Citat:
Ursprungligen postat av
Maniskasamen
Snap har faktiskt ett par av mina arbetskamrater i 40-55 års åldern. Men tror det är rätt ovanligt. Vanligare i äldre ålder är Facebook. Trevlig prick. Ytligt och mer riktat mot en man. Typ: jag träffade en göteborgare på puben i går. Det var en trevlig prick. Ja, jag tycker det är konstiga saker ställda mot en lite äldre kvinna. Lite oseriös prägel faktiskt om man vill känna nån på djupet.
Det är ganska många som är 40+ med snap. Man ser även vilka av ens kontakter (i telefonboken menar jag) som har det många gånger.
Män som ber om snap går bort för mig då jag inte pallar skicka bilder till män. Är inte så värst intresserad av att se mitt eget ansikte i selfiekameran stup i kvarten. Tyckte det var kul typ 4-5 år att ta bilder på mig själv rent allmänt men tröttnade och är precis lika ointresserad av det idag som jag var innan min första smarttelefon med selfiekamera.
Jag vill ha intressantare saker än bara selfies och då menar jag givetvis inte av sexuell karaktär utan mer att se bilder ur karlns vardag också. Sådant intresserar de sig inte för. Min snap är tom. Orkar inte skriva med halva Sverige när jag istället kan posta långa inlägg på Flashback och Facebook 🙂