2026-07-23, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Sjukt! Jag förstod i princip allt han sa 😂😂😂
Hjärnan är verkligen otrolig 🥰
"

Anna repostar en story om och med en man som pratar omväxlande engelska, spanska och franska (?). Om det vore enbart engelska och spanska borde hon förstå exakt allt han sa.
Annas hjärna 🧠 är verkligen otrolig...
Sitter hon inne i lägenheten och letar citat istället för att sola och bada?

Hon går verkligen på ALLT som är skapat för att man ska tro att man är speciell. Varenda jävla "visdoms"-klipp är ju specifikt gjorda för att självupptagna lågintelligenta människor ska tycka att det stämmer in på just dem, och dela. Nästan ingen över 45 verkar fatta detta visserligen, men Anna är verkligen extrem
Citera
2026-07-23, 15:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Hon går verkligen på ALLT som är skapat för att man ska tro att man är speciell. Varenda jävla "visdoms"-klipp är ju specifikt gjorda för att självupptagna lågintelligenta människor ska tycka att det stämmer in på just dem, och dela. Nästan ingen över 45 verkar fatta detta visserligen, men Anna är verkligen extrem
Snacka om lågintelligent ‼️🤢😱
Citera
2026-07-23, 17:56
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Så den första videon sympatiserar med någon slags entrepenör som vittnar om att många han hjälpt till rikedom och framgång har senare vänt honom ryggen och till och med huggit honom i ryggen. Det entrepenören är cool med är mest att sånt är livet. Inget att lägga energi på. Men vissa kommer vara lojala. Anna som har hjälpt såååå många till rikedom och framgång känner igen varje stavelse. Särskilt när det handlar om att bli huggen i ryggen. Eller, det är väl det enda hon kan känna igen.
Den andra videon handlar om några frigjorde kvinnor i den lägre medelåldern som gillar att dansa och klä ut sig fula kläder. Livet är tydligen för kort för att inte göra det. Åkej? Anna har väl inte gjort något annat än att fuldansa sig igenom hela sitt liv?
Den tredje videon är någon slags idiot som berättar något helt ointressant på tre språk. Franska, egnelska och spanska. Jag kan lite franska, och då är spanskan inte så svår. Den här killen låtsas som att om man har ADHD så är man mycket smartare än andra. Det stämmer tyvärr inte. Ofta tvärtom dessvärre. Om Anna inte hade ADHD sedan tidigare så diagnosiserade hon precis sig själv med det nu. För det är sådant som ADHD:are gör. Men det är ändå glömt i morgon, så det spelar ingen roll.
Citera
2026-07-24, 01:21
Medlem
erp.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Jag tror att "telefonjobbet" i Spanien inkluderar sex med en överordnad. Sen när Vanessa kanske inte ville ställa upp på analsex så skickades storasystermongot net och genast blev de månadens-ellet var det veckans?- anställda. Så att det kunde uppmärksammas...Ingenstans, mer än på Anna Books instagram.

Ja, Roberto vill säkert skilja sig och det skulle ju göra Anna väldigt intressant.Att hur skulle hon klara sig då? Skulle även hon bli telefonist, med vissa bitjänster,till chefen?

Finns det inte tillräckligt att skriva om utan blanda in personliga våta drömmar?
Citera
2026-07-24, 01:24
Medlem
erp.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Vanessa så klart vilket jag tror du är fullt medveten om.
Edit:

Om det i framtiden blir en skilsmässa så är det väl troligt att det är
Roberta (halmpyntet) som skickar in ansökan, Anna har inte de/dom/det ekonomiska finanserna för att kunna leva som hon gör nu på hans arvegods.
Hur fungerar livet för snopp viftaren, ni som har tik tok kan väl dela med er?

