2026-07-16, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Ännu ett inlägg med kort stubin.

Det är inte din reaktion som är kort stubin. Det är din irritation kring ett helt vanligt resonemang. Och att du bara inte kan lugna dig. Och att vi kan fortsätta i det oändliga.

Säker på att du inte är arab? Du kan iofs vara autist också.

Argumenten tog slut.

Du är inte kapabel att föra en intelligent debatt, kryp tillbaka under stenen du kom fram under.

Det största oändliga i den här diskussion är nivån på din idioti. Det är intressant att du försöker irritera mig genom att kalla mig arab osv. Har du kort stubin?
Citera
2026-07-16, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wario-Man
Ingen orsak. Även om det är schysst att be någon sänka musiken så är det liksom inte alltid det klokaste valet att lägga näsan i blöt. Speciellt inte om man är ensam. Oavsett vad som står i lagboken så kommer inte en magisk lagbok att flyga till din undsättning rakt i huvudet på en eventuella angripare till om du hamnar i en farlig situation.

Nä det begriper jag 👍
Citera
2026-07-16, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister
Inte du, men fyra av fem svenskar vill ha det så här. Och eftersom de är i klar majoritet och vi ännu så länge lever i en demokrati så blir som de vill.

Jag förstår inte hur det är möjligt?
Citera
2026-07-16, 14:34
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagfrukt
Tala för dig själv du är inte sydkorean.
Jag har varit där och talar av erfarenhet.

Wikin har en artikel om problemet. Korea är mycket mer rasistiskt än Sverige någonsin varit, ens i denna tråd.
Citat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Racism_in_South_Korea
Only 40% of mixed-race elementary and middle school students, or students born out of international marriages are considered Koreans by their classmates. Almost 50% of students said they have difficulties maintaining relationships with students who do not share the same nationality background. The reason given by Korean students is because of their classmates' different skin colors (24.2%), fear of being outcast by other Korean students (16.8%), and feeling of embarrassment if being friends with mixed-race children (15.5%).
Citera
2026-07-16, 14:35
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClaesDrutt
Jag förstår inte hur det är möjligt?
Då är vi två. Jag bedömer mig om att förstå väldigt mycket, men varför så många svenskar faktiskt vill fördärva sitt eget land övergår till och med mitt förstånd.
Citera
2026-07-16, 14:37
Medlem
lagfrukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Jag har varit där och talar av erfarenhet.

Wikin har en artikel om problemet. Korea är mycket mer rasistiskt än Sverige någonsin varit, ens i denna tråd.
Jag fattade att du hade bott där men det är ändå jävligt odrägligt att tala negativt för andras vägnar.
Citera
2026-07-16, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Det där med "svensk medborgare" betyder inget och har inget värde, men du har rätt den globala eliten har gett bort landet och det existerar egentligen bara som en contested area, där kriget inte riktigt har kommit igång än.

"Globala eliten". Konspirationsteoretiskt trams. Medborgarskap betyder väldigt mycket.
Citera
2026-07-16, 14:38
Medlem
ansluts avatar
TS skulle ju med hjälp av vänner spela fulla, kasta ölburkar omkring sig, vara nakna och spela vit makt. Då kan det leda till att araberna försvinner och letar upp ett nytt revir.
Citera
2026-07-16, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
Det är just dina muslimska asylinvandrare vi inte vill ha här. Välkommen in i matchen.

Fast många av oss är redan här och fler kommer. Det finns många vägar in än ren asylinvandring. Beaktansvärda skäl osv.
Citera
2026-07-16, 14:39
Medlem
exoticspices avatar
Ljud som tal, rop, skrik och musik sprider sig över vatten.

Sitter man vid vattnet hör man en motorbåt närma sig långt före den passerar som ett exempel.

Samma med en segelbåt. Man hör folket prata på båten innan man ser båten.
Citera
2026-07-16, 14:40
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClaesDrutt
Jag brukar säga till dom ang det senaste mordet skedde där förövarna var svenskar:
Det måste vara skönt att ni kan dra en lättnadens suck att det var svenskar denna gången.
Gå ner på bolaget och köp en flaska bubbel och fira!

Jag vill vara väldigt tydlig med att svenskar som beter sig illa och som i det fallet du refererar till är lika stora idioter och för min del kan du sätta en kula i huvudet på dom två jag bryr mig inte.

Men låt oss vara ärliga!
Hur ofta hör man om fall med misshandlar, våld med dödlig utgång och detta dominansbeteende.
Hur ofta är det att svenskar ligger bakom det?
Din fråga faller vid "hört talas om". Din konfirmeringsbias gör att du enbart minns brott som passar din agenda. I princip kan du tro att samtliga brott i Sverige utförs av invandrare. Det är ju bara att strunta i alla svenska brott.

Din fråga är lätt besvarad. 25% av alla brott i Sverige utförs av invandrare som döms till fängelse, varav 7.5% av europeer och nordbor och 7% asiater. Nordbor verkar utföra fler brott i Sverige än MENA. Det är norrmän du ska vara rädd för?
https://www.dagensjuridik.se/nyheter/sa-stor-andel-av-landets-fangar-ar-utlandska-medborgare/
Finns enstaka brott med helt annan statistik t.ex våldtäkter där väl 65% är utlänningar. Men det är ett oerhört litet brott sett till antal.
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2026-07-16 kl. 14:43.
Citera
2026-07-16, 14:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Wario-Man
Fast många av oss är redan här och fler kommer. Det finns många vägar in än ren asylinvandring. Beaktansvärda skäl osv.

Jaha? Men det finns 60 muslimska länder sa du ju själv här i tråden...

Och det finns bara ett Sverige, där ni dessutom inte passar in... Så då är det ju jävligt dumt att välja det..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in