2026-07-27, 19:59
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gum69mo
Du förresten! Kan du svara på detta:

Sandra och David är ett par. David är Sandras tjänare. Ikväll ska de knulla. De har varit ute och är rätt berusade. Sandra har en mild borderline störning som kan förvärras av alkohol och göra så att hon spårar ur. Sandra har gått för långt med David ett par gånger innan på fyllan, de har bråkat en del om detta. Förra gången hade Sandra gått och hämtat en osthyvel efter att hon bundit fast honom hårt, han kunde knappt gå efteråt på flera dagar. Meshuggah spelar i bakgrunden.

Spekulera!

Jag tror att du ger oss en inblick i ditt liv och ditt förhållande.
Citera
2026-07-27, 20:01
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Han fick straffet sänkt till 11 månader och från början var skadeståndet på 300 000 nånting sen blev det sänkt till xxx (en lägre summa som jag inte kommer ihåg)

Kanske lite otydligt men jag menade att hon skulle ha varit så full så hon inte kunde gå själv.
Citera
2026-07-27, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Skulle vara jävligt intressant att se hur du skulle hantera situationen om det visade att jag var din chef.

Jag kan sätta ganska mycket på att du skulle pudla något så in i helvete och inte våga stå för allt du skrivit.

Det skulle inte förvåna mig ett dugg......... hahahaha!!
Citera
2026-07-27, 20:04
Medlem
Citat:

Citat:
Kanske lite otydligt men jag menade att hon skulle ha varit så full så hon inte kunde gå själv.

Nej

Ger alla dina tänk om-scenarion inblick i ditt liv?

Hon var kraftigt berusad enligt ögonvittnen
Citera
2026-07-27, 20:05
Medlem
Citat:

Du kan alltså inte svara. Kan du inte bara svara? Tog ändå en stund att skriva ihop
Citera
2026-07-27, 20:06
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Han fick straffet sänkt till 11 månader och från början var skadeståndet på 300 000 nånting sen blev det sänkt till xxx (en lägre summa som jag inte kommer ihåg)

Om man läser dessa kommentarer så känns ju det väldigt tveksamt om det finns många som tycker han skulle dömts över huvud taget.
Utifrån det utesluter jag att hon var så full så hon inte kunde gå själv.

https://www.facebook.com/expressen/posts/de-var-tv%C3%A5-18-%C3%A5ringar-som-h%C3%A5nglade-p%C3%A5-krogen-natten-slutade-med-att-hon-satt-och /890789843092462/
Citera
2026-07-27, 20:06
Medlem
Citat:
Du förresten! Kan du svara på detta:

Sandra och David är ett par. David är Sandras tjänare. Ikväll ska de knulla. De har varit ute och är rätt berusade. Sandra har en mild borderline störning som kan förvärras av alkohol och göra så att hon spårar ur. Sandra har gått för långt med David ett par gånger innan på fyllan, de har bråkat en del om detta. Förra gången hade Sandra gått och hämtat en osthyvel efter att hon bundit fast honom hårt, han kunde knappt gå efteråt på flera dagar. Meshuggah spelar i bakgrunden.

Spekulera!
Jag skulle faktiskt vilja tillägga en komplikation där; de är inte hemma hos sig och knullar. Begår de hemfridsbrott?
Citera
2026-07-27, 20:10
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Du kan alltså inte svara. Kan du inte bara svara? Tog ändå en stund att skriva ihop

Jag har ju svarat dig. Jag tror ärligt att det är en referens till ditt liv. Jag tror att du och Pipsi och TomatKungen, Cinmik m.fl. är tämligen Kinky och att det är era sexuella fantasier och utövande ni alltid tar till med. Det är alltid någon som är fastbunden, paralyserad av skräck, stel som en pinne, får något konstigt uppkört i fittan, osthyvlar o bilnycklar och det ena med det andra, de är nerdrogade och asfulla, slagna eller fasthållna.

Jag har nog aldrig läst ett normalt exempel från någon av er. Jag tror ärligt att detta är er kink, er fetisch.

Nu fick du ett lite längre svar.
Citera
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pipsi
Jag skulle faktiskt vilja tillägga en komplikation där; de är inte hemma hos sig och knullar. Begår de hemfridsbrott?

Ytterligare ett bevis på hur lite du egentligen har att komma med.
Citera
Medlem
Citat:
Om man läser dessa kommentarer så känns ju det väldigt tveksamt om det finns många som tycker han skulle dömts över huvud taget.
Utifrån det utesluter jag att hon var så full så hon inte kunde gå själv.

https://www.facebook.com/expressen/posts/de-var-tv%C3%A5-18-%C3%A5ringar-som-h%C3%A5nglade-p%C3%A5-krogen-natten-slutade-med-att-hon-satt-och /890789843092462/

Artikeln är numera låst.....

Kan du hänvisa till sidan i FUP istället?
Citera
2026-07-27, 20:11
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Nej

Ger alla dina tänk om-scenarion inblick i ditt liv?

Hon var kraftigt berusad enligt ögonvittnen

Visa det i FUP
Citera
2026-07-27, 20:13
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Artikeln är numera låst.....

Kan du hänvisa till sidan i FUP istället?

Frågar ju dig detsamma gällande hennes berusning. Om hon var full så har hon sett till att bli det själv.
Var det egentligen inte det hon var ledsen över. Att hon hade låtit det gå så långt?

Och sedan var det en kompis som övertygade henne att anmäla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in