Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Jag har inte fantiserat ihop något.
Men Anders har uppenbarligen gjort det. Du ör allt bra naiv om du tror att det händer att en man sitter med sin flickvän vid ett bord och plötsligt börjar fingerpulla en annan kvinna i sällskapet. Du hör väl själv hur osannolikt det hela är?
Nej han har nog inte fantiserat ihop något. Finns inget osannolikt med det där han berättar överhuvudtaget. Liknande har förmodligen hänt miljontals gånger i mänsklighetens historia. Att du inte kan föreställa dig saker som ligger utanför din trångsynta världsbild är ditt problem. Inget vi andra kan göra något åt.
Citat:
Om en man kommer bakom dig och snabbt t tar ber sin hand mellan dina skinkor och kör in fingrarna. Så ska du se att du knappt hinner fatta vad som händer, innan det har hänt. Utan ditt samtycke. Frugans hans står mittemot er också.
På tal om osannolika scenarion.
Ja men då får jag väl ge han en smäll då. Jag behöver ingen samtyckeslag. Jag är inte heller så fruktansvärt jävla kinkig att jag är traumatiserad för livet av en sån sak, som kvinnor är. Eller blir tillsagda att de ska vara. "Oj, han rörde mig olämpligt i en hundradels sekund. Nu kommer jag vara ett traumatiserat vrak i 3 år..."
Släpp och gå vidare. Annat om det pågår längre än en hundradels sekund, men då har man ju också tid att reagera och säga ifrån, och då behövs inte heller någon samtyckeslag.
EDIT:
Såg just din nya signatur också
Ironin i att du pratar om att du vill ha en saklig och seriös debatt när du ständigt anklagar mig för att ha sex med prostituerade i var och varannan tråd, eller påstår att de som är emot samtyckeslagen är "våldtäktsförövare" som är "livrädda för att bli dömda för oaktsam våldtäkt".
Din dynga kommer inte få stå oemotsagd här hur gärna du än vill det. Passar det inte kan du logga ut. Vad du är trött på och inte skiter vi andra fullständigt i.