2026-07-18, 11:45
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StormuftinMagda
Det finns svenskar som har varnat för detta i över 30 år.
Dessa personer blev utfrysta och mobbade av andra svenskar som låtit sig uppfostras av massmedia.
Svenskarna säger inte stopp, man ger bort sitt land utan protest.
Då kan man inte gnälla sen när man blir bortschasad likt ett kryp från sina egna badstränder och städer av främmande kolonisatörer.
Hade svenskarna gått ihop och lynchat journalister, politiker och invällare så hade Sverige fredats.
Om man inte skyddar sitt land så kommer någon annan att ta för sig.
Så enkelt är det.

+1. Det är en mental ansträngning att välkomna människor som tidigare rasistanklagat. Vi behöver enas och inte vara långsinta. Som sagt det är en ansträngning.

Detta eviga tjattrande på bussar, skrik, gap, nedskräpning irriterar vanliga människor något enormt och den höga arabiska musiken blir bara "grädde på moset" fast i negativ bemärkelse. Oavsett hur "god" och "tolerant" man utger sig för att vara så när man möter mångkulturen får alla utslag och definitivt när det sker i ditt fredade närområde oavsett om det är på stranden eller gatan hemma.

Det är ganska många gånger som statsministrar, ministrar, tjänstemän osv låtit sig fotograferas med invandrare och inte sällan har det visat sig efteråt vara en våldtäktsman, rånare, misshandlare eller gängkriminell etc. Jag kan inte tolka det annat än att det helt enkelt är väldigt utbrett med kriminalitet i dessa grupper.

Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014

Den typen av statistik blir löjeväckande felaktig, då det finns massor av " Hel svenskar" Som inte fixar ett hej utan tolk.

När Sverige var helsvenskt, så var Sveriges värsta brottsling Tumba Tarzan. Han gjorde inbrott i sommarstugor off season.

Jag tänkte kommentera honom också tills jag såg hur han svarade dig. Jävla nöt. Precis som du säger så döljs numera andra och tredje generationens invandrare i svenskfödda och svenskfödd med två inrikes födda föräldrar. Studier från Danmark visar att invandrare är betydligt mer kriminella än etniska danskar medan andra och tredje generationens invandrare är skyhögt mer kriminella än första generations invandare. Puckot du citerar begriper inte det, inte ens när du påtalar det för honom.

Citat:
Ursprungligen postat av Turkmostafa
Rase gå och gräv upp en yxa eller har ni svalt allt snus så ni ligger på soffan efter pizzan och ölen ni är så jävla patetiska och feta gravid i nioede månaden ingen vill se er

Vänta du till Europa rest sig på allvar. Det har redan börjat även om det fortfarande är i sin linda. När vita tar tag i problemen så görs det på industriell nivå. Bifogar en karta över alla krig i världens historia nedan. Hittills har i princip européer slagits mot andra européer men nu har vi en gemensam fiende. När brittiska nationalister håller tal för tyska nationalister i Tyskland och får stående ovationer, när katoliker och protestanter på Nordirland gräver ner yxan, kramar om varandra och enas mot det yttre hotet - ja då borde icke-européer som jävlas här börja fundera på att packa. Er invasiva art har fått härja här eftersom européer stått icke enade och den korrupta makten har med hjälp av MSM och rättsväsende (båda lika korrupta och styrda av en främmande makt) jagat livet ur etniska européer som försökt varna. Det är slut med det. Europa och övriga västvärlden kommer resa sig och sedan kan ni sitta och böla bäst ni vill i öknen igen. Ni har visat precis hur jävla otacksamma och värdelösa ni är. Hade jag tvingats fly från krig, kommit till ett främmande land, fått bostad före urbefolkningen, blivit kvoterad till utbildning och arbete som urbefolkningen inte fick, fått bidrag i överflöd så inte fan hade jag ägnat mig åt våldtäkter, förnedringsrån, misshandel, trakasserier, bedrägerier, kriminalitet riktat mot ursprungsbefolknigen. Hur jävla dum får man vara? Nu är det försent att hoppas på assimilering. Ni var aldrig önskade här och med ert beteende under tre generationer så är numera "antipatin" cementerad. När såg ni senast en refugees welcome-skylt? Till och med PK talar nu om att ta bort medborgarskap och skicka hem folk, även om man just nu formulerar det som frivilligt.

