Igår, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Jag säger att det i de fallen som det är fullt rimligt att killen uppfattat att denne haft samtycke inte borde dömas till våldtäkt.
Jag har också försökt få dig att förstå att varje gång man tar ett sexuellt initiativ tar men en risk.
Han har ju för fan haft samtycke. Inget händer med anmälan.
Citera
Igår, 13:11
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pipsi
Han har ju för fan haft samtycke. Inget händer med anmälan.
Ja herregud. Jag bortser från dig nu. Om du inte kan komma med mer underbyggda svar än du gör så kommer jag från och med nu inte skriva mer med dig.
Citera
Igår, 13:19
Medlem
Citat:
Ja herregud. Jag bortser från dig nu. Om du inte kan komma med mer underbyggda svar än du gör så kommer jag från och med nu inte skriva mer med dig.
Hon kommer in till polisstationen och beskriver helt normalt samtyckande sex. Din berättelse innehåller inget brott som någon kan bli dömd för.

Såvida hon inte har nåt verkligt brott att berätta om kommer inte polisen att lägga resurser ens på att kontakta killen.

Så du kan lägga ner dina jävla ständiga påhittade idiotversioner av hur lagen fungerar.
Citera
Igår, 13:23
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Hon kommer in till polisstationen och beskriver helt normalt samtyckande sex. Din berättelse innehåller inget brott som någon kan bli dömd för.

Såvida hon inte har nåt verkligt brott att berätta om kommer inte polisen att lägga resurser ens på att kontakta killen.

Så du kan lägga ner dina jävla ständiga påhittade idiotversioner av hur lagen fungerar.

Hon säger till polisen att hon inte samtyckte. Hon beskrev situationen med doggystyle som att hon inte samtyckte. Han höll för hårt och hon förmådde sig inte att säga ifrån eller göra fysiskt motstånd. Hon säger att hon frös till.
Den övriga historien var killens, men inte ens det lyckades du alltså förstå
Citera
Igår, 13:29
Medlem
Citat:
Hon säger till polisen att hon inte samtyckte. Hon beskrev situationen med doggystyle som att hon inte samtyckte. Han höll för hårt och hon förmådde sig inte att säga ifrån eller göra fysiskt motstånd. Hon säger att hon frös till.
Den övriga historien var killens, men inte ens det lyckades du alltså förstå
Jaha så berätta historien som HON berättar för polisen då. Som skulle få polisen att lägga resurser på att hämta killen? Att han ”höll för hårt”?
Citera
Igår, 13:36
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Jaha så berätta historien som HON berättar för polisen då. Som skulle få polisen att lägga resurser på att hämta killen? Att han ”höll för hårt”?

Ja det är vad hon berättar. Hon berättar att sekvensen med bakifrån sexet kändes obekväm och som att hon inte samtyckte till den. Han höll för hårt om höfterna och det kändes inte bra enligt tjejen. Men hon förmådde sig inte säga ifrån eller fysiskt göra något då hon frös till.
Det är i den delen killens och tjejens historier går isär.
Citera
Igår, 13:41
Medlem
Citat:
Ja det är vad hon berättar. Hon berättar att sekvensen med bakifrån sexet kändes obekväm och som att hon inte samtyckte till den. Han höll för hårt om höfterna och det kändes inte bra enligt tjejen. Men hon förmådde sig inte säga ifrån eller fysiskt göra något då hon frös till.
Det är i den delen killens och tjejens historier går isär.
Men hon fortsatte samlaget ändå och låtsades som ingenting? Eller stod hon bara där på alla fyra helt fastfrusen och panikslagen när han höll för hårt i henne?
Citera
Igår, 13:43
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Men hon fortsatte samlaget ändå och låtsades som ingenting? Eller stod hon bara där på alla fyra helt fastfrusen och panikslagen när han höll för hårt i henne?

Där kom det där obligatoriska, helt fastfrusen och panikslagen
Citera
Igår, 13:48
Medlem
Citat:
Där kom det där obligatoriska, helt fastfrusen och panikslagen
Ja eller sa hon nåt annat till polisen? Du måste berätta den historia som HON berättade för polisen som i så fall fick dem att bry sig om att ens hämta killen.
Citera
Igår, 13:50
Medlem
Citat:
Tänker du på toasexmålet? Där har hon inte sagt nej till sex på toaletten. Om du påstår annat så ber jag dig visa det i FUP.

Om inte toasexmålet så ber jag dig visa mina inlägg där jag skriver det du påstår att jag skriver.

Exakt, och du har ett flertal gånger envist hävdat att BOs ointresse och återkommande nej rimligtvis inte går att tolka som ett nej till att bli torrknullad och sprutad i ögat.

Du har även hävdat att den enda rimliga domen hade varit att fria GM då det var extremt rimligt av honom att anta att hon ville bli torrknullad och sprutad i ögat. Hur skulle annars alla hennes nej tolkas.

Du har även om och om igen hävdat att en plötslig passivitet är ytterst rimlig att tolka som att motparten bara koncentrerar sig på att njuta.
Citera
Igår, 13:50
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ja eller sa hon nåt annat till polisen? Du måste berätta den historia som HON berättade för polisen som i så fall fick dem att bry sig om att ens hämta killen.

Jag har ju redan skrivit vad hon sagt till polisen. Om du inte kan läsa så får du be någon annan hjälpa dig.
Citera
Igår, 13:52
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Exakt, och du har ett flertal gånger envist hävdat att BOs ointresse och återkommande nej rimligtvis inte går att tolka som ett nej till att bli torrknullad och sprutad i ögat.

Du har även hävdat att den enda rimliga domen hade varit att fria GM då det var extremt rimligt av honom att anta att hon ville bli torrknullad och sprutad i ögat. Hur skulle annars alla hennes nej tolkas.

Du har även om och om igen hävdat att en plötslig passivitet är ytterst rimlig att tolka som att motparten bara koncentrerar sig på att njuta.

Visa var jag har skrivit det som du påstår ovan. Du svarar ju återigen inte på mina frågor. Du slingrar dig som en politiker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in