2024-09-19, 09:41
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Denna tråd har alltså mer än 76 000 inlägg.
Precis. Och över 30,5 miljoner visningar.
Citera
2024-09-19, 10:01
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
När du fastnat i skvaller om Anna Book, är det kanske du som fastnat i det gamla?

Det är ju baravpå grund av att ni visar intresse för hennes persona som hon finns kvar i medvetandet hos andra.

Skrivs det överhuvudtaget om henne i pressen, eller överlever hon endast pga. ”sociala medier ”?

Anna är väl en helt vanlig människa med later och olater som alla andra. Inget att hetsa upp sig över.

Jag gillar att se fram emot det nya. Hon är artist och lite mer förmer än alla andra.

Hur kan hon fastna i andras medvetande för att jag visar intresse för henne? Hur mer exakt?

Du är ju själv här inne för att läsa. Som det står oss fritt att göra.
Citera
2024-09-19, 10:10
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Jag gillar att se fram emot det nya. Hon är artist och lite mer förmer än alla andra.

Hur kan hon fastna i andras medvetande för att jag visar intresse för henne? Hur mer exakt?

Det är inte Anna som intresserar mig, det är du och de som skriver här.

Anna är precis som du och jag. En vanlig människa. Lite löjlig, men vem är inte det?
Citera
2024-09-19, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Det är inte Anna som intresserar mig, det är du och de som skriver här.

Anna är precis som du och jag. En vanlig människa. Lite löjlig, men vem är inte det?
Jag anar att du trollar.
Anna Book är definitivt inte en vanlig människa, turligt nog för oss vanliga människor.
Vanliga människor är inte i närheten av så argsint, snarstucken, lättkränkt och aggressiv som hon är.
Hon hånar brottsoffer och gör sig ovän med folk på löpande band.
Nä ganska långt ifrån en vanlig människa.
Citera
2024-09-19, 17:01
Medlem
Idag har det kommit några inspirerande lektioner som vanligt, men de är på svenska och jag har en misstanke att det är Anna själv som vill bli en sådan som andra repostar. Precis som hon gör med engelska citat.

Det är mest svammel enligt mig. T.ex. "Det är lätt att predika för andra, men att själv leva efter samma predikan......" Lite ironiskt ändå.

Kanske finns det tanter med samma sorts personlighet som Anna som kommer läsa hennes visdomsord och själva börja dela dem? Det är ju uppenbart att väldigt många har ett behov av att beskriva sig själva och sin kamp genom att dela töntiga citat.

Vi får se
Citera
2024-09-19, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent

Anna är en helt vanlig människa Skulle inte tro det #annabooksomljuger#annabooklögnare#storlögnareanna book#
Citera
2024-09-20, 02:07
Medlem
Nån som har koll på vad som hänt mellan familjen Book o Julia nu som Julia ber såååååå mycket om ursäkt för?? Tänkte om den allsmäktige Anna lagt ut några kryptiska texter på sin insta? Själv är jag blockeliblockad sedan länge!
Citera
2024-09-20, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Nån som har koll på vad som hänt mellan familjen Book o Julia nu som Julia ber såååååå mycket om ursäkt för?? Tänkte om den allsmäktige Anna lagt ut några kryptiska texter på sin insta? Själv är jag blockeliblockad sedan länge!
Ja hon har lagt upp texter och videos som handlar om att bli utnyttjad/inte bli uppskattad. Hade varit intressant att veta vad som hänt.
Citera
2024-09-20, 11:05
Medlem
Citat:
Vad heter denna Julia på insta?
Citera
2024-09-20, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexandra-94
Vad heter denna Julia på insta?

Julia puhakka
Citera
2024-09-20, 23:47
Medlem
flugornass avatar
Men hon finns ju.
Med all den glädje jag har trallat genom livet på ABC och skingrat mina tankar med hjälp av henne.
Nu när hon även tagit guds hand i sin så blir jag ödmjuk, bla bla
https://en.wikipedia.org/wiki/Anna_Book
Citera
2024-09-21, 19:32
Medlem
Citat:
Vad skrev Julia när hon bad om ursäkt? Var det på insta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in