2026-07-15, 23:16
Medlem
Kh4ns avatar
Jag skulle nästan kunna klara musiken men det som oftast får mig riktigt arg och frustrerad är deras skräpande.
Det är helt otroligt att t.o.m. vanliga familjer från arabvärlden eller valfritt svart land verkar bry sig absolut noll om omgivningen och miljön, och allting dumpas omkring en var man än njuter av familjeliv.

Jag vet inte alla gånger om de är så ointelligenta att de tror att allting förmultnar på 3 dagar, eller om de även i detta fall är fullständigt arroganta och respektlösa och förväntar sig att omgivningen skall städa upp efter dem.
Citera
2026-07-15, 23:16
Medlem
lagfrukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wario-Man
Det är du som har fördomarna och påstår massa islamofobiska saker. Backa upp det. Eller så ljuger du bara.
Jag låter dina misstag bli din läromästare. Inget tjaffs om det.
Citera
2026-07-15, 23:17
Medlem
Ja, det måste ha varit fruktansvärt att människor sitter på en strand, grillar och spelar musik. Om du söker total tystnad är nog biblioteket ett bättre val än en badstrand.
Citera
2026-07-15, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lagfrukt
Jag låter dina misstag bli din läromästare. Inget tjaffs om det.

Trams. Rasistiskt och islamofobiskt trams. Sånt har aldrig några källor, så jag är inte förvånad. Ut på stranden och njut, spela musik och ät en bit mat också. Det är aldrig fel.
Citera
2026-07-15, 23:21
Medlem
lagfrukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wario-Man
Trams. Rasistiskt och islamofobiskt trams. Sånt har aldrig några källor, så jag är inte förvånad. Ut på stranden och njut, spela musik och ät en bit mat också. Det är aldrig fel.
Jag segregerar redan så jag möter inga araber. Här är det bara skandinaver och andra vackra folkslag. Somliga kan gå till stranden utan att behöva plocka skräp efter babbar.
Senast redigerad av lagfrukt 2026-07-15 kl. 23:25.
Citera
2026-07-15, 23:23
Medlem
Fy fan vad äckliga de är.
Citera
2026-07-15, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lagfrukt
Jag segregerar redan så jag möter inga araber. Här är det bara skandinaver och andra vackra folkslag.

Samma här. Var på stranden idag, ingen musik, grill-os eller annat skit. Vanliga svenska barnfamiljer som satt på filtar och åt medhavd picknick och höll koll på sina barn. Så skönt.
Citera
2026-07-15, 23:25
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Dom sparkar inte mig med skinnhead boots iallafall.
Det tycker jag är trevligt .

Vad tycker ni?
Ett gäng invandrare eller ett gäng skinnheads?
Vilka delar ni hellre stranden med?
Fast måste man välja något av detta eller menar du att det är de enda scenariot?
Citera
2026-07-15, 23:25
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClaesDrutt
Bestämde mig för att ta ett kvällsdopp på Mossbystrand på Skånes sydkust.
Detta är ett fridfullt paradis där lokalbefolkningen samt turister från Sverige och Europa brukar njuta av.

Mossbystrand har varit förskonat ifrån mångkulturen tills idag.
Då jag anlände vid 19:30 tiden var där tre sällskap på vad jag skulle gissa 25-30 personer.
Dom satt där med sina vattenpipor, kolgrillar och med högtalare som spelade arabisk musik.

Det såg ut som en soptipp runtomkring dom och deras ungar sprang omkring som om dom ägde stranden, visade ingen som helst hänsyn till dom andra badgästerna.
Dessutom kände man den starka parfymdoften eller rakvatten som är signifikant för araber.
Ni som luktat på en arab vet vad jag pratar om!

Varför ska det vara såhär, varför kan dom inte bara visa hänsyn för andra?
Ska det vara så förbaskat svårt?

Fuck you Reinfeld, Löven och ni andra som förstörde detta vackra land!

Man får vad man röstar på.
Citera
2026-07-15, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Nästa gång chaffissarna kommer dit är skräpet de kastade bortstädat av svenskar, som de ser ner på.

Ja visst är det så, men folk som försvarar invandringen säger ju att utlänningarna tar skitjobben som vi svenskar inte vill ha.

Innan ingenjörer läkarna o advokaterna (sandnegrerna o Orcharna) flydde hit hade vi tömt våra latriner själva, men sossarna propsade för att sådant var för deras nya kompisar som man importerade i hundratusentals o byggde o befolkade förorter för.

För rösterna

Tji fick dom när sandnegrerna snart röstar på egna kalifatpartier o inte sossarna eller V
Citera
2026-07-15, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
Man får vad man röstar på.

Jag har inte röstat för det!
Citera
2026-07-15, 23:30
Medlem
Negercps avatar
Satt i en park häromdagen och såg en liten arabunge kuta efter gräsänder. Familjemedlemmarna gjorde inte ett skit, fullt normalt beteende i deras värld. Några svenskar i närheten började gapa åt ungen att inte jaga fåglarna och då jävlar tog det hus i helvete! "Ni ska inte skrika så åt en fyraåring"!!
Fan så jag avskyr detta pissfolk! Skönt att man har slutat sälja engångsgrillar åtminstone.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in