2026-07-24, 23:26
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gum69mo
Tyvärr, jag kan bara inte förstå hur det kan vara så jäkla svårt att läsa av kroppsspråk och/eller fråga rakt ut. Eller avbryta om man inte får nåt gensvar alls.

Nu ser jag framför mig hur massor med unga tjejer ligger som skyltdockor (stela och stumma) i sängarna runtom landet och massor med unga killar står vid sängarna och "hmmm ummmm hmmm"
Kanske därför som unga inte går ut längre, inte dricker, inte knullar - de har mist förmågan att kommunicera, läsa av kroppsspråk, ansiktsuttryck, osv. En människa som ligger helt passiv är en gåta för dem. Där ligger en man på gatan, drabbad av hjärtstillestånd. Gen Z - "hmmmm ummmm hmm"

Och sen, om ni autistiska killar och män vill att tjejer/kvinnor tar initiativ till sex och tar för sig i sängen - varför skammar ni då kvinnor som gillar sex och som tar initiativ till sex? Varför fortsätta gagga om nycklar och lås och att kvinnan ska ledas av mannen och vara undergiven mannen? Tror ni kvinnor blir våta av sånt snack?

Det finns så fruktansvärt få män som är bra ledare, jag poängterar, bra ledare. Varför inte bara inse detta och så uppmuntrar man tjejer att ta för sig, att vara nyfikna och utforska sex istället för att trycka ner och skambelägga. Och så tränar man samtidigt pojkar i kommunikation från tidig ålder, hur uttrycka känslor och behov, lyssna aktivt, osv

Hur ofta ska man fråga? Hur många gånger får man stoppa in penis i en tyst tjej innan man frågar?
Citera
2026-07-24, 23:28
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
I praktiken är det 76% av alla som misstänks för brott män. 24% är kvinnor. Källa BRÅ.

Män är mer benägna än kvinnor att begå brott generellt och våldtäkt i synnerhet. Av de som misstänks för våldtäkt är 98-99% män/killar, 1-2% är kvinnor/tjejer.

Även övriga våldsbrott är män överrepresenterade.

Män är mer risktagande än vad kvinnor är, helt enkelt. Män gamblar mer med om samtycke finns eller inte finns, än vad kvinnor gör. Och detta handlar inte om att "ta initiativ", för i initiativ-tagande ska det givetvis finnas en inkännande sida om man har samtycke/inhämtande av samtycke. Vissa män och killar skiter dock i det och då går det ibland fel när de inte hade samtycke.

Om en man stoppar in och ut penis i vaginan på en kvinna som ligger stil. Är det mannen eller kvinnan som utfört flest handlingar?
Citera
2026-07-24, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Om en man stoppar in och ut penis i vaginan på en kvinna som ligger stil. Är det mannen eller kvinnan som utfört flest handlingar?

Vad har din fråga med mitt inlägg att göra?
Citera
2026-07-24, 23:54
Medlem
Citat:

Allt.

Svara nu på frågan. Du har verkligen försökt slingra dig som en orm idag.
Citera
2026-07-25, 00:15
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:

Ditt inlägg svarade inte på mitt ursprungliga inlägg. Därför tar jag upp samma frågeställning igen. Men du verkar inte kunna svara åter igen.
Citera
2026-07-25, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Och det är därför kvinnor inte borde ha med rättsväsendet eller lagstiftningen att göra.

Det är för svårt för er att resonera nyktert om känsloladdade ämnen.

De enda kränkta och känsloladdade här är ett gäng medelålders bonnaläppar som nyligen krupit ut ur sina jordhålor och dragit in el i rucklet de bytt upp sig till och det första de gjorde var att logga in på Flashback och klaga på att man numera inte kan gå runt med kuken framme och försöka stoppa in den i kreti och pleti utan att fråga om lov först. Ni kan ju börja med att träna på era sönderknullade getter.

Klättra ner i mörkret igen där ni hör hemma, ni är ju fan beklagansvärda
Senast redigerad av gum69mo 2026-07-25 kl. 02:14.
Citera
2026-07-25, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Hur ofta ska man fråga? Hur många gånger får man stoppa in penis i en tyst tjej innan man frågar?
Gör som Guzman och googla! Så får du svar på dina idiotfrågor!
Citera
2026-07-25, 01:49
Medlem
Citat:
De enda kränkta och känsloladdade här är ett gäng medelålders bonnaläppar som nyligen krupit ut ur sina jordhålor och dragit in el i rucklet de bor i och det första de gjorde var att logga in på Flashback och klaga på att man numera inte kan gå runt med kuken framme och försöka stoppa in den i kreti och pleti utan att fråga om lov först. Ni kan ju börja med att träna på era sönderknullade getter.

Klättra ner i mörkret igen där ni hör hemma, ni är ju fan beklagansvärda
Ja jag skulle säga att det är ett rätt nyktert resonemang att sätta stopp för såna som i likhet med bokstavskombinationen tycker att de har rätt att göra precis vad de vill med kreti och pleti så länge de inte säger aj, stopp eller sluta.
Citera
2026-07-25, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pipsi
Ja jag skulle säga att det är ett rätt nyktert resonemang att sätta stopp för såna som i likhet med bokstavskombinationen tycker att de har rätt att göra precis vad de vill med kreti och pleti så länge de inte säger aj, stopp eller sluta.

Smärta och rädsla är troligen de enda känslorna de någonsin framkallat hos det motsatta könet
Citera
2026-07-25, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Intressant att se hur olika personer i tråden tolkar lagen och hur den tolkas av rätten i praktiken.

Tror du att rätten tolkar ett byte från vaginalt sex i missionärsställningen till vaginalt sex bakifrån som att man påbörjar en ny sexuell handling som behöver samtyckas?

Det vill säga man har samtyckt sex i missionärsställningen. Man byter därefter till doggystyle.
Är doggysteleställningen då per automatik samtyckt eller måste nytt samtycke på något sätt inhämtas?

Är det samma sexuella handling eller två skilda sexuella handlingar?

Fråga den du har sex med om du är osäker är mitt råd till alla som är osäkra och inte kan läsa av den andre minsta lilla
Citera
2026-07-25, 02:26
Medlem
Citat:
Smärta och rädsla är troligen de enda känslorna de någonsin framkallat hos det motsatta könet

Men Karen då....

Denna tråden handlar om samtyckeslagen
Citera
2026-07-25, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Men Karen då....

Denna tråden handlar om samtyckeslagen

Tycker du att tjejer/kvinnor ska ragga/ta för sig/ta initiativ/"jaga" gällande dejting och sex?

Och säg nu inget korkat som "att klä sig som horor är inte att ta initiativ".....
Senast redigerad av gum69mo 2026-07-25 kl. 02:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in