Citat:
Ursprungligen postat av
why123
Jag råkade av en slump höra på en pod med Pernilla innan hon träffade Christian. Där sa hon att hon aldrig fått orgasm. Vet inte om det var ö ht eller bara inte tillsammans med en man.
Jag studsade till när hon sa det. För genom att säga det fick vi reda på jäkligt privata saker om Emilio och Joakim.
När hon sen träffade Christian och de blev ihop verkade Pernilla salig. Hon hade med största säkerhet äntligen fått uppleva något speciellt när hon var över 50 år. Klart att de blev förälskade och upplevde att det fanns ett alldeles särskilt band mellan dem.
Att hon inte fått orgasm säger väl inget privat om Emilio eller Joakim. De kan ju köra alla tricks de kan, men ändå inte få henne att komma. Det behöver ju inte betyda att de bara kör "ut och in" och sen är färdiga. Vissa tjejer kan ju inte få orgasm, de kanske inte slappnar av under sexet, utan bara tänker på hur de ser ut under tiden, osv.
Med min första kille kunde jag knappt komma och gudarna ska veta att han kämpade för det, men jag var totalkoncentrerad på att tänka på hur jag såg ut naken. Jag var visserligen bara 17-18 år, men vissa tjejer är säkert osäkra hela livet. Har en kompis som är ca 40 som inte kan komma med killar, ledsamt. Stackars Pernilla om hon inte får orgasmer.