Citat:
Ursprungligen postat av
Ruskette
Jag tror att "telefonjobbet" i Spanien inkluderar sex med en överordnad. Sen när Vanessa kanske inte ville ställa upp på analsex så skickades storasystermongot net och genast blev de månadens-ellet var det veckans?- anställda. Så att det kunde uppmärksammas...Ingenstans, mer än på Anna Books instagram.
Ja, Roberto vill säkert skilja sig och det skulle ju göra Anna väldigt intressant.Att hur skulle hon klara sig då? Skulle även hon bli telefonist, med vissa bitjänster,till chefen?
Under något av hennes spontana och härliga besök hos döttrarna i våras - var de ute och åt lunch med två stliga spanjacker, betydligt äldre än döttrarna. Åtminstone en av dem verkade vara Vanessas boss. Jag tror att Felicia precis hade börjat där då. Anna skrev då något kryptiskt om "love is inte the air", fast hon uttryckte det väldigt vagt. Det behövdes dock inte någon Sherlock Holmes för att räkna ut att det var Vanessa som knullade en av männen på regelbunden basis. Något som Anna naturligtvis välsignade. Jag tror inte Felicia hade varit tillräckligt länge i Spanien för att ha hittat någon egen ännu, men med henne vet man aldrig. Hon kanske ställde upp på den som blev över? Det där kommer att leda till problem den dagen när någon av dem tröttnar. Dålig stämning på jobbet.
Anna är ju Röstskådespelerska, så hon skulle säkert klara det med glans. Frågan är väl snarare vem som vill ha Annas "tjänster"? Men nej, som folk har konstaterat. Roberta kommer inte att skilja sig. Anna är tillräckligt smart för att inte bita den hand som föder en. Men visst, tanken har funnits hos mig sedan de bestämde sig för att sälja Ankeborg. Anna flyttar till Spanien på halvtid så får Roberta bli ägd av Antonio istället. Om affären går igenom och de får huset sålt och allt går enligt plan alltså. Men det lär det ju inte göra. Så olan B är väl då att köpa en billigare lägenhet och då blir det väl i Arlanda, en pittoresk liten förort strax utanför Märsta. Anna flyger hem en gång i månaden för att fixa håret och tillaga 31 nya lunchlådor till "pojkarna". Och så flyger hon ner igen. Ända till den dagen då hennes döttrar säger ifrån att "nog är nog" och vill leva sina egna liv? Kanske?