Citat:
Det handlar inte om att "knyta SE till mordplatsen". Han medger ju att han var där, och att han dessutom sprang därifrån efter skotten. Grejen här är alltså att han förnekar själva brottet, dvs. han säger att det fanns en annan person ("den egentlige mördaren") som sköt Palme några sekunder innan SE kom fram till platsen. Om jag förstår dig rätt så skulle du önska dig ett väldigt specifikt och konkret "bevis" för att det är SE som är mördaren, men det kommer du aldrig att kunna få.
Varför bemödar du dig med att fortsätta posta trams och fantasier?
Det handlar inte om att knyta SE till mordplatsen? Jasså.. För att han, som ljuger om allt, säger att han varit där? Ja du plockar det körsbäret här och kastar andra mer hållbara uppgifter..
Gällande din sista mening utan frågetecken så ska du få ett svar.
Jag är såklart redan medveten om att det i materialet(än så länge) inte finns några bevis för att han mördaren men ändå är det precis raka motsatsen som här återspeglas från ett antal debattörer (du inkluderad).
Man tramsar till det med att säga att SE bara är "skäligen misstänkt", men i argumentation och i allt man i övrigt skriver så "är han redan GM och dömd". Ex. Dr Klas Gustavsson för att nämna någon som ändå blivit publik men inte tillhör den inre kretsen kring Filter.
Så diskutera nu dina fantasier med någon annan istället, som kanske klappar dig på axeln.
(Förtroendet och tålamodet för dig är sedan länge förbi som du vet...)
Här är förövrigt mitt oklippta inlägg:
(FB) Skandiamannen