2026-07-16, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClaesDrutt
Tack för tipset👍

Ingen orsak. Även om det är schysst att be någon sänka musiken så är det liksom inte alltid det klokaste valet att lägga näsan i blöt. Speciellt inte om man är ensam. Oavsett vad som står i lagboken så kommer inte en magisk lagbok att flyga till din undsättning rakt i huvudet på en eventuella angripare till om du hamnar i en farlig situation.
Citera
2026-07-16, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnRosaHamster
Du begår misstaget att tro att de ser dig som en människa som de ska bete sig inför. Koranen säger tydligt att du är en apa och svin.

Surah Al-Ma'idah (5:60)

Men förutom det, de beter sig inte i sina egna länder heller. Det har vi ju sett. Det är ett makt- och dominansbeteende du upplever på stranden.

Det ligger en poäng o det som du säger tyvärr, men man har hört liknande historier ifrån så många och alla säger likadant.
Citera
2026-07-16, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Du misstolkar situationen och de bakomliggande orsakerna till det oönskade beteendet.

De KAN absolut och helt utan tvekan bete sig och visa hänsyn. Du tror väl inte att de beter sig som du beskriver i moskén, eller när klanens överhuvud inbjuder till middag?

Det handlar inte om att de inte kan bete sig, utan om att de inte vill. De beter sig såhär demonstrativt då svensken är kravlös och flegmatisk i sådana sammanhang och inte sätter stopp för det invasiva. De vet då att de "äger" situationen och det allmänna sociala rum de befinner sig i.

Att skriva de "besegrade" på näsan med sådant man vet att han ogillar, är ett mycket gammalt sätt att visa dominans över den man anfallit. "Nu bestämmer jag, du får acceptera vad jag beslutar om och har ingen rätt att neka mig *insert vad det nu gäller*".

Det är just det som är det sorliga!
Citera
2026-07-16, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wario-Man
Är du sinnesslö? Jag nämnde invandring. Det finns många olika typer av invandring. Den andelen du pratar om är ASYLINVANDRING vilket endast är en andel av den totala invandringen. Så även om asylinvandringen minskar till 0, så kan den totala invandringen öka. Ska jag förklara för dig hur man äter med kniv och gaffel också?
Det är just dina muslimska asylinvandrare vi inte vill ha här. Välkommen in i matchen.
Citera
2026-07-16, 14:27
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagfrukt
Inte åker jag till sydkorea och spelar svensk musik hej vilt på deras badplatser och driver runt med ungarna i långa släptåg för att släppas loss att härja vilt på deras bekostnad.
Fast det beror ju på att Sverige är ett fint tolerant fungerande land och du behöver därför inte flytta till andra sidan jorden.

Sydkoreaner hatar f.ö. europeer och tycker de ser fula ut. De har näst minst invandring i världen. Jag har bott där.
Citera
2026-07-16, 14:27
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClaesDrutt
Jag har inte röstat för det!
Inte du, men fyra av fem svenskar vill ha det så här. Och eftersom de är i klar majoritet och vi ännu så länge lever i en demokrati så blir som de vill.
Citera
2026-07-16, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wario-Man
Rasistiskt trams. Detta landet är svenska medborgarnas land. Du måste modernisera dina definitioner.
Svensk = Svenskt medborgarskap

Det där med "svensk medborgare" betyder inget och har inget värde, men du har rätt den globala eliten har gett bort landet och det existerar egentligen bara som en contested area, där kriget inte riktigt har kommit igång än.
Citera
Medlem
ansluts avatar
Trodde araber bara var på badhus och spanade på småtjejer och inte på stranden.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Multitudes
Förstår att det är jobbigt för dig som kom dit i bilen du nyss fått av farsan och 30-solskydd i ansiktet från morsan och P4 i lurarna. Måste varit en hemsk upplevelse. Hoppas du har återhämtat dig.

Skitsnack, skitsnack och åter skitsnack!
Du vet inte ett skit om mig!
Jag har råd att köpa egna bilar , P4 är en vänstervriden kanal och vem fan använder 30 solskydd kl 19:30 på kvällen ditt kioskmongo!
Citera
Medlem
lagfrukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Sydkoreaner hatar f.ö. europeer och tycker de ser fula ut. De har näst minst invandring i världen. Jag har bott där.

Tala för dig själv du är inte sydkorean.
Senast redigerad av lagfrukt 2026-07-16 kl. 14:36.
Citera
2026-07-16, 14:31
Medlem
Har araber hittat till din strand är det bara att ge upp och dra sig tillbaka, det kommer aldrig att bli som förr. Babben störs inte själv av skräp och skrän tvärtom ger det hen en trivselkänsla. Tur att man känner till en fin skogssjö själv dit inga kaosbabbar hittar.
Citera
2026-07-16, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
En strandbadare blev precis ihjälslagen, finns en stor tråd om det. Visade sig vara två helsvenskar med jättefina namn som slog ihjäl honom, protokoll uppladdade i tråden. Dvs man har ingenting för att vara rädd att säga till araber specifikt, även en svensk kan ha kort stubin. Här förstår man nackdelen med rasism, den döljer verkligheten och man blir rädd för fel personer.

Jag brukar säga till dom ang det senaste mordet skedde där förövarna var svenskar:
Det måste vara skönt att ni kan dra en lättnadens suck att det var svenskar denna gången.
Gå ner på bolaget och köp en flaska bubbel och fira!

Jag vill vara väldigt tydlig med att svenskar som beter sig illa och som i det fallet du refererar till är lika stora idioter och för min del kan du sätta en kula i huvudet på dom två jag bryr mig inte.

Men låt oss vara ärliga!
Hur ofta hör man om fall med misshandlar, våld med dödlig utgång och detta dominansbeteende.
Hur ofta är det att svenskar ligger bakom det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in