Varför då inte skriva det korrekta namnet?
Citera
2026-07-24, 11:31
Medlem
TPLs avatar
"Pontus!
För många år sedan upptäckte jag dig som kreatör & jag kände då bara din fina fru Lisen sedan 2014. Sen tog du dig an att göra en Dokumentär om våran son & livet som blev av en riktig tragedi. Du jobbade outtröttligt i 2 år & under de åren kom vi varandra närmre & idag är DU & din vackra familj - min utökade familj 💙💜🩷💛🩵 & jag älskar er, jag älskar dig. Att ni kommit för att hälsa på oss här i vårt älskade Benalmádena & vi tillsammans med ytterligare vänner får FIRA DIN 36 årsdag känns otroligt fint 🥰
Mysigt att få bjuda på en liten lunch tidigare idag & nu ska vi äta middag och dricka drinkar & fira dig för den du är - du är en kämpe & ditt hjärta är så stort, vi som känner hela Pontus , VI vet vem du är 🤗
"

Anna bjuder stort med Robertos pengar och hoppas säkert på en uppföljande dokumentär.

Senast redigerad av TPL 2026-07-24 kl. 11:49.
Citera
2026-07-24, 16:46
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
"Pontus!
För många år sedan upptäckte jag dig som kreatör & jag kände då bara din fina fru Lisen sedan 2014. Sen tog du dig an att göra en Dokumentär om våran son & livet som blev av en riktig tragedi. Du jobbade outtröttligt i 2 år & under de åren kom vi varandra närmre & idag är DU & din vackra familj - min utökade familj 💙💜🩷💛🩵 & jag älskar er, jag älskar dig. Att ni kommit för att hälsa på oss här i vårt älskade Benalmádena & vi tillsammans med ytterligare vänner får FIRA DIN 36 årsdag känns otroligt fint 🥰
Mysigt att få bjuda på en liten lunch tidigare idag & nu ska vi äta middag och dricka drinkar & fira dig för den du är - du är en kämpe & ditt hjärta är så stort, vi som känner hela Pontus , VI vet vem du är 🤗
"

Anna bjuder stort med Robertos pengar och hoppas säkert på en uppföljande dokumentär.

Pontus!
För många år sedan upptäckte jag dig som kreatör
Gjorde du Anna? Upptäckte Pontus kreativ sidor? Verkligen?
Både Pontus och hans fru var med i Biggest Loser 2017, fast i versionen för vanliga människor. Det var där de blev ett par. De kanske möttes som hastigast i någon inspelningsstudio, eftersom de var med i olika program. I likhet med Anna gick de snabbt upp i vikt så fort programmet var slut. 50 pannor tydligen.

& jag kände då bara din fina fru Lisen sedan 2014.
Mer intresant är då hur Anna lärde känna Lisen. Hon var ju ingen 2014 och kom ifrån Norrköping. Efter Biggest Loser fortsatte de i samma stil och hamnade självklart i Lyxfällan året därpå.
Eftersom de kom ifrån Norrköping och var sk white trash lärde de känna Jocke och Jonna, som i sin tur inspirerade Pontus att ta ett alter ego och börja podda. Det gick tydligen bra och han tjänade pengar. Då blev de osams med Jockiboi. Sedan la sig hans bror i och då blev de osams med honom och resten orkar jag inte rota i. Men Lisen verkar vara hemmafru.

Sen tog du dig an att göra en Dokumentär om våran son & livet som blev av en riktig tragedi.
Ja, det borde ha blivit en riktig tragedi av flickan som blev våldtagen.

Du jobbade outtröttligt i 2 år & under de åren kom vi varandra närmre & idag är DU & din vackra familj - min utökade familj 💙💜🩷💛🩵 & jag älskar er, jag älskar dig.
Ska det där vara någon slags regnbågshjärtan? "Min utökade familj". Vad säger resten av hennes familj om det? Är de swingers nu?

Att ni kommit för att hälsa på oss här i vårt älskade Benalmádena & vi tillsammans med ytterligare vänner får FIRA DIN 36 årsdag känns otroligt fint 🥰
Är det Anna som står i centrum för hans födelsedag? Eller vad menar hon? Har hon bjudit ner familjen för att fira honom? Har de inga släkt och vänner att fira med hemma? Dessutom har de väl en bebis. Vart bor de? De får ju knappast plats allihop i Robertas lägenhet.

Anna vill så gärna ta om hand och vara både mamma och farmor och kanske älskarinna, allt på en gång samtidigt.
Citera
2026-07-24, 17:27
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Anna vill så gärna ta om hand och vara både mamma och farmor och kanske älskarinna, allt på en gång samtidigt.

