2026-07-26, 16:28
Medlem
Ca 20 min in i senaste avsnittet.
Fy fan vad hemskt.
Forts … Bo sket i det blå skåpet när han nämnde VALROSS i säng med Marianne. Ajöss!
Senast redigerad av Collectcall 2026-07-26 kl. 16:40.
Citera
2026-07-26, 17:53
Medlem
Fint att se pedros och Staffans bromance, får la se hur det går på Staffans dejt. Klas och hon från Skåne är så gulliga. Klokt av Marianne att avsluta om hon nu inte kände nån attraktion. Ella-britt fick ingen dejt trots att hon stod med på Staffans lista..
Citera
2026-07-26, 18:31
Medlem
Facebacks avatar
Försökte Lilly få till en trekant? Hade inte fittan vuxit igen på henne?
Citera
2026-07-26, 19:25
Medlem
Grus-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Försökte Lilly få till en trekant? Hade inte fittan vuxit igen på henne?
Jo, hon började i slutet på avsnitt 3 (tror jag) med att visa sig positiv till öppna relationer och sex med flera samtidigt. När hon blev Dagens Romantiker, så berättade hon för Terje (hennes enda date) och hela den svensktalande publiken att hon pga. att hon opererat ut livmodern inte kan ha penetrerande sex. För att, som du skriver, fittan kanske inte vuxit igen, men inte verkar kunna ta emot ens en genomsnittskuk och ännu mindre en genomsnittlig FB-dase.

Edit: Svårt att låta bli just här att undra om hon tar den i tvåan...förlåt, men jag var tvungen...
Citera
2026-07-26, 22:44
Medlem
Straminskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majsargott
Exakt! Jag kände också samma. Det är precis som att han glider på sin roll som skådespelare hela tiden och utnyttjar just den egenskapen.
Kanske är det till en fördel för honom många gånger, men inte just i detta sammanhang känner jag..

Känns som man egentligen inte vet något om honom just pga detta.
Citera
2026-07-26, 22:45
Medlem
Straminskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajamaja
För det första skriver man inte Vad xxxx för att citera dig. Det är inte jag som gått ut med att paret bor ihop. Gå tillbaka och läs på.

Nej du bara bumpade det så ingen skulle kunna missa det.
Citera
2026-07-26, 22:51
Medlem
Straminskys avatar
Lite mobbning-tv över hela produktionen.

Vi har flera som helt och hållet har hamnat utanför och bara filmas i sin ensamhet och det verkar inte finnas något intresse från produktionen att styra upp det, inte en dejt kan dom få, och ingen tv-tid.

Armando är mer som en statist.

Ricardo har fått något mer speltid, men inte mycket.

Och läser man den här tråden så bryr sig ingen av er om det heller, ni är alldeles för upptagna med att skvallra om samma personer om och om igen.
Citera
2026-07-26, 23:34
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Vilket klockslag får man recensera senaste avsnittet här?
Det är ju löjligt. Man går inte in här och läser förrän man sett avsnittet.
Citera
2026-07-27, 00:28
Medlem
Spider-Girls avatar
Idag fick vi ju se mer av hur Staffan såg ut som ung, jag tyckte han var riktigt hunkig 😁
Blev dock inte impad av hans, och flera av de andra deltagarnas, övertro till astrologi! Det är inte ens så att dagens människor är födda i det stjärntecken de tror, himlakropparna har flyttat sig.
Så nej du kan inte förklara din kassa relation på att han var skorpion 🤣

Tycker det är synd att Ammis inte verkar lika förtjust i Pedro som han i henne, och att Staffan var så störd av att Katarina bor i Göteborg, hade hellre sett Pedro+Ammis och Staffan+Katarina.

Mest stabila paret är Mats och Inger.

Och nu vill vi se mer av Ricardo, Armando och Kerstin, så trött på Vlasta, E-B och luriga Terje!
Dock fällde ju E-B en väldigt kul kommentar om Göran och ångerrätt 🤣

Tycker för övrigt lite synd om Bo.... Jag trodde Marianne var förälskad i honom, och det trodde nog han med.
Senast redigerad av Spider-Girl 2026-07-27 kl. 00:32.
Citera
2026-07-27, 01:29
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Collectcall
Ca 20 min in i senaste avsnittet.
Fy fan vad hemskt.
Forts … Bo sket i det blå skåpet när han nämnde VALROSS i säng med Marianne. Ajöss!
När, var, hur gjorde han det?

Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Det är ju löjligt. Man går inte in här och läser förrän man sett avsnittet.
Oj, finns det något som heter egenansvar?!

Det där med White party är väl något som kommer från USAs kändispartyn. Var det inte någon svart kändis som höll stordådiga sådana där det förekom droger och sexuella övergrepp? Stor skandal, om jag minns rätt.

Har oerhört svårt för programledarna. De är hälften så gamla som deltagarna och beter sig som snusförnumstiga dagisfröknar.
Citera
2026-07-27, 06:22
Medlem
Bur-q-ua12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Nu börjas det

Kommer bli rallarsvingar om Åsa. En norrländsk kvinna med tillhörande lugn som ser bra ut för sin ålder och verkar världsvan. Hoppas på en battle royale med knölpåkar.

Marie-Louise kommer gå från famn till famn för att inse att ingen lever upp till hennes krav. Heikki kommer gå in i depression och gråtrunka framför dataporren hemma i sin lägenhet. Där hade han en klase av mogen fitta på armlängds avstånd men ingen föll slutligen för hans oemotståndliga charm och ölkagge.
Men kanske han kan ta en till tur till Uganda och ragga upp en ny negerhona?

Sven-Erik kommer bli en influenser på TikTok då han har nån form av karisma. Kan bli en ny Lennart Bladh fast något mindre koko. Så även fast det inte blir kärlek kommer medverkan bara en win för honom.

Designern kommer smida mordplaner på Atle som har en räv bakom örat och fingrar på andra kvinnor fast hon är dödskär.

Jag älskar det här programmet
Citat:
Sven-Erik kommer bli en influenser på TikTok då han har nån form av karisma. Kan bli en ny Lennart Bladh fast något mindre koko.
Du menade inte Göran, 66?
Citera
2026-07-27, 06:25
Medlem
Bur-q-ua12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Göran är en kopia av Lennart Bladh, tänker på honom direkt han dyker upp i rutan.

Jan har väl varit med i farmen förut
Citat:
Göran är en kopia av Lennart Bladh, tänker på honom direkt han dyker upp i rutan.
Har det undgått produktionsbolaget?
Har det undgått Göran?
Vilket var/är syftet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in