldrig läst ett normalt exempel från någon av er. Jag tror ärligt att detta är er kink, er fetisch.
Nu fick du ett lite längre svar.
Det kom en artikel i GP här nyligen om Alicia och andra kvinnor som lever med
penisskräck.
https://www.gp.se/livsstil/alicia-levde-med-penisskrack.809b35b6-f3ec-4467-80e5-6643ec3cfb66
Den är förstås låst, men för att förstå de här frågorna om samtycke och dessa debattörers föreställningar om frågan rätt är det ett centralt begrepp. Trots att det kan verka helt bisarrt, men det är också för att läget verkligen är bisarrt.
Många som engagerar sig i det här bär på trauman eller psykiska problem som gör att de omfattar en världsbild där de faultläget är att mannens intrång i kvinnan genom penetration och utlösning är ett övergrepp som sådant och som enbart kan tolereras som företeelse under speciella omständigheter. Det är förklaringen till de historier du anmärker på. Det handlar om djupa störningar i det normala sexlivet. Tyvärr har dessa föreställningar ätit sig in i även de politiska feministiska idéerna och fått en fernissa av normalitet, trots att det är djupt störda tankar och inte har med normalitet och frisk sexualitet att göra.
Från dessa extrema politiska tankar har dessa föreställningar genom politisk påverkan från politiska påverkansrörelser inom rättsväsendet bisarrt nog kommit att bli rådande som juridisk norm och av fega och medlöpande jurister accepterat som juridiskt normalläge. Vi har därmed kommit att leva med en situation där felaktiga och sjukliga föreställningar om sex är grunden för rättvisan.
Det handlar alltså om ett fullt utvecklad kejsaren är naken - läge där det onormala blivit normen.