AB vill ta om hand & rå om = bestämma.
Citera
2026-07-24, 17:59
Medlem
Coolvid19s avatar
Hittade en intervju med Lisen. 2015 inledde hon en dålig relation med en man som ville henne illa. Hon var väl knappt 20 då? Han ville kontrollera henne och styra vilka hon träffade. När han blev sur för att hon anmält sig till Biggest loser 2017 säger hon att hon lämnade honom. Så det känns knappast troligt att Anna skulle hängt med henne under den tiden. Och om hon hade det så borde hon hjälpt Lisen att ta sig ur förhållandet mycket tidigare. Men varför skulle Lisen och Anna ha träffats då?
Citera
2026-07-24, 18:43
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Pontus!
För många år sedan upptäckte jag dig som kreatör
Gjorde du Anna? Upptäckte Pontus kreativ sidor? Verkligen?
Både Pontus och hans fru var med i Biggest Loser 2017, fast i versionen för vanliga människor. Det var där de blev ett par. De kanske möttes som hastigast i någon inspelningsstudio, eftersom de var med i olika program. I likhet med Anna gick de snabbt upp i vikt så fort programmet var slut. 50 pannor tydligen.

& jag kände då bara din fina fru Lisen sedan 2014.
Mer intresant är då hur Anna lärde känna Lisen. Hon var ju ingen 2014 och kom ifrån Norrköping. Efter Biggest Loser fortsatte de i samma stil och hamnade självklart i Lyxfällan året därpå.
Eftersom de kom ifrån Norrköping och var sk white trash lärde de känna Jocke och Jonna, som i sin tur inspirerade Pontus att ta ett alter ego och börja podda. Det gick tydligen bra och han tjänade pengar. Då blev de osams med Jockiboi. Sedan la sig hans bror i och då blev de osams med honom och resten orkar jag inte rota i. Men Lisen verkar vara hemmafru.

Sen tog du dig an att göra en Dokumentär om våran son & livet som blev av en riktig tragedi.
Ja, det borde ha blivit en riktig tragedi av flickan som blev våldtagen.

Du jobbade outtröttligt i 2 år & under de åren kom vi varandra närmre & idag är DU & din vackra familj - min utökade familj 💙💜🩷💛🩵 & jag älskar er, jag älskar dig.
Ska det där vara någon slags regnbågshjärtan? "Min utökade familj". Vad säger resten av hennes familj om det? Är de swingers nu?

Att ni kommit för att hälsa på oss här i vårt älskade Benalmádena & vi tillsammans med ytterligare vänner får FIRA DIN 36 årsdag känns otroligt fint 🥰
Är det Anna som står i centrum för hans födelsedag? Eller vad menar hon? Har hon bjudit ner familjen för att fira honom? Har de inga släkt och vänner att fira med hemma? Dessutom har de väl en bebis. Vart bor de? De får ju knappast plats allihop i Robertas lägenhet.

😄
Vad tror du han spisar i kväll? Microvärmd lasagne som ätd med sked? Eller ketchup med lite spaghetti och köttfärssås?
Citera
2026-07-24, 18:43
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Hittade en intervju med Lisen. 2015 inledde hon en dålig relation med en man som ville henne illa. Hon var väl knappt 20 då? Han ville kontrollera henne och styra vilka hon träffade. När han blev sur för att hon anmält sig till Biggest loser 2017 säger hon att hon lämnade honom. Så det känns knappast troligt att Anna skulle hängt med henne under den tiden. Och om hon hade det så borde hon hjälpt Lisen att ta sig ur förhållandet mycket tidigare. Men varför skulle Lisen och Anna ha träffats då?

Länka tack.
Citera
2026-07-24, 19:33
Medlem
Citat:
"Pontus!
Mysigt att få bjuda på en liten lunch tidigare idag
& nu ska vi äta middag och dricka drinkar & fira dig för den du är - du är en kämpe & ditt hjärta är så stort, vi som känner hela Pontus , VI vet vem du är 🤗
"

Märkligt att då Ättelögget V-sonen sitter live på TikTok och är olycklig Den som har felat är Tooket! Den som bär orsaken är Mamacita Toledano! Den som ska skyllas och dömas är Spanjorskan och ingen annan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in