2026-07-27, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gum69mo
Hans jämnåriga har gått vidare till universitet eller jobb, Jocke går om särklassen på gymnasiet för 6e gången

Ja, inte helt långsökt att anta.

Dock har den gode Jocke lärt mig något om mig själv. Jag kunde inte tro att jag skulle ha så här pass mycket tålamod med folk som är så extermt imbecila.
Citera
2026-07-27, 19:38
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Men Jocke, det är fortfarande tyckande. Det jag ber dig om är att du påvisar en enda dom som påvisar det du påstår.

Vad tror du advokaterna bygger sin åsikt på?
Citera
2026-07-27, 19:38
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Du kräver omvänd bevisbörda av mig.

Du hittar på saker. Jag påpekar det.

Du svarar med att jag ska bevisa att ditt påhitt inte är sant.

Säg då inte att jag kräver omvänd bevisbörda i rättsfallen.
Citera
2026-07-27, 19:40
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Hans jämnåriga har gått vidare till universitet eller jobb, Jocke går om särklassen på gymnasiet för 6e gången

Så synd att du ser ner på barn/ungdomar som har det svårt i skolan.

Och ska jag vara lika löjlig som dig så tror jag ärligt inte att du skulle klarat av den utbildning jag gått igenom på universitet.
Citera
2026-07-27, 19:44
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Jag har läst och jag, till skillnad från dig, fattar vad Pipsi menar.

Pipsis skrev så här.
Citat:
Ingen kommer och hämtar killen för att hon säger att hon slutade samtycka men berättade det inte.

Förklara då lite snällt för mig vad hon menar med det?
Citera
2026-07-27, 19:46
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Jag har läst och jag, till skillnad från dig, fattar vad Pipsi menar.

Sedan skulle jag vilja att du bemöter mitt inlägg #5552. Så trist när man skriver ett lång seriöst inlägg för att besvara era frågor och så hör man ingenting efteråt.
Citera
2026-07-27, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Så synd att du ser ner på barn/ungdomar som har det svårt i skolan.

Och ska jag vara lika löjlig som dig så tror jag ärligt inte att du skulle klarat av den utbildning jag gått igenom på universitet.

Nä, jag ser bara ner på dig
Citera
2026-07-27, 19:51
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:

Blanda inte in barn/ungdomar som fått gå om klasser flera gånger då. Sluta med sådana där löjliga inlägg över huvud taget. Väx upp och lär dig att alla inte tycker och tänker som dig men för det behöver du inte spy galla över dem.
Citera
2026-07-27, 19:53
Medlem
Citat:
Ja, inte helt långsökt att anta.

Dock har den gode Jocke lärt mig något om mig själv. Jag kunde inte tro att jag skulle ha så här pass mycket tålamod med folk som är så extermt imbecila.

Lite självskadebeteende att låta sina gränser tänjas på så här
Men kan vara bra träning om din partner får för sig att adoptera en liten hundvalp en dag
Citera
2026-07-27, 19:54
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:

Skulle vara jävligt intressant att se hur du skulle hantera situationen om det visade att jag var din chef.

Jag kan sätta ganska mycket på att du skulle pudla något så in i helvete och inte våga stå för allt du skrivit.
Citera
2026-07-27, 19:55
Medlem
Citat:
Blanda inte in barn/ungdomar som fått gå om klasser flera gånger då. Sluta med sådana där löjliga inlägg över huvud taget. Väx upp och lär dig att alla inte tycker och tänker som dig men för det behöver du inte spy galla över dem.

Du förresten! Kan du svara på detta:

Sandra och David är ett par. David är Sandras tjänare. Ikväll ska de knulla. De har varit ute och är rätt berusade. Sandra har en mild borderline störning som kan förvärras av alkohol och göra så att hon spårar ur. Sandra har gått för långt med David ett par gånger innan på fyllan, de har bråkat en del om detta. Förra gången hade Sandra gått och hämtat en osthyvel efter att hon bundit fast honom hårt, han kunde knappt gå efteråt på flera dagar. Meshuggah spelar i bakgrunden.

Spekulera!
Citera
2026-07-27, 19:57
Medlem
Citat:
Det fetade vill jag att du bevisar genom att hänvisa till FUP.

Minimistraffet för våldtäkt är 3 år och de skadestånd jag sett ligger en bit över 200 000 kr i stort sett alla gånger.

Han fick straffet sänkt till 11 månader och från början var skadeståndet på 300 000 nånting sen blev det sänkt till xxx (en lägre summa som jag inte kommer ihåg)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in