2026-07-16, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Dom sparkar inte mig med skinnhead boots iallafall.
Det tycker jag är trevligt .

Vad tycker ni?
Ett gäng invandrare eller ett gäng skinnheads?
Vilka delar ni hellre stranden med?

Skinnskallarna hade ofta vanliga föräldrar som inte ville att deras grabb skulle vara skinhead.
Muhammedanerna kommer från en hel skitkultur.
Citera
2026-07-16, 02:13
Medlem
Q-Trons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turkmostafa
Jag är född här jag har franskt blod i mig har aldrig fått något av svenskar alla pratar bara skit och äter gnäll soppa.

Trött på ert rasistiska skit snack.
Gör något åt era liv istället ni gnäller som kärringar. Du har tonvis med skog och sjöar att vara ensam. Över ałlt i Europa är det samma sak med nykomna för att tredje världen lider. Vi har det jätte bra har och kan bygga många hus åt dom.
Dom håller på att rädda Sverige med alla jobb har sätt många svarta som bara sliter dom gör jätte bra jobb.

Svenskar har uppfunnit skiftnyckeln, datormusen, kullagret, dynamiten, pacemakern, Bluetooth, blixtlåset, frigolit, trepunktsbältet, respiratorn, medicinskt ultraljud, etc. Och vi ligger fortsatt i toppen när det gäller innovation i Europa. Vi reder oss alldeles utmärkt utan "hjälpen".

Och att du tar totalt respektlöst, efterblivet och gränslöst beteende i det allmänna rummet i försvar säger allt en svensk person behöver veta om var invällares lojalitet finns. Det är bra att du bekänner färg, grodätare.
Senast redigerad av Q-Tron 2026-07-16 kl. 02:57.
Citera
2026-07-16, 04:58
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClaesDrutt
Du har nog ätit för mycket sniglar ikväll, gå åh lägg dig!
Du snackar goja, din dumme fan!
Gör han verkligen det. Snackar goja alltså?

Jag är inte så säker på den saken.
Citera
2026-07-16, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wario-Man
Ännu en rasistisk gnälltråd. De har lika mycket rätt att leva och ha det gott och att sitta på stranden (med musik) som du har. De behöver inte vara tysta. Det är en strand, inte ett bibliotek. Vill du ha tyst så kan du sitta hemma och ruttna.

Vad är rasistiskt i TS inlägg?
Citera
2026-07-16, 06:15
Medlem
Undermedvetenh3ts avatar
Är det helt omöjligt att gå in på Flashback utan att det känns som att man befinner sig i Tyskland på 40-talet?
Citera
2026-07-16, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wario-Man
Trådstartaren och de som håller med honom vågar inte ta bladet från munnen och bekänna att de bara är korkade rasister. Problemet är inte att det sitter människor och har det trevligt på stranden och spelar lite musik. Problemet är deras härkomst.

Problemet är nedskräpning och att bete sig inom de oskrivna lagarna. Antar att eparaggarna genererar samma känslor om de pumpar sin musik på stranden.
Citera
2026-07-16, 06:36
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Är det omöjligt för bajs att vara rent? Är det omöjligt för eld att vara svalt?r det omöjligt för Greta Thunberg att vara vettig?

Likaså är det omöjligt för svensken att förstå de är grodan som långsamt kokas levande. Väldigt tragiskt.
Citera
2026-07-16, 06:38
Medlem
Som det ser ut idag så tar man nästan hellre parfym-luknande araber över dessa efterblivna och påtända svenska jävla fyllon och "epa-dunk" horungar som tror att dom äger hela området med sin vidriga "musik" och skrotbilar..

Eddie Meduza vänder sig i graven när han ser dessa vidriga svenska horungar lika mycket som när han ser araberna och negrerna...
Citera
2026-07-16, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClaesDrutt
Bestämde mig för att ta ett kvällsdopp på Mossbystrand på Skånes sydkust.
Detta är ett fridfullt paradis där lokalbefolkningen samt turister från Sverige och Europa brukar njuta av.

Mossbystrand har varit förskonat ifrån mångkulturen tills idag.
Då jag anlände vid 19:30 tiden var där tre sällskap på vad jag skulle gissa 25-30 personer.
Dom satt där med sina vattenpipor, kolgrillar och med högtalare som spelade arabisk musik.

Det såg ut som en soptipp runtomkring dom och deras ungar sprang omkring som om dom ägde stranden, visade ingen som helst hänsyn till dom andra badgästerna.
Dessutom kände man den starka parfymdoften eller rakvatten som är signifikant för araber.
Ni som luktat på en arab vet vad jag pratar om!

Varför ska det vara såhär, varför kan dom inte bara visa hänsyn för andra?
Ska det vara så förbaskat svårt?

Fuck you Reinfeld, Löven och ni andra som förstörde detta vackra land!

Förstår att det är jobbigt för dig som kom dit i bilen du nyss fått av farsan och 30-solskydd i ansiktet från morsan och P4 i lurarna. Måste varit en hemsk upplevelse. Hoppas du har återhämtat dig.
Citera
2026-07-16, 06:49
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarkov
Som det ser ut idag så tar man nästan hellre parfym-luknande araber över dessa efterblivna och påtända svenska jävla fyllon och "epa-dunk" horungar som tror att dom äger hela området med sin vidriga "musik" och skrotbilar..

Eddie Meduza vänder sig i graven när han ser dessa vidriga svenska horungar lika mycket som när han ser araberna och negrerna...

Resultatet av fri uppfostran och ensamstående morsor med svanktatto. Troligen de kvinnor som knullar mussar med. Noll moral.
Citera
2026-07-16, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turkmostafa
Vartdå

Ca 30 min utanför centrala Stockholm. Det är är en oskriven regel att inte berätta det för då kommer stranden bli så överbefolkad att man inte kan vara där längre. Det är 23 grader i vattnet också 👌🏻
Citera
2026-07-16, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Dom sparkar inte mig med skinnhead boots iallafall.
Det tycker jag är trevligt .

Vad tycker ni?
Ett gäng invandrare eller ett gäng skinnheads?
Vilka delar ni hellre stranden med?

Aldrig hört att ett skinhead förnedringsrånar en och avslutar med att pissa på en.
Eller flickor som blir gruppvåldtagna av de samma.

Så skinnheads alla dagar I veckan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in