2026-07-17, 11:19
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Har aldrig tidigare tittat på något utav Pernilla, viste inte ens vem denna Christian var heller. Tog mig fem minuter och tittade på något klipp och ja vad ska man säga? Pernilla är väl inte den skarpaste kniven i lådan men hon är lite dum gullig. Christian dock verkar vara en hal jävel. Att han ska prioriteras framför hennes barn är lite sjukt.

Ställer mig i kön och säger som andra, de passar verkligen inte i hop. Blir inte långvarigt detta.

Och snälla folket här inne sluta posta enbart smileys i inläggen, bidrar inte till mycket om man är sugen på att läsa.
Citera
2026-07-17, 14:54
Medlem
Coolvid19s avatar
Vem kommer bli nästa Pernilla tror ni? Stannar det i familjen eller får vi se en ny klämkäck stjärna? Alltså någon som både kan spexa och sjunga. Bianca har inget av det i sig. Möjligen sonen som sjunger hyfsat. Men han är så slisikg och dryg så han blir nog aldrig folkkär.
Citera
2026-07-17, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Vem kommer bli nästa Pernilla tror ni? Stannar det i familjen eller får vi se en ny klämkäck stjärna? Alltså någon som både kan spexa och sjunga. Bianca har inget av det i sig. Möjligen sonen som sjunger hyfsat. Men han är så slisikg och dryg så han blir nog aldrig folkkär.
Tror det är tvärstopp där! Kanske skönt ändå med en paus.Sickan Carlsson- typen kommer nog att dö ut och ersättas av annat. PW är ju liksom buskistypen. Kanske därför hon är så förtjust i Per Andersson. Sjunga och berätta fräckisar verkar vara hennes grej men kan hon nåt mer?🤔Dansa kan hon knte.
Citera
2026-07-17, 17:45
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Tror det är tvärstopp där! Kanske skönt ändå med en paus.Sickan Carlsson- typen kommer nog att dö ut och ersättas av annat. PW är ju liksom buskistypen. Kanske därför hon är så förtjust i Per Andersson. Sjunga och berätta fräckisar verkar vara hennes grej men kan hon nåt mer?🤔Dansa kan hon knte.
Jag tror hon är en jäkel på att baka kakor. Nä, du har nog rätt. Harry Weise kanske? Heter han så; Arnes son? Han är lite klämkäck och kan nog dansa också.
Citera
2026-07-17, 18:51
Medlem
Citat:
Jag kan se det framför mig....kastar lilla tanten runt i poolen medan hon kiknar av skratt 🏊🤽...min son är så busig med mamma 😂😂😂‼️

Haha!! Och han tänker ”DIN son är så busig med mamma”
Citera
2026-07-17, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Men precis. Tror det var en utträknad tanke, att denna konstiga kärleksförklaring skulle "låsa fast" henne. Spiken slog han i vid frieriet, där kunde man ta på en påtvingad stämning. Sedan var det bara att lägga i nästa växel till ett bröllop. Chop chop, han måste ha skrattat sig fördärvad i tysthet. Vilken bragd!

Exakt!!
Förstår inte hur detta inte fick henne att lägga benen på ryggen och springa??!!

Jag hade fått panik om min man gjort detsamma några månader in i förhållandet. Ja idag, efter 25 år, också 😅😅
Citera
2026-07-17, 19:53
Medlem
Ja absolut. Och om hon nu inte kunde säga ifrån själv, att tysta en person med de narcissistvibbarna är svårt kan jag lova, men hennes omgivning, hennes barn, att ingen sa ifrån där. DET är konstigt.
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Exakt!!
Förstår inte hur detta inte fick henne att lägga benen på ryggen och springa??!!

Jag hade fått panik om min man gjort detsamma några månader in i förhållandet. Ja idag, efter 25 år, också 😅😅
Senast redigerad av Alsteralven3338 2026-07-17 kl. 19:54. Anledning: Ordändring
Citera
2026-07-17, 20:22
Medlem
Nej det kan nog vara bra där nu. Det blir för klämcheckt. Ja PW och PA är ganska lika i sina roller.
Citat:
Senast redigerad av Alsteralven3338 2026-07-17 kl. 20:23. Anledning: Fel namn
Citera
2026-07-17, 20:39
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Nej det kan nog vara bra där nu. Det blir för klämcheckt. Ja PW och PA är ganska lika i sina roller.
Det stavas klämkäckt.
Citera
2026-07-17, 21:12
Medlem
Pernilla var desperat efter en relation… han kom i helt rätt läge…tyvärr…

Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Exakt!!

Citera
2026-07-17, 22:51
Medlem
Tack så bra att du såg det. Blir ju en helt annan innebörd av mitt budskap annars!
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Det stavas klämkäckt.
Citera
2026-07-18, 11:05
Medlem
Anledningen till att han postar när han är på hotell mm med sin mamma måste ju vara att de är sponsrat. Han får pengar. Men kan inte göra det med Pernilla för hon tar mångdubbelt mer per inlägg. Så då får han ta med mamman.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in