Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Eftersom utrymmet han försöker klämma in laddningen på är alldeles för litet för laddningens påstådda storlek.
Till er andra.
I bild nr 8 i
den här sekvensen visar Bray att en riktad sprängladdning inklusive hölje i metall med måtten 10x10x15 millimeter får plats under det blå kretskortet.
Sedan så kan ni ju fundera lite över varför Bray i så fall skulle lägga ner så
mycket arbete med terrabyte av data och beräkningar om han samtidigt inte kontrollerar för att sprängladdningen alls får plats i mikrofonen.
Snacka om att i så fall ställa upp i World Master Clown of the Year, givet hur enkelt det i så fall vore att bevisa.
Citat:
Jag har inte sett någon påstå - eller ens antyda - att laddningen skulle ha synts utanpå.
Till er andra.
Jag garderar för alla mer eller mindre vansinniga påståenden.
Citat:
Det som ifrågasätts är istället hur den påstådda laddningen skulle kunna rymmas i Røden - det finns ju inte plats för den, särskilt inte där Bray har skissat in den i klippet du visade. Frågar du nu ”vilket klipp” så kan du fara åt helvete - du vet ”vilket klipp” som avses.
Till er andra.
Det har postats ett stort antal "klipp" från Bray i tråden, men jag antar att det som här avses är det som jag länkar till här ovan. Och nej, det finns ingen bild i sekvensen bakom länken som bevisar att laddningen inte får plats.
Tvärtom så visar t.ex. bild nr 8 motsatsen, att den visst får plats.
Som sagt.