Citat:
Ursprungligen postat av
tempeZZt
Du skriver om hur användaren skriver
Nej, jag skriver om VAD användaren skriver.
Citat:
och du gör det utan referens till trådämnet.
Nej, referensen till trådämnet ligger längre bak i diskussionen där motparten i en sakfråga hävdar si varpå jag hävdar så. Efter det att diskussionen om si eller så har gått fram och tillbaka några gånger så väljer motparten att avsluta denna, med motiveringen att jag diskuterar på ett felaktigt sätt, oklart vilket.
Varpå jag kontrar med att nej, du avslutar diskussionen därför att du har fel i sak, men saknar hedern att erkänna det.
Mina två raderade inlägg handlar således om vem av oss två som har rätt/fel i sakfrågan, inget annat.
Citat:
Du förstår uppenbarligen inte skillnaden
Det är Du som inte kan läsa.
Citat:
då du verkar ha satt det här i system enligt uppgifter här i tråden.
Att det finns ett gäng mer eller mindre organiserade s.k.
skeptiker som i antal helt dominerar konspirationsforumet, är ingen hemlighet, nej.
Citat:
Du hade lätt kunnat plocka in tydliga referenser till trådämmet i dina inlägg. Varför gör du inte det utan ger dig på användaren istället? Är du inte intersserad av att diskutera utan bara av att tjafsa?
Se ovan. Jag har inte tillgång till de raderade inläggen. Det har däremot den moderator som av okända skäl raderade dem och jag uppmanar därför denne (farbror_barbro) att posta dessa i den här tråden samt förklara sig.
Kan du göra det, farbror_barbro?