2026-07-11, 18:27
Medlem
Berit85s avatar
God kväll Flashback!

Jag tar gärna lite konstruktiv feedback på mina värsa s.k. icks på dejtingsidan.

1. "Har du snap?"

90% av mina konversationer slutar såhär. Hur kan man ställa den frågan till någon som är 40+?

Är jag överkänslig? Eller har jag rätt i att man bör undvika vuxna människor som använder Snap?

2. Flertalet gånger har jag blivit kontaktad av män som refererar till mig som en "trevlig prick"....?

Ursäkta mig? TREVLIG PRICK? 😆 Hur kan man beskriva en mogen, vacker kvinna på det viset? Finns det någon kvinna som går igång på att bli kallad "prick"?
Citera
2026-07-11, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berit85
God kväll Flashback!

Jag tar gärna lite konstruktiv feedback på mina värsa s.k. icks på dejtingsidan.

1. "Har du snap?"

90% av mina konversationer slutar såhär. Hur kan man ställa den frågan till någon som är 40+?

Är jag överkänslig? Eller har jag rätt i att man bör undvika vuxna människor som använder Snap?

2. Flertalet gånger har jag blivit kontaktad av män som refererar till mig som en "trevlig prick"....?

Ursäkta mig? TREVLIG PRICK? 😆 Hur kan man beskriva en mogen, vacker kvinna på det viset? Finns det någon kvinna som går igång på att bli kallad "prick"?

Tråkigt att kvaliteten inte är god nog.

Jag har glömt bort hur man gör när man ska hitta ett ragg på nätet. Men ofta blev det ju liknande situationer som för dig...

Mycket konstigt folk också.
Citera
2026-07-11, 18:43
Medlem
Balisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
Tråkigt att kvaliteten inte är god nog.

Jag har glömt bort hur man gör när man ska hitta ett ragg på nätet. Men ofta blev det ju liknande situationer som för dig...

Mycket konstigt folk också.
Det är väl så att de konstigaste och de mest desperata är de som härdar ut längst.
Citera
2026-07-11, 18:53
Medlem
Citat:
God kväll Flashback!

1. "Har du snap?"

De som säger trevlig prick vill kanske signalera intresse på ett artigt sätt som inte framstår som påfluget eller plumpt? Håller med om att det inte känns särskilt sexigt, men det finns kanske kvinnor som diggar den sortens gubbiga hövlighet.
Citera
2026-07-11, 18:58
Medlem
busy-signals avatar
Jaa Berit, alltså fy för att bli kallad en trevlig prick. Där går ändå gränsen!
Citera
2026-07-11, 18:59
Medlem
Citat:
God kväll Flashback!

1. "Har du snap?"

Ja lite överkänslig tycker jag angående snap. Är väl bara ett sätt att kommunicera på för vissa. Vad finns annars? Messenger, sms, telefon? Är väl ganska vanligt med snap.

Den andra grejen lät väl lite tråkig 😑
Citera
2026-07-11, 19:01
Medlem
1. Troligen för unga
2. Troligen för gamla

Smått häpnadsväckande ändå att en kvinna ens ägnar en eftertanke och inte bara svajpar bort okommenterat, och går till nästa.Vad kan ha hänt?
Citera
2026-07-11, 19:02
Medlem
Jordgubbes avatar
"Don't snap now, but you are a prick", vill ingen höra.
Citera
2026-07-11, 19:06
Medlem
”Trevlig prick” låter lite klämkäckt eller bonnigt. Next såklart.
Snapchat kan jag inte säga något om eftersom jag inte använt den appen.
Citera
2026-07-11, 19:10
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baliser
1. Unga killar som gillar MILFs?
2. Ingen kvinna är en trevlig prick, det är manligt syftat. Om man nu inte är ung och har bytt betydelse på begreppet.
Mvh +60.

1. Kanske.

2. Precis
Citera
2026-07-11, 19:11
Medlem
VoktorDodkas avatar
Att kalla någon 'trevlig prick' på ett dejtingforum är nog ett finare sätt att kalla någon för ett 'ick'.
Citera
2026-07-11, 19:25
Medlem
tilsammansnus avatar
Citat:
Jag tar gärna lite konstruktiv feedback
du överanalyserar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto