Citat:
Ursprungligen postat av
JoaquinGuzman
Nedanstående är dina ord så jag har inte ljugit om någonting. Om man inte tolkar det du skriver som att du tycker att det krävs mer för att en kvinna ska kunna våldta en man än tvärtom så vet inte jag hur det ska kunna framgå tydligare än vad du skriver här.
Du tycks ha missat orden
vaginalt och
nykter. Och sedan fultolkat mig något så in i helvete kopiöst!
Det är svårt för en svag liten kvinna att våldta en
nykter och vaken man
vaginalt, utan att han är fastbunden och hon är ovanpå honom.
Men visst kan kvinnor våldta:
1. Är han fastbunden och hon är ovanpå honom, så kan hon våldta honom
vaginalt, det hela kan då börja med att hon rider honom frivilligt och sedan säger "jag ljög om att jag tar p-piller", han samtycker inte längre, men hon fortsätter rida honom = våldtäkt.
några sådana fall känner jag dock inte till. Gör du? Gör kvinnor ens så?
2. En kvinna kan våldta en pojke under 15.
Vet några fall, med fällande domar.
3. En kvinna kan våldta en kille som är 15, 16, 17 år och är sårbart läge utifrån lagändringen som kom den 1/7-25.
vet minst ett sådant fall, med fällande dom.
4. En kvinna kan våldta en sovande man, genom att tex. Pilla i hans anal utan samtycke.
vet ett sådant fall, fällande dom.
5. En kvinna kan våldta en
full/drogad man vaginalt.
vet minst ett sådant fall som har gått till fällande dom.
Så nog kan kvinnor våldta män. Inget snack om den saken. Men just
vaginal våldtäkt av en
nykter man, kräver att han är fastbunden och hon är ovanpå honom, för att det ska lyckas.
Om han inte är paralyserad av skräck förstås. Men ni antifeminister tror ju inte på frysreaktioner, så...
Och ta nu tillbaka dina lögner om vad jag har skrivit. Klart kvinnor kan våldta män. Bara inte vaginalt med nykter man som är starkare än henne.. Vilket framgick tydligt av mitt inlägg att jag menade.
Blev det tydligare så, tramspelle?