2026-07-15, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
visar du och förklarar din mätmetod.

visar du och förklarar din mätmetod.

Ja, du säger det sida upp och sida ner, men du har fortfarande inte ens försökt att också visa det.

Hur kan det komma sig, tror du?

Vilken "bild x"?

Det kommer när du har visat och förklarat allt du säger här ovan.

Varför? Visa och förklara.
Japp, där kom det "vilken bild" fast det förklarades. vilken bild det är i serien, den metod som du själv har använt, godkänns inte, av DIG! Vilken/vilka sekunder en bild har visats i videon, godkänns inte av dig. Bilden av kretskortet som Jon A Bray bara visar i en fjärde eller femtedels sekund i videon.
https://www.youtube.com/shorts/PPMTXLuUH3I
Likadant så gott som varje gång. Så gott som allt måste upprepas till dig.

Mätmetod? förklarats tidigare i tråden. Enhetens dimensioner kända, USB-C portens dimensioner kända. Därifrån i millimeter precision uträknat storleken på Jon A Bray's laddning.
Till och med ögonmått så går det se att förhållandet mellan sidorna i "shaped charge" cylindern inte stämmer med "10x15" mm som Jon A Bray tidigare har utgett som storlek.
15mm, är 1/3 av yttre storleken av enheten.
Citera
2026-07-15, 17:33
Medlem
Citat:
Till er andra.

Bray har skickat allt han har till TRs försvar men har fortfarande inte fått någon respons.

Det är bara att vänta och se.
Kan det vara på grund av att TR's försvar vet att Jon Aaron Bray har fel i sin egen utredning om denna "shaped charge"?
Citera
2026-07-15, 17:42
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpingonthemoon
Ärligt talat så kan ingen vara så efterbliven som du på riktigt. Du måste vara betald av någon för att skriva ditt skräp här. USA:s National Counterterrorism Center måste givetvis få tillgång till allt gällande ett politiskt mord av denna dignitet.
Det har de säkert också om de frågar - Kent är dock inte där längre och är dessutom misstänkt för att läckt hemliga uppgifter.
Citera
2026-07-15, 17:43
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Till er andra.

Bray har skickat allt han har till TRs försvar men har fortfarande inte fått någon respons.

Det är bara att vänta och se.
Man kan nästan tro att de inte tar honom på allvar…
Citera
2026-07-15, 17:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det har de säkert också om de frågar - Kent är dock inte där längre och är dessutom misstänkt för att läckt hemliga uppgifter.
Han var där då. Han avgick 2026.
Sorry men jag kan inte ta dig på allvar längre efter detta.
Citera
2026-07-15, 18:01
Medlem
Citat:
Du kan tro bäst f*n du vill, Piii... ....
Sanningen gör ont?
Jon Aaron Bray är bra på att själv visa att hans egen teori är riktigt usel.
Med många felaktigheter. Nästan som om han gör narr av sina följare.

Felaktigheterna som Jon Aaron Bray har angående Charlie Kirks mord, har presenterats här i tråden, många gånger.
Citera
2026-07-15, 18:05
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpingonthemoon
Han var där då. Han avgick 2026.
Sorry men jag kan inte ta dig på allvar längre efter detta.
Men snälla - läs dina egna länkar…
It has been reported that an FBI investigation has been opened into Kent for leaking classified information, sources told Semafor. The sources say the investigation started before Kent resigned.
Citera
2026-07-15, 18:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Du kanske inte förstod frågan, men om en brottsplats är på en offentlig plats så stängs platsen inte av speciellt länge.
Polisen gör utredningen snabbt sen öppnas platsen och livet går vidare.

Varför skulle just den här platsen bevaras längre än normalt?
Läs vad jag skriver:
mordplatsen och/eller dess innehåll alltid ska bevaras
Ingenting taget från brottsplatsen är inkluderat i utredarnas eller åklagarnas bevisning. Ej heller SUV:en eller vad som fanns i den.

Det här var sist jag kollade, kriminellt, 'a felony'.

Citat:
Jag vet inte,
Du skrev:

Citat:
"Det borde alla som undersökt kroppen sett"
Det återstår således att se vad dessa har "sett".

Citat:
men de kommer garanterat kallas till rättegången.
Det utgår jag ifrån, ja. OM det blir en rättegång. Och nej, det ursäktar i så fall inte det kriminella förfarandet med all bevisning från brottsplats och SUV:en.

Och, det vore i så fall inte första gången en obduktionsrapport förfalskades och att en eller flera obducenter ljög under ed.

Citat:
Men vad jag menar är att bilderna finns där för försvaret att använda.

//..//

Jag menar bilderna på Kirks kropp, såret och hans inre organ som obducenten tar under obduktionen.
Hur vet du det? Och hur vet du att dessa i så fall är autentiska?

Citat:
Organen måste vara brända
Bara de som är i kontakt med sårkanalen. Resten slogs ut av chockvågen från jet-strålen.

Citat:
och sårkanalen måste vara kauteriserad om en 4350 graders jetstråle skapat den.
Precis.

Som sagt, det vore i så fall inte första gången som en obduktion riggades som led i en mörkläggning av ett mord och faktum kvarstår, all bevisning från både brottsplatsen och transporten till sjukhuset (SUV:en) är borta och ej inkluderad i utredarnas/åklagarens bevisning.

Som sagt, jag befarar att det antingen inte blir någon rättegång mot TR, alternativt att han blir 'suicided' innan en sådan inleds.
Citera
2026-07-15, 18:33
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Läs vad jag skriver:
mordplatsen och/eller dess innehåll alltid ska bevaras
Ingenting taget från brottsplatsen är inkluderat i utredarnas eller åklagarnas bevisning. Ej heller SUV:en eller vad som fanns i den.
Att det inte är inkluderat något från mordplatsen i åklagarens bevisning kan förstås bero på att de inte fann något relevant att ta med i de förberedande förhören. Att det i sånt fall skulle vara kriminellt är förstås rent trams.
Citera
2026-07-15, 18:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Men snälla - läs dina egna länkar…
It has been reported that an FBI investigation has been opened into Kent for leaking classified information, sources told Semafor. The sources say the investigation started before Kent resigned.
Om Fanten vill tro att det är helt normalt att USA:s nationella centrum för kontraterrorism inte får göra en egen utredning av ett politiskt mord av denna dignitet så får Fanten gärna tro det. Dig vet jag ju numera var jag har.
Citera
2026-07-15, 19:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Sanningen gör ont?

Till er andra.

Ptja, det verkar inte bättre?

Citat:
Jon Aaron Bray är bra på att själv visa att hans egen teori är riktigt usel.
Med många felaktigheter.

Till er andra.

Att bara säga att något är fel är givetvis något helt annat än att faktiskt visa det.

Citat:
Nästan som om han gör narr av sina följare.

Till er andra.

Dårhus.

Citat:
Felaktigheterna som Jon Aaron Bray har angående Charlie Kirks mord, har presenterats här i tråden, många gånger.

Till er andra.

Någon som tror sig veta var?
Citera
2026-07-15, 19:08
Medlem
Citat:
Till er andra.

Ptja, det verkar inte bättre?

Till er andra.

Att bara säga att något är fel är givetvis något helt annat än att faktiskt visa det.

Till er andra.

Dårhus.

Till er andra.

Någon som tror sig veta var?
Var Jon Aaron Brays felaktigheter har presenterats? I denna forumtråd på flashback.
Och inte bara av mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in