2026-07-25, 14:15
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gum69mo
Jamen då har han ju verbalt samtycke. Ligger hon helt stilla och tyst efter det? Stönar inte, säger inget, utstöter inget ljud alls, tittar knappt på honom, tar inte på honom, är inte med på noterna när han vill byta ställning? Är hon våt?
Tror inte att AndersPersson99 kan relatera till sånt du beskriver.
Citera
2026-07-25, 14:17
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Det är fler kvinnor än män som initierar skilsmässor. Jag skulle tro att även fler kvinnor än män äter mediciner mot depression. Kanske för att deras ibland falska negativa världsbild förankras djupare i dem för varje gång de får bekräftelse av en ny väninna som de berättar sin historia för.
Säg att du är bitter utan att säga det rakt ut.
Citera
2026-07-25, 14:22
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Är det fastställt att män har lättare att uppnå njutning vid sex än kvinnor? Är det fastställt att kvinnor generellt sett har längre startsträckor för att bli sexuellt upphetsade och våt gentemot en mans erektion?

Är det ganska troligt att en kvinna som vill ha sex är relativt torr i slidan längre än tiden det tar för en man att få stånd?

Återigen så tror jag att vi män som argumenterar här i tråden har större erfarenhet av hur kvinnor fungerar i sexuella situationer än vad du har.
Stoppa inte in kuken så länge som kvinnan är torr.
Citera
2026-07-25, 14:24
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmboga-10.2
Ja det är allmänt känt.

Du vet att det brukar efterfrågas länkar o dylikt
Citera
2026-07-25, 14:26
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Stoppa inte in kuken så länge som kvinnan är torr.

Ja herregud, vi kanske ska fastställa vilken grad av fuktighet som bör ha uppnåtts? Konstigt att det finns glidmedel och sådant.
Citera
2026-07-25, 14:26
Medlem
Citat:
Det vet jag väl. Vad kom den kommentaren ifrån?

Du vet vad jag menar. Har han tyst samtycke behöver han ju inte "kolla" om han har samtycke hela tiden
Citera
2026-07-25, 14:27
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Tror inte att AndersPersson99 kan relatera till sånt du beskriver.
Det är väldigt många parametrar en kille tycks behöva hålla reda på samtidigt som han ska försöka hålla igång sexakten på ett för honom och tjejens skull bra sätt....
Citera
2026-07-25, 14:28
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Du vet vad jag menar. Har han tyst samtycke behöver han ju inte "kolla" om han har samtycke hela tiden

Detta måste vara en av de dummaste kommentarerna hittills. Så en kille behöver i dessa rättsfall alltså bara säga att han hade tyst samtycke så är han på den säkra sidan så att säga?
Citera
2026-07-25, 14:29
Medlem
Dr.Alhamdulillahs avatar
Vad är det att båda sögwr ja. Skitlag som vill plasera folk i fängelse
Citera
2026-07-25, 14:29
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:

Om killen uppfattar att han har tyst samtycke men tjejen säger att hon inte gett samtycke. Var står vi då?
Citera
2026-07-25, 14:32
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Det var inte dumt för Pipsi anser att vaginalt sex i missionären är samma sexuella handling om de övergår till att ha vaginalt sex i doggystyle.
Doggy blir samtyckt om kvinnan är med på det.

Du märker väl skillnad på om kvinnan glatt ställer sig på alla fyra eller om du måste vända på henne?

Och som med allt sex så får man endast utföra sexuella handlingar som det finns samtycke till.

För en del räknas det nog som en ny handling medans det för andra blir en del av ett följsamt sex.

Så det går inte att försvara sig i rätten med att hon gick med på vaginalt så då måste doggystyle ingå.

Varje samlag är unikt och det går inte att generalisera vad som måste räknas in i varje samtycke.
Citera
2026-07-25, 14:33
Medlem
Citat:
Detta måste vara en av de dummaste kommentarerna hittills. Så en kille behöver i dessa rättsfall alltså bara säga att han hade tyst samtycke så är han på den säkra sidan så att säga?

Det var inte detta jag svarade på. Du frågade hur ofta killen måste kolla om han har samtycke om hon inte stönar eller säger nåt. Jag svarade då att det finns nåt som heter tyst samtycke.

Citat:
Om killen uppfattar att han har tyst samtycke men tjejen säger att hon inte gett samtycke. Var står vi då?

Ingen aning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in