2026-07-26, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avocado88
Varför ska hon ha en pretentiös gubbe, nej sikta högre säger jag.

Jörgen och fina rara Rose tycks passa ihop. Men Jörgen håller tyvärr på med att uttrycka sig för mycket som skådespelare. Har aldrig hört väletablerade eller någon annan skådespelare uttrycka sig så ofta på detta mane´r. Men han gör väl ingen människa något förnär. !
Vlasta som tycker sig spela huvudpersonen i detta spektakel. Verkligen en katt bland Hermelinerna och Göran har gått i nätet. Jag tror att det blir dessa båda på slutet, men efter något år har Göran insett att det blev totalt fel. Men bli av med henne blir inte lätt. Han är alldeles för snäll och inser inte hur kvinnor kan spela ut sig. Vlasta tar vad hon vill utan hänsyn till anda. Narcisst är ordet.Tror produktionen såg Vlastas personighet och något drama skall där ju med i ett program.
Christin och Klas fann varandra från första gång. Optiskt passar de ihop, men avståndet?
Annars tycker jag personerna i denna omgång är väldigt behagliga. Kvinnor som män. Alla personerna kommer inte fram i lampljuset. Inte än i allafall.
Citera
2026-07-26, 11:17
Medlem
Oj, Jag skrev mitt inlägg utan att ha läst tråden från början när det gäller Hotell Romantik 2026.
Vlasta och Göran bor tydligen ihop. They deserve each other. Göran är iallafall inte långtänkt.
Citera
2026-07-26, 11:58
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajamaja
...

Vad i helvete! Skriv inte ut hur det har gått! Radera varenda ord om du inte vet hur du ska göra. Varannan fröken saknar netikett och folkvett!
Citera
2026-07-26, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Vad i helvete! Skriv inte ut hur det har gått! Radera varenda ord om du inte vet hur du ska göra. Varannan fröken saknar netikett och folkvett!

För det första skriver man inte Vad xxxx för att citera dig. Det är inte jag som gått ut med att paret bor ihop. Gå tillbaka och läs på.
Citera
2026-07-26, 12:05
Medlem
Citat:
För det första skriver man inte Vad xxxx för att citera dig. Det är inte jag som gått ut med att paret bor ihop. Gå tillbaka och läs på.
Skulle tro att deltagarna fick skriva på en klausul innan de åkte iväg. Det som skett visar personligheten som Vlasta har. Hon struntar i sådant. Göran följer nog bara med. Han vågar inget annat.
Senast redigerad av Ajamaja 2026-07-26 kl. 12:22.
Citera
2026-07-26, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Påminner inte kåta Gun om en viss donna
"Nu snackar vi"

https://www.facebook.com/share/v/1DJ3xHQzrS/
Den är såååå bra
Citera
2026-07-26, 12:41
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
... läs på.

Det var #1380 och #1525 om jag minns rätt. Det har ingen betydelse. Det kommer nya tittare och läsare, därför gör man det inte igen. Du läste väl själv ikapp?, redan glömt förra sidan?

Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
De regler som gäller är att aldrig posta sådant som man fått reda på i förväg, innan avsnittet släppts på PLAY, och absolut aldrig avslöja hur det gick sen för paren utan att lägga spoilertaggar runt.
Citera
2026-07-26, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Det var #1380 och #1525 om jag minns rätt. Det har ingen betydelse. Det kommer nya tittare och läsare, därför gör man det inte igen. Du läste väl själv ikapp?, redan glömt förra sidan?

Som jag ser det så är det paren Vlasta och Göran som begått " lagbrott ". Men, det kallas för ett civilrättsligt avtalsbrott (kontraktsbrott) och prövas i civil domstol, inte av polisen.
Senast redigerad av Ajamaja 2026-07-26 kl. 13:01.
Citera
2026-07-26, 12:59
Medlem
Pripps0.0s avatar
Vilket klockslag får man recensera senaste avsnittet här?
Citera
2026-07-26, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Vilket klockslag får man recensera senaste avsnittet här?

Man har ju ett alternativ SVT Play. Som andra program på Svt 1 visas på.
Citera
2026-07-26, 13:22
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Man har ju ett alternativ SVT Play. Som andra program på Svt 1 visas på.
Ja, jag brukar titta där, men vet inte vad ni har för regler i tråden. Men skitsamma, här kommer det.
Håll för ögonen om ni inte vill få hintar om vad som hänt.

Jag tror Jörgen är smygaalkis, men kan ha fel. Han och Rose är båda lite udda och samtidigt omaka. Tror på en fling men inte mycket mer.

Marianne är jättefin och klok. Tror det var bra att Marianne backade från Bosse, vilket hon gjorde värdigt och med bravur. Inte för att det är något fel på Bosse, men jag tror inte att det hade funkat.

Pedro och Ammie håller jag en extra tumme för.

Staffan blir jag inte klok på, vad håller han på med?

Terje, ge fan i Marianne!

Mats och Pedro är de två som faller mig mest i smaken, verkar vara ordentliga män.

Dök upp en Armando man inte sett tidigare som verkar ha siktat in sig på Myriam om jag inte misstagit mig.
Citera
2026-07-26, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Ja, jag brukar titta där, men vet inte vad ni har för regler i tråden. Men skitsamma, här kommer det.
Håll för ögonen om ni inte vill få hintar om vad som hänt.

Jag tror Jörgen är smygaalkis, men kan ha fel. Han och Rose är båda lite udda och samtidigt omaka. Tror på en fling men inte mycket mer.

Marianne är jättefin och klok. Tror det var bra att Marianne backade från Bosse, vilket hon gjorde värdigt och med bravur. Inte för att det är något fel på Bosse, men jag tror inte att det hade funkat.

Pedro och Ammie håller jag en extra tumme för.

Staffan blir jag inte klok på, vad håller han på med?

Terje, ge fan i Marianne!

Mats och Pedro är de två som faller mig mest i smaken, verkar vara ordentliga män.

Dök upp en Armando man inte sett tidigare som verkar ha siktat in sig på Myriam om jag inte misstagit mig.

Ja, Marianne är fin och klok. Det är de flesta kvinnorna där. Pedro är charmig, men man vet inte var man har honom. Det tror jag inte han vet själv. Jag tror inte det går med Pedro och Ammie. Staffan den snygge, han vet inte vad han vill. Han är säkert fortfarande på jakt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in