2026-07-13, 15:57
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Hehe underbar historia om hur du träder över generationsgränserna och inte fattar det. Det är partners till dina potentiella barn du träffar själv. De skrattar åt dig bakom ryggen.

Att heta Berit gör att man är okvalificerad att uttala sig om andra gör på rätt sätt eller inte.

Nja. Barnsliga beteenden som "att skratta åt den man precis haft sex med bakom ryggen" tror jag ligger rätt långt under mitt eget kvalitetsmärke. Jag hade blivit förvånad om någon jag träffade betedde sig så.

99.9% av alla killar jag träffat har varit extremt schyssta, valt att träffa mig över flera års tid och betett sig exemplariskt på alla sätt och vis. Jag har inga klagomål.

De enda jag klagar på är killar jag väljer att inte träffa, just pga att deras beteende är så sinnessjukt oattraktivt för mig.

Och nej, jag dejtar inte i mina barns umgängeskretsar. Dessutom har de redan stadiga förhållanden.
Citera
2026-07-13, 16:18
Medlem
deddds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berit85
Näää fan. Det är inga ungdomar som kommer dragandes med "trevlig prick" ska du veta, utan det är enormt slätstrukna, blonda (/flintskalliga) män 40+. Oftast med en väldigt impotent aura, måste jag säga.
Kan vara att du behöver gå yngre än sub 30 för att undvika icks. En 25-åring var 15 när snapchat blev populärt. En 18-åring var 8 år och kanske använder något annat mindre ickigt för att "snap är för gamlingar" när han fick smartphone.
Citera
2026-07-13, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Ändå är du och troligtvis också TS evighetssinglar som prstar vitt och brett om hur ni vill att killar och män ska uppträda och vara men samtidigt verkar det inte finnas någon självinsikt hos er eftersom ni fortfarande söker och då måste problemet rimligtvis ligga hos er själva.

Ja klart jag är evighetssingel eftersom jag inte vill ha förhållande.
Jag söker inte. Jag har redan det jag behöver.
Citera
2026-07-13, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Det är så klart bara på Snap som det går att fråga om nakenbilder.

Ja vart skulle han annars be om att få det? På Tinder där det inte går att skicka? På Instagram som jag inte har? Eller be om mms utan att ha fått mitt nummer?
Citera
2026-07-13, 17:34
Medlem
Citat:
Ew.

Men fråga om nakenbilder kan man väl göra på sms också?

Jo men jag skulle aldrig ge ut mitt nummer. Det vore ju att be om problem. Det är fördelen med Snap, bara ta bort och killen kan inte kontakta mig igen.
Citera
2026-07-13, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Varför är du så rädd för nakenbilder?

Vad vill du dölja?

Jag skickar naket till killar som visar sig vara kk-material. Inte till någon jag skrivit med i 2 minuter.
Citera
2026-07-13, 17:38
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Jo men jag skulle aldrig ge ut mitt nummer. Det vore ju att be om problem. Det är fördelen med Snap, bara ta bort och killen kan inte kontakta mig igen.

Okej... så du pratar med killar som du inte känner dig bekväm med att ge ditt nummer till... är de farliga eller?
Citera
2026-07-13, 17:42
Medlem
Citat:
Okej... så du pratar med killar som du inte känner dig bekväm med att ge ditt nummer till... är de farliga eller?

Det är smidigare att ta bort en kille på Snap. Då är han borta och kan inte kontakta mig mer.
Har han mitt nummer kan han kontakta mig via andra nummer, ringa från privat nummer och kolla upp min adress.
Citera
2026-07-13, 17:43
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Det är smidigare att ta bort en kille på Snap. Då är han borta och kan inte kontakta mig mer.
Har han mitt nummer kan han kontakta mig via andra nummer, ringa från privat nummer och kolla upp min adress.

Så sett. Men det krävs ju en riktig idiot för att hålla på så.
Citera
2026-07-13, 17:49
Medlem
Citat:
Så sett. Men det krävs ju en riktig idiot för att hålla på så.

Och det finns gott om riktiga idioter. Därför använder man Snap så blir det mindre drama. Bara dumpa, glömma och gå vidare.
Citera
2026-07-13, 17:52
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Och det finns gott om riktiga idioter. Därför använder man Snap så blir det mindre drama. Bara dumpa, glömma och gå vidare.

Varför inte bara prata på dejtingsidan?
Citera
2026-07-13, 17:54
Medlem
Citat:
Varför inte bara prata på dejtingsidan?

För att killar tycker det är "enklare" med Snap. Vad det nu är som är svårt med att skriva på Tinder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in