2026-07-27, 11:14
Medlem
krass2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
En kvinna om blir så förbannad och ledsen att hon gråter och ilsket ses flaxdansa omkring ger mig fjortisvibbar. Sedan surar hon över något han säger och stannar på sitt rum i tron att han ska sakna henne.

När han knackar på och försöker förklara att han nog uttryckt sig klumpigt tappar hon allt. Kör upp händerna och smeker under hans t-shirt, berättar om sina känslor, stirrar honom i ögonen, klänger, kramar och kysser honom och flörtar vilt fast han säger att han måste gå -- det ger ett desperat intryck. Hon blir, som du skriver, övertydlig. Jag blir själv berörd av att se detta. För man förstår ju att hon trillat dit. Göran blir med all säkerhet inte mer intresserad av henne för det. Och han är ju som en ko på grönbete, har massor att frossa i.

Efteråt blir E-B som förtrollad och skuttar av glädje. På med bikinin och ivag till stranden. Övervakar Göran och Vlasta. Surar igen över vad Göran säger och blir åter ilsken.

Men Göran har ju inte lovat just E-B något. Han är inte tydlig (för han är ju ute på grönbete) och är väl kanske mån om att inte såra någon inför alla tittarna medan E-B försöker attrahera honom på olika felaktiga sätt. Och Vlasta-vibbarna är så tydliga. Då känns det patetiskt.

Och nu hade han knackat på hennes dörr igen. Och sagt att damerna var nollade. Han skulle börja om på nytt.
Många skriver att kvinnorna slåss om Göran men det är ju han som ser till att hålla sig relevant och håller dem varma, så till slut har han fått en liten "beundrarskara".
Skillnad mot Marianne som går till sin date och ger en förklaring, reder ut, och verkligen bryr sig. Så ska man göra. Då skapas inte några frågetecken.

Men nu är leken slut, nu har E-B insett.
Citera
2026-07-27, 12:25
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avocado88
Trodde han skulle få spel och säga till Staffan att han inte fick bjuda ut Amie, men han var oväntat förstående. Tyckte det kändes äkta.
Kanske var säker på att hon skulle tacka nej. Pedro sa väl till henne att hon borde skaffa någon med mer självförtroende eller vad han sa, haha.
Citera
2026-07-27, 13:14
Medlem
Vart har den där indiska snubben med vita stora tänder tagit vägen?
Såg honom inte i senaste avsnittet.
Citera
2026-07-27, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Kanske var säker på att hon skulle tacka nej. Pedro sa väl till henne att hon borde skaffa någon med mer självförtroende eller vad han sa, haha.
Lite tragiskt att han har så taskigt självförtroende, verkar va fin människa.
Citera
2026-07-27, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karmanu
Vart har den där indiska snubben med vita stora tänder tagit vägen?
Såg honom inte i senaste avsnittet.
Och Maryam får man knappt se alls, det är samma personer som är med mycket som har konstaterats förut.
Citera
2026-07-27, 15:54
Medlem
Bandida.locas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krass2014
Och nu hade han knackat på hennes dörr igen. Och sagt att damerna var nollade. Han skulle börja om på nytt.

Men nu är leken slut, nu har E-B insett.

Knappast att han sagt till Vlasta att hon "var nollad". Så säger bara den som vill bli av med en efterhängsen beundrarinna.
Citera
2026-07-27, 15:57
Medlem
krass2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
Knappast att han sagt till Vlasta att hon "var nollad". Så säger bara den som vill bli av med en efterhängsen beundrarinna.

Nej det var till E-B.
Citera
2026-07-27, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Collectcall
Ca 20 min in i senaste avsnittet.
Fy fan vad hemskt.
Forts … Bo sket i det blå skåpet när han nämnde VALROSS i säng med Marianne. Ajöss!

Precis. Vilket självmål!
Citera
2026-07-27, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Kalle
Jo, hon började i slutet på avsnitt 3 (tror jag) med att visa sig positiv till öppna relationer och sex med flera samtidigt. När hon blev Dagens Romantiker, så berättade hon för Terje (hennes enda date) och hela den svensktalande publiken att hon pga. att hon opererat ut livmodern inte kan ha penetrerande sex. För att, som du skriver, fittan kanske inte vuxit igen, men inte verkar kunna ta emot ens en genomsnittskuk och ännu mindre en genomsnittlig FB-dase.

Edit: Svårt att låta bli just här att undra om hon tar den i tvåan...förlåt, men jag var tvungen...

Kan inte låta bli att tänka på hennes snack om öppna relationer, sex men ej penetrerande sex. Hon kanske vill leva med en man men ha sex med kvinnor?
Citera
2026-07-27, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avocado88
Varför ska hon ha en pretentiös gubbe, nej sikta högre säger jag.
Hon sväljer allt han svamlar om med håll och hull.
Undrar hur vardagen ter sig tillsammans med en sådan här teatralisk herre, ifall både fantasin och viljan till inlevelse tryter?
Citera
2026-07-27, 16:41
Medlem
Tittade en halvtimme.
Vilken skit. Att det finns folk till allt är nu bevisat.
Citera
2026-07-27, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Påminner inte kåta Gun om en viss donna
"Nu snackar vi"

https://www.facebook.com/share/v/1DJ3xHQzrS/

Sanna mina ord -- bästa liknelsen hittills!
Haaaaaaaaaahaaaaaa!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in