PS. Jag räknar med att allt framtida bistånd lär strypas också till dessa "shithole-countries". Good riddance!

https://www.telegraph.co.uk/multimedia/archive/03586/History_of_violenc_3586810b.jpg?imwidth=1280
Citera
2026-07-18, 12:23
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Mord är ett ganska värdelöst test då mätningar av otrygghet i samhället är baserat på mycket mer än bara just mord. Rån, misshandel, våldtäkter, inbrott, nedskräpning och allmän degradering av samhället osv allting spelar in.

https://novus.se/egnaundersokningar-arkiv/rapport-otrygghet-sverige-2026-polis-kriminalitet/

Trenden är att de flesta känner sig otryggare för varje år som går, av helt naturliga skäl såklart. Vi gick från ett av de säkraste länderna i världen till det vi har idag.
Nej, tvärtom är mord perfekt därför att mord är lätt att mäta, och det ultimata brottet. Våldtäkt hade också varit utmärkt, men det faller eftersom definitionerna ändrats av politiker. Personrån är också en bra test och om någon hittar en kurva på "personrån per år" i Sverige t.ex 30 år bakåt så är jag intresserad. Min killgissning är att de är ungefär samma, så ingen som helst ökning pga invandring.

Om du inte gillar några av dessa brott så undrar jag verkligen VILKA brott du tycker är relevanta att diskutera kontra invandring.

Att känna sig otrygg är en helt meningslös test eftersom den är beroende av propaganda, som t.ex din på FB. DU gör människor otrygga genom ditt trams.

Ironin är att gamla tanter känner sig mest otrygga av alla när de är på stan, medans unga män känner sig mest trygga. Gissa vilken grupp som är utsatt för 20 gånger fler brott än den andra.
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2026-07-18 kl. 12:25.
Citera
2026-07-18, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Så det är upp till dig att bevisa att de vetenskapliga siffrorna är fel. Nej, killgisning går inte in under Forskning.

Citat:
Personrån är också en bra test och om någon hittar en kurva på "personrån per år" i Sverige t.ex 30 år bakåt så är jag intresserad. Min killgissning är att de är ungefär samma, så ingen som helst ökning pga invandring.

Gäller dina egna regler bara andra och inte dig själv? "Rules for thee but not for me"?
Citera
2026-07-18, 22:20
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Dom sparkar inte mig med skinnhead boots iallafall.
Det tycker jag är trevligt .

Vad tycker ni?
Ett gäng invandrare eller ett gäng skinnheads?
Vilka delar ni hellre stranden med?
Du lever kvar i 90-talet. Skinheads? LOL. De flesta "skinheads" idag är vänsterextrema.
Citera
2026-07-19, 11:39
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Gäller dina egna regler bara andra och inte dig själv? "Rules for thee but not for me"?
Så du kan inte motbevisa de siffror jag länkade till och som kommer från forskning. OK.

Du vet att allt du hatar i Sverige bara pågår i din skalle? Vi andra går på fakta, t.ex att de flesta som sitter i fängelse är svenska unga killar.
Citera
2026-07-19, 11:41
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
Du lever kvar i 90-talet. Skinheads? LOL. De flesta "skinheads" idag är vänsterextrema.
Så är det, vi diskuterar med personer som är kvar i 1970/80-talet av okänd anledning och jag tänker mig att de letar efter en korvgubbe med låda på magen när de går runt i Stockholm med stora ögon och inte känner igen sig. Och vart har alla VW bubblan tagit vägen, och svarta taxibilar, och svartvita polisbilar.
Citera
2026-07-19, 12:21
Medlem
Mad monks avatar
Ja de verkar helt befriade från normer. Det är som de saknar ett fungerande jag.
Citera
2026-07-22, 01:58
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Det är ganska många gånger som statsministrar, ministrar, tjänstemän osv låtit sig fotograferas med invandrare och inte sällan har det visat sig efteråt vara en våldtäktsman, rånare, misshandlare eller gängkriminell etc. Jag kan inte tolka det annat än att det helt enkelt är väldigt utbrett med kriminalitet i dessa grupper.

Det är bra att någon annan också har noterat detta!

Om inte annat, är det en väldigt bra spontan mätare på hur utbrett det är med antisocialt beteende och närheten till våld inom dessa folkslag jämfört med svenskar då.

Det är för ofta som ett brott i ABoK åtföljs av en länk till ett foto eller en artikel som MSM har gjort om invandraren i fråga. I en solskenshistoria eller en snyftartikel.

