2026-04-11, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canima
Inte for sitt "bra utseende" i alla fall

Hahah nä
Citera
2026-04-11, 01:54
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canima
Nei, men dom flesta ser ut til att kunne vara modell. Inte CB

Jag såg någon bild tidigare när han hade kostym och det såg helt klart godkänt ut.

Karln är 60 år gammal och ser trots allt bra ut för sin ålder jämfört med många andra.
Citera
2026-04-11, 07:09
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Jag såg någon bild tidigare när han hade kostym och det såg helt klart godkänt ut.

Karln är 60 år gammal och ser trots allt bra ut för sin ålder jämfört med många andra.

Han ser definitivt betydlig bättre ut än grodan Pernilla.
Utan hennes kändisskap skulle han absolut inte vara intresserad av henne.
Citera
2026-04-11, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011

Håller med
Citera
2026-04-11, 15:30
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Jag råkade av en slump höra på en pod med Pernilla innan hon träffade Christian. Där sa hon att hon aldrig fått orgasm. Vet inte om det var ö ht eller bara inte tillsammans med en man.

Jag studsade till när hon sa det. För genom att säga det fick vi reda på jäkligt privata saker om Emilio och Joakim.

När hon sen träffade Christian och de blev ihop verkade Pernilla salig. Hon hade med största säkerhet äntligen fått uppleva något speciellt när hon var över 50 år. Klart att de blev förälskade och upplevde att det fanns ett alldeles särskilt band mellan dem.
Att hon inte fått orgasm säger väl inget privat om Emilio eller Joakim. De kan ju köra alla tricks de kan, men ändå inte få henne att komma. Det behöver ju inte betyda att de bara kör "ut och in" och sen är färdiga. Vissa tjejer kan ju inte få orgasm, de kanske inte slappnar av under sexet, utan bara tänker på hur de ser ut under tiden, osv.
Med min första kille kunde jag knappt komma och gudarna ska veta att han kämpade för det, men jag var totalkoncentrerad på att tänka på hur jag såg ut naken. Jag var visserligen bara 17-18 år, men vissa tjejer är säkert osäkra hela livet. Har en kompis som är ca 40 som inte kan komma med killar, ledsamt. Stackars Pernilla om hon inte får orgasmer.
Senast redigerad av Citronfrommage 2026-04-11 kl. 15:37.
Citera
2026-04-11, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Att hon inte fått orgasm säger väl inget privat om Emilio eller Joakim. De kan ju köra alla tricks de kan, men ändå inte få henne att komma. Det behöver ju inte betyda att de bara kör "ut och in" och sen är färdiga. Vissa tjejer kan ju inte få orgasm, de kanske inte slappnar av under sexet, utan bara tänker på hur de ser ut under tiden, osv.
Med min första kille kunde jag knappt komma och gudarna ska veta att han kämpade för det, men jag var totalkoncentrerad på att tänka på hur jag såg ut naken. Jag var visserligen bara 17-18 år, men vissa tjejer är säkert osäkra hela livet. Har en kompis som är ca 40 som inte kan komma med killar, ledsamt. Stackars Pernilla om hon inte får orgasmer.
Endast 30 % av alla kvinnor får orgasm vid samlag. Killar/män får vara lite kreativa och ge kvinnor orgasm på andra sätt.
Citera
2026-04-11, 20:06
Medlem
Tror deras förhållande är över faktiskt o det bara handlar om en kort tid innan mr Bauer får packa o flytta ut
Citera
2026-04-11, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansandemusen
Tror deras förhållande är över faktiskt o det bara handlar om en kort tid innan mr Bauer får packa o flytta ut

I så fall mörkar fjant-Bauer genom att sätta hjärnan på Pernillas Instagram 😁
Citera
2026-04-11, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davent
I så fall mörkar fjant-Bauer genom att sätta hjärnan på Pernillas Instagram 😁
Sätta hjärnan? Nu skojar du.
Citera
2026-04-12, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Sätta hjärnan? Nu skojar du.

Haha, slant med fingret - men det blev ju ganska bra ändå 😁😂
Citera
2026-04-12, 21:04
Medlem
Undra hur lång tid MR Bauer har fått på sig att flytta ut .
P verkar fly undan honom. Undra vad som hände som blev det utlösande ?
Citera
2026-04-13, 02:03
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansandemusen
Tror deras förhållande är över faktiskt o det bara handlar om en kort tid innan mr B*uer får packa o flytta ut

Han har nog betydligt större chans att hitta en ny partner än vad hon har. Varför kan du säkert räkna ut.

CB lär nog alltså klara sig alldeles utmärkt den dagen det händer.

Han har dessutom en bra årsinkomst så det lär inte lida någon nöd på honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in