Citat:
Det finns svenskar som har varnat för detta i över 30 år.
Dessa personer blev utfrysta och mobbade av andra svenskar som låtit sig uppfostras av massmedia.
Svenskarna säger inte stopp, man ger bort sitt land utan protest.
Då kan man inte gnälla sen när man blir bortschasad likt ett kryp från sina egna badstränder och städer av främmande kolonisatörer.
Hade svenskarna gått ihop och lynchat journalister, politiker och invällare så hade Sverige fredats.
Om man inte skyddar sitt land så kommer någon annan att ta för sig.
Så enkelt är det.
Dessa personer blev utfrysta och mobbade av andra svenskar som låtit sig uppfostras av massmedia.
Svenskarna säger inte stopp, man ger bort sitt land utan protest.
Då kan man inte gnälla sen när man blir bortschasad likt ett kryp från sina egna badstränder och städer av främmande kolonisatörer.
Hade svenskarna gått ihop och lynchat journalister, politiker och invällare så hade Sverige fredats.
Om man inte skyddar sitt land så kommer någon annan att ta för sig.
Så enkelt är det.
+1. Det är en mental ansträngning att välkomna människor som tidigare rasistanklagat. Vi behöver enas och inte vara långsinta. Som sagt det är en ansträngning.
Detta eviga tjattrande på bussar, skrik, gap, nedskräpning irriterar vanliga människor något enormt och den höga arabiska musiken blir bara "grädde på moset" fast i negativ bemärkelse. Oavsett hur "god" och "tolerant" man utger sig för att vara så när man möter mångkulturen får alla utslag och definitivt när det sker i ditt fredade närområde oavsett om det är på stranden eller gatan hemma.
Det är ganska många gånger som statsministrar, ministrar, tjänstemän osv låtit sig fotograferas med invandrare och inte sällan har det visat sig efteråt vara en våldtäktsman, rånare, misshandlare eller gängkriminell etc. Jag kan inte tolka det annat än att det helt enkelt är väldigt utbrett med kriminalitet i dessa grupper.
Citat:
Jag tänkte kommentera honom också tills jag såg hur han svarade dig. Jävla nöt. Precis som du säger så döljs numera andra och tredje generationens invandrare i svenskfödda och svenskfödd med två inrikes födda föräldrar. Studier från Danmark visar att invandrare är betydligt mer kriminella än etniska danskar medan andra och tredje generationens invandrare är skyhögt mer kriminella än första generations invandare. Puckot du citerar begriper inte det, inte ens när du påtalar det för honom.
Citat:
Vänta du till Europa rest sig på allvar. Det har redan börjat även om det fortfarande är i sin linda. När vita tar tag i problemen så görs det på industriell nivå. Bifogar en karta över alla krig i världens historia nedan. Hittills har i princip européer slagits mot andra européer men nu har vi en gemensam fiende. När brittiska nationalister håller tal för tyska nationalister i Tyskland och får stående ovationer, när katoliker och protestanter på Nordirland gräver ner yxan, kramar om varandra och enas mot det yttre hotet - ja då borde icke-européer som jävlas här börja fundera på att packa. Er invasiva art har fått härja här eftersom européer stått icke enade och den korrupta makten har med hjälp av MSM och rättsväsende (båda lika korrupta och styrda av en främmande makt) jagat livet ur etniska européer som försökt varna. Det är slut med det. Europa och övriga västvärlden kommer resa sig och sedan kan ni sitta och böla bäst ni vill i öknen igen. Ni har visat precis hur jävla otacksamma och värdelösa ni är. Hade jag tvingats fly från krig, kommit till ett främmande land, fått bostad före urbefolkningen, blivit kvoterad till utbildning och arbete som urbefolkningen inte fick, fått bidrag i överflöd så inte fan hade jag ägnat mig åt våldtäkter, förnedringsrån, misshandel, trakasserier, bedrägerier, kriminalitet riktat mot ursprungsbefolknigen. Hur jävla dum får man vara? Nu är det försent att hoppas på assimilering. Ni var aldrig önskade här och med ert beteende under tre generationer så är numera "antipatin" cementerad. När såg ni senast en refugees welcome-skylt? Till och med PK talar nu om att ta bort medborgarskap och skicka hem folk, även om man just nu formulerar det som frivilligt.
PS. Jag räknar med att allt framtida bistånd lär strypas också till dessa "shithole-countries". Good riddance!
https://www.telegraph.co.uk/multimedia/archive/03586/History_of_violenc_3586810b.jpg?imwidth=1280