Att araber är mer skräniga, respektlösa och aggressiva är ju heller ingen hemlighet, alla vet även om alla låtsas som något annat.
Citera
2026-07-22, 16:18
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Så du kan inte motbevisa de siffror jag länkade till och som kommer från forskning. OK.

Du vet att allt du hatar i Sverige bara pågår i din skalle? Vi andra går på fakta, t.ex att de flesta som sitter i fängelse är svenska unga killar.

I vilka fängelser sitter dessa unga Svenska killar?

Alla jag känner som suttit inne säger att det är 95% befolkat av människor med utländsk härkomst.
Citera
2026-07-22, 16:50
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
I vilka fängelser sitter dessa unga Svenska killar?

Alla jag känner som suttit inne säger att det är 95% befolkat av människor med utländsk härkomst.
Kallas för anekdotisk bevisföring och är tydligen totalt falskt i ditt fall.

Jag repeterar mitt inlägg, som är sant. Utlänningar har 3 gånger större brottsmisstanke än svenskar, men det är ändå inte mer än vad svenska killar, har ca 10% misstänkta och 90% aldrig misstänkta:

https://bra.se/download/18.366598ab19270941a1c3955/1729256818286/2021_Tabellbilaga%201%20delstudie%201.pdf

Antalet misstänkta för brott under 2015-2018 (4 år) i Sverige:

Inrikesfödda med två inrikesfödda föräldrar ej misstänkt=96,8% misstänkt=3,2%
Inrikesfödda med en inrikes- och en utrikesfödd förälder 94,1 5,9
Inrikesfödda med två utrikesfödda föräldrar 89,8 10,2
Utrikesfödda 92,0 8,0
Kvinnor 97,8 2,2
Män 93,2 6,8
15–19 år 89,4 10,6
20–24 år 92,1 7,9
25–29 år 93,4 6,6
30–34 år 93,9 6,1
35–39 år 94,5 5,5
40–44 år 95,1 4,9
45–49 år 95,4 4,6
50–54 år 95,9 4,1
55–59 år 96,8 3,2
60–64 år 97,8 2,2
65+ år 99,0 1,0

Så antalet män som misstänktes minst en gång för brott på 4 år var 6.8%, antalet kvinnor 2.2%, antalet helsvenskar 3.2%, antalet halvsvenskar 5.9%, antalet helutland 10.2%, antalet 15-19åringar 10.6%, antalet 65år+ 1%.
Citera
2026-07-22, 20:26
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Kallas för anekdotisk bevisföring och är tydligen totalt falskt i ditt fall.

Jag repeterar mitt inlägg, som är sant. Utlänningar har 3 gånger större brottsmisstanke än svenskar, men det är ändå inte mer än vad svenska killar, har ca 10% misstänkta och 90% aldrig misstänkta:

https://bra.se/download/18.366598ab19270941a1c3955/1729256818286/2021_Tabellbilaga%201%20delstudie%201.pdf

Antalet misstänkta för brott under 2015-2018 (4 år) i Sverige:

Inrikesfödda med två inrikesfödda föräldrar ej misstänkt=96,8% misstänkt=3,2%
Inrikesfödda med en inrikes- och en utrikesfödd förälder 94,1 5,9
Inrikesfödda med två utrikesfödda föräldrar 89,8 10,2
Utrikesfödda 92,0 8,0
Kvinnor 97,8 2,2
Män 93,2 6,8
15–19 år 89,4 10,6
20–24 år 92,1 7,9
25–29 år 93,4 6,6
30–34 år 93,9 6,1
35–39 år 94,5 5,5
40–44 år 95,1 4,9
45–49 år 95,4 4,6
50–54 år 95,9 4,1
55–59 år 96,8 3,2
60–64 år 97,8 2,2
65+ år 99,0 1,0

Så antalet män som misstänktes minst en gång för brott på 4 år var 6.8%, antalet kvinnor 2.2%, antalet helsvenskar 3.2%, antalet halvsvenskar 5.9%, antalet helutland 10.2%, antalet 15-19åringar 10.6%, antalet 65år+ 1%.

Är det per capita?
Citera
2026-07-22, 20:33
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Ja de verkar helt befriade från normer. Det är som de saknar ett fungerande jag.

De har normer, bara att de normerna är helt annorlunda än dina. De är uppfostrade att de är bättre än otrogna, att otrogna är boskap som ska bli hunsade, att deras religion ska styra över världen och att deras religion tillåter våld mot otrogna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in