Citat:
"20 July 2026 14:31:39
🇪🇸🏆❤️ ¡CAMPEONES DEL MUNDO – IGEN! ❤️🏆🇪🇸 Jag sa det redan från VM:s första dag – och idag står Spanien återigen högst upp på världstronen! 🇪🇸⚽️✨ Vilken otrolig prestation, vilket lag, vilken passion och vilket hjärta! Att få vara här i Spanien och uppleva glädjen, tårarna, sångerna och firandet tillsammans med det spanska folket & min familj är något jag aldrig kommer att glömma. Magiskt är ett alldeles för litet ord❤️ Mitt hjärta är fyllt av stolthet, tacksamhet och en lycka som nästan inte går att beskriva som ni hör i alla klipp 😂 Att se mitt älskade Spanien bli världsmästare igen – på plats – är ett minne för livet. ¡¡FELICIDADES, ESPAÑA!! 🇪🇸 Ni har återigen skrivit fotbollshistoria och gjort en hel nation stolt. ❤️ ¡Viva España! 🏆 Världsmästare 2026. ⚽️ Lyckan är total."
Jag har inget minne av att Anna nämnt att Spanien skulle vinna VM.
Det enda i fotbollsväg hon nämnt var att hon efter att en match var spelad stolt kungjorde att hon vetat innan att Spanien skulle vinna med 3-0.
Tillsammans med det spanska folket? Låter som hon pratar om ett helt annat folk än hennes eget. 🤔
Onkel Fester är i Spanien!
🇪🇸🏆❤️ ¡CAMPEONES DEL MUNDO – IGEN! ❤️🏆🇪🇸 Jag sa det redan från VM:s första dag – och idag står Spanien återigen högst upp på världstronen! 🇪🇸⚽️✨ Vilken otrolig prestation, vilket lag, vilken passion och vilket hjärta! Att få vara här i Spanien och uppleva glädjen, tårarna, sångerna och firandet tillsammans med det spanska folket & min familj är något jag aldrig kommer att glömma. Magiskt är ett alldeles för litet ord❤️ Mitt hjärta är fyllt av stolthet, tacksamhet och en lycka som nästan inte går att beskriva som ni hör i alla klipp 😂 Att se mitt älskade Spanien bli världsmästare igen – på plats – är ett minne för livet. ¡¡FELICIDADES, ESPAÑA!! 🇪🇸 Ni har återigen skrivit fotbollshistoria och gjort en hel nation stolt. ❤️ ¡Viva España! 🏆 Världsmästare 2026. ⚽️ Lyckan är total."
Jag har inget minne av att Anna nämnt att Spanien skulle vinna VM.

Det enda i fotbollsväg hon nämnt var att hon efter att en match var spelad stolt kungjorde att hon vetat innan att Spanien skulle vinna med 3-0.
Tillsammans med det spanska folket? Låter som hon pratar om ett helt annat folk än hennes eget. 🤔
Onkel Fester är i Spanien!
Din bild i spoilern verkar visa samma ställe som tanten Schollin var på i förra veckan. Är väl därför Anna tog sig till den här restaurangen, hoppades väl på att få dinera med familjen Wahlgren. Här en bild på Schollin under samma parasoll i alla fall:
https://www.google.com/search?client=ms-android-motorola-rvo3&hs=RbdV&sca_esv=85f29db309563568&sxsrf=APpeQn uvMXUrpubhARAvYp8ZCelYYNgcvg:1784716086227&udm=2&f bs=ABfTbFUyxjQn9bne4DuflY2dNqqKpciNlO8bVadYkcA6KsH R4Bs95QSOFQvAArEnq92pPF1830_KUNEs47V0VgtiLPP6t3pa B51EPBK0vW9QEkRa351BIGqcF1qlSK7qgwQihwX0ArZCKp3a9j KEjV0ifPQt6hCLcxxM34xYGcy2jVozHs5yvLaQwXrNnoJiCh78 6zBwUPOl&q=malaguena+victoria+restaurant&sa=X&sqi= 2&ved=2ahUKEwiFtODCieaVAxVjLRAIHYs2MosQtKgLegQIExA B&biw=351&bih=642&dpr=3.08#sv=CAMSWRoyKhBlLWV3R1lE ZThublZTUWZNMg5ld0dZRGU4bm5WU1FmTToOU0xlbm1ad0wtN0 NKbE0gBCoXCgFzEhBl LWV3R1lEZThublZTUWZNGAEwATgASgQIARACGAcgprDp8QhKCB ACGAEgAigB