Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Du berättade din lilla historia förut som att du spontant och plötsligt började fingerpulla henne under bordet med din flickvän mittemot. Nu har du ändrat historien till något icke spontant, för nu har hon: skrattat åt dina skämt samtidigt som hon tar på dig och smeker dig tom. under bordet. Och ni håller varandras fingrar. Du lägger handen på hennes lår och vandrar upp. Allt detta är ett icke spontant förspel, där ni båda utbyter samtycke till varandra som leder till fingerpullandet. Du utelämnade detta förspel totalt I din första version av din fantasi. Kräftskiva som unga, jojo... 🤣🤣
Det är just i förspel man hela tiden checkar av den andra partens reaktioner och om man fortsatt har samtycke. Förstår man inte kroppsspråk, så får man fråga. Svårare än så är det inte med att inhämta samtycke! Busenkelt!
Men om man spontant och plötsligt kör upp fingrar I någons underliv, utan något som helst förspel. Då kan man nästan räkna med en våldtäktsanmälan!
I övrigt verkar du vara en jädrigt osympatisk individ som var otrogen mot din flickvän när hon satt mittemot dig. Och nu skryter om hur du fick fingerpulla den andra unga kvinnan, när din ovetandes flickvän satt mittemot. Lite psykopatvarning över dig, faktiskt. Men detta begriper du inte själv!
Men om vi vänder på det. Din flickvän sitter mittemot dig på "kräftskiva". Du är kär i henne. En ung snygg man sitter bredvid henne. De skrattar åt varandras skämt och du ser att han tar på hennes axel vid skratt. Ett tag är de helt tysta, men din flickvän ler och ser mycket nöjd ut. Och mannen ser desto mer nöjd ut, ser ut som han får orgasm rentav. Vad tänker du då? Att han verkligen älskar kräftor så mycket att det går för honom? Eller att din flickvän gör det skönt för honom under bordet? Och ja: givetvis märker fler i sällskapet det hela. Men är diskreta och tänker "stackars Anders...". Du och din flickvän håller sedan hand. Samma hand som hon inte har tvättat... flera år senare skryter hon om händelsen på FB. Lite psykopatvarning på en sådan kvinna. För vem fan skryter över sin otrohet? Fantiserad eller verklig.
Såklart underförstått att man inte bara sticker upp fingrarna på någon från ingenstans.
Och nej, om du röjer och super i augusti 15 pers så är det både mörkt och högljutt, vi pratar inte om en stel släktmiddag där man trycker in fingrarna spontant på sin bordsdam.
Om flickvännen gjort samma sak? Tja, hon var lika slynig och wt som jag så liknande hände. Inget jag några decennier senare grämer mig över. Blanda inte ihop mina ståndpunkter med manosfäråsikterna att tjejen ska vara oskuld och inte knulla runt. Har man varit på mottagarsidan så klagar man inte.
Du verkar inte ha erfarenhet av att festa och supa från ung ålder. Allt verkar ha gått till som sexscenen i dirty dancing för dig. Kanske därför du inte förstår hur lagen gör en del sex som tidigare var laglig nu till olaglig i praktiken.